Skuter muli gdy ... pada.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Skuter muli gdy ... pada.
Witam wszystkich.
Mam taki problem już od dłuższego czasu, a mianowicie, wyreguluję sobie fajnie gaźnik w moim chińczyku, i jak nie pada, to jest wszystko ok. Ale jak zaczyna padać, lub wystarczy że ziemia jest mokra, to po jakimś czasie jazdy zaczyna mulić <w skrajnych przypadkach w ogóle nie chce ruszyć z miejsca>. Kumpel znający się nieco na mechanice powiedział, że może dzieje się tak, gdyż jak jest mokro, to jest więcej tlenu w powietrzu, przez co skład mieszanki ulega zmianie. Trochę naciągana teoria, chciałbym wiedzieć dlaczego tak się dzieje, i czy jest jakiś sposób na naprawę tego.
Z góry dzięki, pozdrawiam !
Mam taki problem już od dłuższego czasu, a mianowicie, wyreguluję sobie fajnie gaźnik w moim chińczyku, i jak nie pada, to jest wszystko ok. Ale jak zaczyna padać, lub wystarczy że ziemia jest mokra, to po jakimś czasie jazdy zaczyna mulić <w skrajnych przypadkach w ogóle nie chce ruszyć z miejsca>. Kumpel znający się nieco na mechanice powiedział, że może dzieje się tak, gdyż jak jest mokro, to jest więcej tlenu w powietrzu, przez co skład mieszanki ulega zmianie. Trochę naciągana teoria, chciałbym wiedzieć dlaczego tak się dzieje, i czy jest jakiś sposób na naprawę tego.
Z góry dzięki, pozdrawiam !
- kuki1992
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 15/4/2009, 16:57
yyy troche dziwne, ja nie raz jechalem w deszcze, raz w masakryczne ulewie i jakos jechal normalnie, nawet silnik sie zamoczyl (kartery, a mam mala dziure od strony magneta wiec caly posrany bylem, jest zalepiona ale nic nie wiadomo)
jaki masz filtr powietrza? seryjny czy stozek czy jeszcze nie wiadomo co?
moze masz za mala dysze glowna
jaki masz filtr powietrza? seryjny czy stozek czy jeszcze nie wiadomo co?
moze masz za mala dysze glowna
- talta
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2439
- Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14
Seryjny, gÄ…bkowy.
Kumpel też mi radził zmianę dyszy. Wymieniałem mu cylek na 65cc, ale na seryjnej 50tce też tak mulił ..
EDIT: Tak dla ścisłości opiszę jak to "mulenie" wygląda: otóż tak samo jak wtedy, gdy jest zimny. Czyli jak dodaję gazu to nie jedzie, ba, jak nie puszczę manetki to gaśnie.
Kumpel też mi radził zmianę dyszy. Wymieniałem mu cylek na 65cc, ale na seryjnej 50tce też tak mulił ..
EDIT: Tak dla ścisłości opiszę jak to "mulenie" wygląda: otóż tak samo jak wtedy, gdy jest zimny. Czyli jak dodaję gazu to nie jedzie, ba, jak nie puszczę manetki to gaśnie.
- kuki1992
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 15/4/2009, 16:57
2T. Z blokadami jest dziwna sprawa, bo patrzyłem we wszystkich miejscach gdzie powinny być, i żadnej nie znalazłem. No, może poza "blokadą" na filtrze powietrza, plastikową rurką, którą jak zdjąłem i wyregulowałem gaźnik to jedzie jakby gorzej niż wcześniej, i teraz zastanawiam się , czy nie włożyć jej z powrotem. Co o tym myślicie?
Blokady sprawdzałem na wario, kolanku wydechu, gaźniku, i w filtrze, nie patrzyłem na moduł <tego chyba nie da się sprawdzić na "oko"> . Zresztą, od nowości leciał mi 70km/h, więc raczej blokad nie miał. Zastanawiało mnie jak sklep mógł sprzedać taki skuter, no ale ... Nieważne : )
Blokady sprawdzałem na wario, kolanku wydechu, gaźniku, i w filtrze, nie patrzyłem na moduł <tego chyba nie da się sprawdzić na "oko"> . Zresztą, od nowości leciał mi 70km/h, więc raczej blokad nie miał. Zastanawiało mnie jak sklep mógł sprzedać taki skuter, no ale ... Nieważne : )
- kuki1992
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 15/4/2009, 16:57
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości