Zobacz wÄ…tek - tuning
 
NAS Analytics TAG

tuning

i inne małe pojemności
_________

tuning

Postprzez Arek95 » 8/7/2009, 13:50

witam
mam pytanie:
czy zmieniać cały silnik na 110ccm + filtr stożkowy (jakies 1000/1100zł)
czy kupić jakąś 125-tke za niewielka kwotę
i ile by taka 110-tka chodziła ??(km/h?)
Arek95
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8/5/2009, 18:01
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski


Postprzez Nal » 8/7/2009, 14:43

proponuje zmienić filozofię
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
Avatar użytkownika
Nal
Świeżak
 
Posty: 408
Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa


Postprzez szybki90 » 8/7/2009, 15:42

jaki sprzęt?? Taniej wyjdzie Cię zrobić a1 niz tuningować, a potem generować koszty. cylek i tłok to około 800 zł , A1 500 i nie musisz się bać jak Cię miśki do kontroli zatrzymają.
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez deyna » 8/7/2009, 15:45

Nie ten dział !!. Domyślam się, że te "95" w nicku to twój rocznik ?
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez C-bool » 8/7/2009, 15:49

szybki90 napisał(a):A1 500

Coś mało mi się wydaje ;]
Nie warto tuningować czegoś na te 110cc, bo to 4x zwiększy wadliwość silnika, a osiągów drastycznie nie zwiększy. Po przeróbce wymagane by było prawko A1, bo to łamie prawo
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez wiklad » 8/7/2009, 15:52

pewnie chodzi o DT 80/110 :D
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez Strzelba » 8/7/2009, 16:05

nie warto bo jak psy ci sie do d*** dobioro to cie troche bedzie kosztowac...
Strzelba
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:32
Lokalizacja: okolice Bialej Podlaskiej

Postprzez maciek.046 » 9/7/2009, 00:48

a ja myśle że to chiński chooper z silnikiem oryginalnym 50 i chce wsadzić silnik od chińczyka 110ccm (najczęściej są w quadach i crossach) on jest taki sam tylko wiadomo że pojemność większa... chińskie "motocykle" (;D) mają właśnie seryjnie stożki... nie wszystkie ale mają...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez YZF R1 » 9/7/2009, 03:09

A ja proponuje nie tuningować bo szybciej ten sprzęt Ci się rozsypie...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wojtasmazi1 » 9/7/2009, 05:24

Zostaw tak jak jest. Zrob A1 i kupu jakas 125.
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Ltcrx » 9/7/2009, 10:47

nie ma sensu tuningowac 50...po pierwsze wszystkie podzespoly (skrzynia,hamulce,zawieszenie) nie sa przystosowane do tak duzych przeciazen,co zwiekszy awaryjnosc...po drugie jest to spory koszt...i lepiej zainwestowac w wiekszy motor... :)
kiedys Honda NSR->aktualnie Honda Hornet
Avatar użytkownika
Ltcrx
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 15/6/2009, 17:24
Lokalizacja: Kraków

Postprzez szybki90 » 9/7/2009, 11:33

500 zł kosztuje kurs. wiem bo robiłem
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez driver92 » 9/7/2009, 13:21

No to miałeś tanio. Ja robiłem(w słabej szkole jazdy) A1 to za sam kurs zapłaciłem 980zł a gdzie egzaminy i wydanie dokumentu. Ale zależy gdzie bo wszędzie jest inaczej. Ja miałem szkołe jazdy na targówku(warszawa)
Pozdrawiam
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy

Postprzez Czester » 9/7/2009, 23:41

U mnie za kat. A życzą sobie w granicach 1000 zł więc nie mam pojęcia gdzie robią za 500? Chyba że dogadać się z instruktorem i wyjeździć tylko kilka godzin a on wystawi świstek, że ukończyłeś kurs.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez szybki90 » 11/7/2009, 12:48

pełen kurs w grudziądzu.
Rok temu zdawałem, ale teraz widzę jest drożej o 100 zł.
http://www.rakautos.tfirma.pl/kata.html
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez lukiw17 » 11/7/2009, 13:15

ja mam tzr 50 z cylkiem 80 i Ci powiem że to dało jakieś 20 km/h przy v-max ale ma lepszego kopa ze startu (kupiłem już taką )
lukiw17
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 28/2/2009, 12:29
Lokalizacja: Poznań

Postprzez bartek1234 » 12/7/2009, 08:49

szybki90 napisał(a):500 zł kosztuje kurs. wiem bo robiłem


No to sie ciesz ze udało Ci sie tak tanio.

Co do tematu to lepiej kupić 125 i jeździć niż tuningować i bać się ze coś się posypie.
Avatar użytkownika
bartek1234
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 5/6/2009, 20:29
Lokalizacja: okolice ElblÄ…ga

Postprzez roki1119 » 14/7/2009, 22:45

lepiej kup se 125ccm bo po tuningu cos ci sie zrypie i bedziesz jeszcze musial do tego dokladac kase
pzdr.
roki1119
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 3/5/2009, 19:13
Lokalizacja: Poniatowa



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê