Zobacz wątek - Jakie obciążenie ma wał korbowy podczas wheelie?
NAS Analytics TAG

Jakie obciążenie ma wał korbowy podczas wheelie?

i inne małe pojemności
_________

Jakie obciążenie ma wał korbowy podczas wheelie?

Postprzez maksymw » 29/5/2009, 14:18

Witam,

To pytanie dla dość mądrych :-) Bo sam nie wiem. Czy wiecie jakie może mieć obciążenie na sobie wał korobwy czy tam korbowód podczas stawiania motoru na koło? Dodam że motoru Piaggio 125 4T. Obciążenie takie jak by sie jechało 100km/h? Czy większe? Chodzi mi o to ze boje sie o moj wał i nie wiem jak on to odczuwa.
maksymw
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 20/2/2009, 23:17


Postprzez talta » 29/5/2009, 14:48

kup sportowy wal jak sie boisz albo nie stawiaj na kolo bo silniki 4T tego nie lubia
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14


Postprzez maksymw » 29/5/2009, 15:55

Bo już raz mi walnął wał od jezdzenia na gumie. Zaczął mieć luzy. Sportowy wał... jasne :P Dam 200zł za znalezienie nawet oryginalnego wału do Piaggio Sfera 125. Tyle co ja sie naszukałem...
maksymw
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 20/2/2009, 23:17

Postprzez wojtasmazi1 » 29/5/2009, 15:57

Jezeli nie chcesz go uszkodzic to jeździj spokojnie, normalnie. A jesli interesuje cie taka sportowa jazda to pozostaje ci tylko inwestowac w sportowe (bardziej wytrzymale) Cześci
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez krzysieg » 29/5/2009, 15:58

To jak części słabo dostępne to trzeba dbać o niego a do jeżdżenia na gumie
kup jakiś inny(tani w eksploatacji 2T) nawet bez papierów chyba że chcesz jeździć po ulicy na gumie :)
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez andrzej551 » 29/5/2009, 21:06

na 4T nie bardzo jest dobrze jezdzic na debie ja bym tego sprzedal jak sa trudno dostepne czesci i kupil jakiegos 2T i zrobił tunning silnika
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez maksymw » 29/5/2009, 23:55

A dlaczego gorzej jest 4T jezdzic na gumie niż na 2T? W czym rzecz?
maksymw
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 20/2/2009, 23:17

Postprzez Dandi93 » 30/5/2009, 08:01

No np w misce olejowej, jak staniesz na koło to może tłok nie mieć oleju, zatrze się, ciężko to opisać, ale chyba wiesz o co mi chodzi
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez wojtasmazi1 » 30/5/2009, 14:06

Poprost jak postawisz go to ole w zbiorniku zmieni polozenie i tlok nie bedzie mial smarowania co moze skonczyc sie zatarciem
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez gallanonim92 » 1/6/2009, 13:18

Dolej więcej oleju i jak pójdziesz na koło to powinno być smarowanie.
Aprilia Rs | | http://www.youtube.com/watch?v=3GgF6j-AGWc | | Sprzedam: zębatke przód 12 zębów, i dysze 85 i 63 Dell`orto SHA, PHBG, PHBD (pisać na GG)
Avatar użytkownika
gallanonim92
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 16/5/2008, 09:26

Postprzez maksymw » 1/6/2009, 19:50

Już rozumiem. Bo mój cylinder jest skierowany w stronę kierownicy i tłok chodzi tak samo, a miska jest na dole, gdy staje na kole bo olej idzie do tyłu a nie w strone kierownicy. Kapuje. Ale od czego jest pompa olejowa? Powinno być smarowanie...
maksymw
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 20/2/2009, 23:17



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê