TGB orion 101s
Posty: 9
• Strona 1 z 1
TGB orion 101s
Witam. Posiadam skuter TGB 101s i mam z nim maly problem.
Gdy odpale motorek to po okolo 10s gasnie:( Mysle ze jest to wina za niskich obrotow i trzeba troche podkrecic.
Ale wole wysluchac waszych rad;)
Poza tym motorek ma dobre przyspieszenie i jedzie tyle ile powinien.
Prosze o pomoc!
Gdy odpale motorek to po okolo 10s gasnie:( Mysle ze jest to wina za niskich obrotow i trzeba troche podkrecic.
Ale wole wysluchac waszych rad;)
Poza tym motorek ma dobre przyspieszenie i jedzie tyle ile powinien.
Prosze o pomoc!
Kiedys: Honda NS1 Montesa
Teraz: TGB orion 101s
Teraz: TGB orion 101s
-
Graba - Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 29/5/2007, 15:58
- Lokalizacja: T-ca
Pewnie na rozgrzanym jeszcze krócej chodzi .
Dodaj minimalnie gazu tak trzymaj i zobacz czy zgaśnie .
Lepiej jest podkręcić obroty przy gaźniku ostatecznie na lince .
Może zrób fotkę gaźnika to powiemy którą śrubką zwiększyć .
Dodaj minimalnie gazu tak trzymaj i zobacz czy zgaśnie .
Lepiej jest podkręcić obroty przy gaźniku ostatecznie na lince .
Może zrób fotkę gaźnika to powiemy którą śrubką zwiększyć .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Jeśli dodasz troszkę gazu na tyle tylko żeby nie gasł i w tym momencie obroty są niskie ,sprzęgło "nie bierze"-skuter nie ma zamiaru ruszyć , żeby ruszyć trzeba jeszcze znacznie dodać gazu-jeśli tak jest to wystarczy tylko podkręcić obroty .
Będzie to śrubka lekko wystająca przy gaźniku skierowana w strone przepustnicy czyli miejsca gdzie wystaje linka gazu .
Będzie to śrubka lekko wystająca przy gaźniku skierowana w strone przepustnicy czyli miejsca gdzie wystaje linka gazu .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
odkręć siedzenie i tam masz 2 "dzyndzle" - jeden ostający w góre, jest to naprężenie linki gazu (czyli podciąganie iglicy) i on reguluje w ten sam sposób jakbyś ruszał manetką, druga śrubka natomiast jest bardziej z boku i ona reguluje obroty jałowe (czyli jak nie gazujesz wcale).
Jeżeli masz luz na manetce to kręć tą pierwszą, jeżeli manetka ciężko chodzi od samego poczatku (nie ma wcale luzów) to kręć tą drugą.
Jeżeli masz luz na manetce to kręć tą pierwszą, jeżeli manetka ciężko chodzi od samego poczatku (nie ma wcale luzów) to kręć tą drugą.
- tswcrew
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 17/5/2009, 20:27
- Lokalizacja: Łódź
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości