Problem z obrotami Honda.
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Problem z obrotami Honda.
Witam.
Mam Honde ns1 i niby, że silnik dziala normalnie, ale cos jest nie tak.... Pali ladnie, bez najmniejszych problemow, wkreca sie ladnie (nie wiem do ilu bo docieranie, ale do 9tys. juz doszedl raz), tylko, że wolne obroty dalej nie tego;/ Jak ustawie wolne ładnie na 1.5tys.obr. i dodam lekko gazu, że wejdzie do 4-5tys. to później schodzi tylko do 3tys. i niżej nie chce. Jak pochodzi jakieś 10-15sec. to znowu zejdzie, ale po chwili potrafi sam wejść na obr tak sam z siebie;/ Może to być wina oleju w paliwie??Bo dolałem go tam troche i nie powiem dymi z leksza (mam dozownik, którego również używam). Albo winny jest gaźnik? Bo w oryginale był 21mm a ja mam 12mm. Ale kumpel miał zrobione identycznie i chodził mu perfekcyjnie. Wkręcał się do 13,5tys. i do 4 biegu przekręcał do końca obrotek, ale na 5 i 6 nie miał już siły i tylko 85km/h. Więc u mnie też powinny wolne normalnie chodzić. Bo iglice sprawdzałem, linke też, filtr zrobiłem porzadnie, nasączyłem go reguluje na wszystkie strony i ni cholery sie nie da;/
Pozdrawiam;)
_________________
Mam Honde ns1 i niby, że silnik dziala normalnie, ale cos jest nie tak.... Pali ladnie, bez najmniejszych problemow, wkreca sie ladnie (nie wiem do ilu bo docieranie, ale do 9tys. juz doszedl raz), tylko, że wolne obroty dalej nie tego;/ Jak ustawie wolne ładnie na 1.5tys.obr. i dodam lekko gazu, że wejdzie do 4-5tys. to później schodzi tylko do 3tys. i niżej nie chce. Jak pochodzi jakieś 10-15sec. to znowu zejdzie, ale po chwili potrafi sam wejść na obr tak sam z siebie;/ Może to być wina oleju w paliwie??Bo dolałem go tam troche i nie powiem dymi z leksza (mam dozownik, którego również używam). Albo winny jest gaźnik? Bo w oryginale był 21mm a ja mam 12mm. Ale kumpel miał zrobione identycznie i chodził mu perfekcyjnie. Wkręcał się do 13,5tys. i do 4 biegu przekręcał do końca obrotek, ale na 5 i 6 nie miał już siły i tylko 85km/h. Więc u mnie też powinny wolne normalnie chodzić. Bo iglice sprawdzałem, linke też, filtr zrobiłem porzadnie, nasączyłem go reguluje na wszystkie strony i ni cholery sie nie da;/
Pozdrawiam;)
_________________
Honda...Pasja....
- Kenio
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 4/12/2008, 17:28
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Skaczące obroty to najczęściej wina lewego powietrza. Posprawdzaj wszystkie elementy łączące filtr powietrza i gaźnik z silnikiem.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
wiktorgre to napisałeś<lol2> Bo Tobie silnik też źle chodzi to mam się nie przejmować<lol2>
Okazało się, że jednak to wina gaźnika;/ Żadne lewe bo sprawdzałem wszystko pare razy. Musze kupić co najmniej tą 19mm w zwyż. Są chętni na sprzedaż?<lol2>
Okazało się, że jednak to wina gaźnika;/ Żadne lewe bo sprawdzałem wszystko pare razy. Musze kupić co najmniej tą 19mm w zwyż. Są chętni na sprzedaż?<lol2>
Honda...Pasja....
- Kenio
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 4/12/2008, 17:28
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Szkodzi, nie szkodzi, ale mi to przeszkadza. Chcę zmienić bieg i gdy wciskam sprzęgło obroty nie spadają. I na światłach też trzymają ok.3-3,5tys;/ Rozejżę się za czymś większym tylko później spalanie w góre;/
Honda...Pasja....
- Kenio
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 4/12/2008, 17:28
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości