Tuning- Wariator- Pytanie
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Tuning- Wariator- Pytanie
Elo. Moja siostra ma Kingway Coliber, jest on troche mułowaty, dałem dziś stożek taki zwykły, troche poprawiło to zbieranie się i zaczął równo chodzić. ale nie w tym rzecz.
Moje pytanie brzmi.
czy jest sens wymienienia samego wariatora z rolkami?? bo mam okazje kupić używany malossi. i pytam.
prosze pomozcie
Moje pytanie brzmi.
czy jest sens wymienienia samego wariatora z rolkami?? bo mam okazje kupić używany malossi. i pytam.
prosze pomozcie
- papciu17
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 12/6/2008, 14:36
- Lokalizacja: Głogów
to czlowieku najpierw go rozblokuj a potem zmieniaj i tuninguj . Prosze cie nie zaczynaj od dupy strony ...
- marc9911in
- Świeżak
- Posty: 129
- Dołączył(a): 11/11/2008, 11:03
- talta
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2439
- Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14
najczesciej srubka w pokrywce gaznika taka zlota trzeba ja wykrecic calkiem potem sprawdzic czy iglica ma ustawiona zworke na 3 kresce od gory .
Jezeli ci bedzie slabo chodzil a to 50cm3 mozesz podniesc iglice o 1 kreske czyli oposzczasz zworke do dolu o 1.
A potem regulujesz gaznik obroty wolne i mieszanke.
Obroty wolne ok 2000 obr a mieszanke najpierw wkrecasz boczna srobke do konca i odkrecasz ja 2 pelne obroty i robisz przegazowke a strzalka obrotomierza ma delikatnie opadac do 2000 jezeli ci stanie po drodze znaczy ze masz za bogata mieszanke i delikatnie wkrecasz srobke o pol obrotu
jesli calkiem opada szybko to masz za uboga to musisz odkrecic o pol obrotu.
Wszystko robisz na cieplym silniku niech pochodzi z 5min.
Jezeli ci bedzie slabo chodzil a to 50cm3 mozesz podniesc iglice o 1 kreske czyli oposzczasz zworke do dolu o 1.
A potem regulujesz gaznik obroty wolne i mieszanke.
Obroty wolne ok 2000 obr a mieszanke najpierw wkrecasz boczna srobke do konca i odkrecasz ja 2 pelne obroty i robisz przegazowke a strzalka obrotomierza ma delikatnie opadac do 2000 jezeli ci stanie po drodze znaczy ze masz za bogata mieszanke i delikatnie wkrecasz srobke o pol obrotu
jesli calkiem opada szybko to masz za uboga to musisz odkrecic o pol obrotu.
Wszystko robisz na cieplym silniku niech pochodzi z 5min.
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
-
clico - Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 11/12/2008, 20:51
- Lokalizacja: warszawa
papciu17 napisał(a):w pokrywce gaznika mam 2 srubki i to mocujace, ale zauzawylem ze przy przepustnicy jest blokada, taka blaszka, która blokuje przepustnice w pewnym momencie. sciagnalem juz z filtra powietrza blokade;)
A od spodu pokrywki niemiales takiej srobki na srodku jak nie znaczy ze niemasz blokady na gazniku.
Wiec teraz jak masz odkrecona pokrywke to widzisz taki precik na dole to jest iglica na niej jest zawleczka opusc ja o 1 kreske do dolu.
Potem jak ladnie poskrecasz wszystko odpal skuter.
Pamietaj membrana ma byc ladnie ulozona czyli po bokach masz taki rowek i tam ma wchodzic krawedz membrany wszystko delikatnie bez nerwow.
Napisz jak ci chodzi to ci powiem co dalej
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
-
clico - Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 11/12/2008, 20:51
- Lokalizacja: warszawa
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości