TZR 50 - problemy
Posty: 11
• Strona 1 z 1
TZR 50 - problemy
Witam serdecznie! Mam Yamahe tzr 50 z 2004r. i mam z nim lekki problem. Przez zimę zmieniłem tarcze sprzęgłowe. Zrobiło się cieplej postanowiłem się przejechać 1 raz. Zrobiłem ze 2km ładnie się wkręca na obroty itd. Następnego dnia to samo przejechałem ok 1km i na 3 zaczyna się dusić (ja mu dodaje gazu, on warczy głośniej, ale obroty spadają) na 1 i 2 biegu ładnie, a 3 i wyżej muli. Ale jak przytrzymam gaz na małych obrotach to powolutku (bardzo powoli) się wkręca na większe, ale zaraz znowu muli. Jak myślicie co to może być?
"Wiem, kiedy zawodzę, wiem ile jestem wart Tyle razy mnie uchronił tylko głupi fart..."
-
Drexav - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 30/11/2008, 18:24
- Lokalizacja: Puławy
Nie czyściłem, tylko gdy by to była sprawa regulacji to nie wkręcał by się zarówno na 1 jak i na 3 a tutaj na małych biegach (jak odpali :>) to jest wszystko ok.
"Wiem, kiedy zawodzę, wiem ile jestem wart Tyle razy mnie uchronił tylko głupi fart..."
-
Drexav - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 30/11/2008, 18:24
- Lokalizacja: Puławy
Re: TZR 50 - problemy
Drexav napisał(a):(ja mu dodaje gazu, on warczy głośniej, ale obroty spadają)
może go wysprzęgla?
- Smoli
- Świeżak
- Posty: 230
- Dołączył(a): 20/9/2006, 16:57
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nie wysprzegla...
Z cylindrem napewno ok i kompresja właściwa jest? Jeśli tak to ja też bym szukał tu przyczyn w gaźniku i dopływie paliwa z powietrzem. Bo tarcze to mocniej dociskają i tyle, nic nie mają do tego...
Z cylindrem napewno ok i kompresja właściwa jest? Jeśli tak to ja też bym szukał tu przyczyn w gaźniku i dopływie paliwa z powietrzem. Bo tarcze to mocniej dociskają i tyle, nic nie mają do tego...
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Kiedyś porównywaliśmy z inna TZrką moją kompresję to ja miałem śmieszną. Coś ok 3 atmosfer. Jednak to było rok temu i przez ten ok jeździłem. Zapomniałem dodać, że ostatnio przy próbie odpalania 2 razy słyszałem świst więc raczej to, że dostaje mało benzyny można wykluczyć. Mówicie właśnie o benzynie, ale przecież jak mi się na luzie wkręca na 10 tyś obrotów, to na biegu też powinno wkręcać. Zobaczę jutro świecę. Zresztą sam nie wiem, wziąłem inna świecę (tamtej jeszcze nie odkręcałem) i iskra miała kolor taki dziwnie żółty...
"Wiem, kiedy zawodzę, wiem ile jestem wart Tyle razy mnie uchronił tylko głupi fart..."
-
Drexav - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 30/11/2008, 18:24
- Lokalizacja: Puławy
Wogóle to możliwe żeby była taka kompresja jak 3bar?
Jeśli kompresja jest słaba to to są typowe objawy.
Jeśli kompresja jest słaba to to są typowe objawy.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
no to czeka cie remoncik. Nie wiem jak ty musiałeś na niej wcześniej jeździć... Ja robiłem remont przy 5bar.
- james blond
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 12/12/2007, 18:02
- mlodyFRYZJER
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 28/3/2009, 23:31
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości