Zobacz wątek - Zipp quantum, wszystko ok i gaśnie -fatum
NAS Analytics TAG

Zipp quantum, wszystko ok i gaśnie -fatum

i inne małe pojemności
_________

Zipp quantum, wszystko ok i gaśnie -fatum

Postprzez HotIce » 17/3/2009, 16:27

Witam!

Problem jak w temacie. Silnik zapala na zimnym po kilkunastu kopnięciach, można przejechać kawałek a potem zamula się i trzeba puścić gaz żeby nie zgasł. Jeżeli poczekam kilka minut to znowu da się przejechać kawałek. W momencie kiedy już przygasa i zatkam częściowo wlot powietrza ręką silnik znowu dostaje obrotów.. wygląda to jak by mu brakowało paliwa.
Sprawdziłem
- gaźnik(szczelność połączenia kolektora, przedmuchane wszystkie kanały, poziom paliwa)
- cylinder(szczelny nie porysowany)
- wydech(zaślepiona rurka zawirowywacza spalin, drożny)
- moduł zapłonowy(lampą stroboskopową sprawdziłem kąt wyprzedzenia ok 1,5mm przed GMP, nie zmienia się kiedy silnik gaśnie, iskra nie ginie)
- podcisnieniowy kranik działa poprawnie.
nie ma do czego się przyczepić a silnik nadal nie pracuje poprawnie..

pozdrawiam!
HotIce
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17/3/2009, 16:00


Postprzez clico » 17/3/2009, 19:11

wyreguluj gaznik i bo wyglada na to ze ci zalewa zrob mniej bogata mieszanke i sprawdz obroty.

ustaw min ok 2000
a potem ustaw mieszanke
tak aby po przegazowaniu gazem strzalka obrotomierza swobodnie opadala
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
Avatar użytkownika
clico
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 11/12/2008, 20:51
Lokalizacja: warszawa


Postprzez talta » 17/3/2009, 19:29

w guantumie chyba nie ma obrotomierza..
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Dandi93 » 17/3/2009, 19:56

Nie ma, ja miałem tak raz ale dałem mu gaz na max i poczekałem z 30 sekund i przestało tak robić, a i dolałem paliwa
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Yamahea » 17/3/2009, 20:45

A moduł sprawdzałeś i tak ja clico mówi wyreguluj gaźnik ja miałem podobnie w swoim zipku i powod był modul musialem wsuwkę wpiąc bo jak jechałem na dołkach to mi kabelki wyskakiwały z tych wtyczek i teraz zrobiłem wsuwki i jest git ;))
Yamahea
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 1/2/2009, 19:33

Postprzez talta » 17/3/2009, 20:53

trafiacie jakies felerne egzemplarze ja mialem zippka otisa kupilem uzywke ( mial przejechane 350km) :D ja zrobilem nim 1600-1700 cos okolo tego i nic mi sie nie psulo tylko gaznik byl do regulacji ale to przy przebiegu 2000km norma
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez HotIce » 17/3/2009, 21:59

Mam zamontowany japoński gaźnik mikuni. Regulacja składu mieszanki nic nie zmienia. Właściwie dziwne to jest ponieważ po całkowitym wkręceniu śróbki silnik powinien zgasnąć zadławiony zbyt bogatą mieszanką a tutaj pracuje tak samo niezależnie od stopnia wkręcenia. Świeca jest koloru jasno-brązowego, ładnie wypalona. nie wiem do czego się przyczepić, myślałem o uszczelniaczach na wale ale wtedy nie pracowałby na wolnych obrotach poprawnie bo dostawał by "lewe" powietrze..
HotIce
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17/3/2009, 16:00



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê
cron