Zipp quantum, wszystko ok i gaśnie -fatum
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Zipp quantum, wszystko ok i gaśnie -fatum
Witam!
Problem jak w temacie. Silnik zapala na zimnym po kilkunastu kopnięciach, można przejechać kawałek a potem zamula się i trzeba puścić gaz żeby nie zgasł. Jeżeli poczekam kilka minut to znowu da się przejechać kawałek. W momencie kiedy już przygasa i zatkam częściowo wlot powietrza ręką silnik znowu dostaje obrotów.. wygląda to jak by mu brakowało paliwa.
Sprawdziłem
- gaźnik(szczelność połączenia kolektora, przedmuchane wszystkie kanały, poziom paliwa)
- cylinder(szczelny nie porysowany)
- wydech(zaślepiona rurka zawirowywacza spalin, drożny)
- moduł zapłonowy(lampą stroboskopową sprawdziłem kąt wyprzedzenia ok 1,5mm przed GMP, nie zmienia się kiedy silnik gaśnie, iskra nie ginie)
- podcisnieniowy kranik działa poprawnie.
nie ma do czego się przyczepić a silnik nadal nie pracuje poprawnie..
pozdrawiam!
Problem jak w temacie. Silnik zapala na zimnym po kilkunastu kopnięciach, można przejechać kawałek a potem zamula się i trzeba puścić gaz żeby nie zgasł. Jeżeli poczekam kilka minut to znowu da się przejechać kawałek. W momencie kiedy już przygasa i zatkam częściowo wlot powietrza ręką silnik znowu dostaje obrotów.. wygląda to jak by mu brakowało paliwa.
Sprawdziłem
- gaźnik(szczelność połączenia kolektora, przedmuchane wszystkie kanały, poziom paliwa)
- cylinder(szczelny nie porysowany)
- wydech(zaślepiona rurka zawirowywacza spalin, drożny)
- moduł zapłonowy(lampą stroboskopową sprawdziłem kąt wyprzedzenia ok 1,5mm przed GMP, nie zmienia się kiedy silnik gaśnie, iskra nie ginie)
- podcisnieniowy kranik działa poprawnie.
nie ma do czego się przyczepić a silnik nadal nie pracuje poprawnie..
pozdrawiam!
- HotIce
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 17/3/2009, 16:00
wyreguluj gaznik i bo wyglada na to ze ci zalewa zrob mniej bogata mieszanke i sprawdz obroty.
ustaw min ok 2000
a potem ustaw mieszanke
tak aby po przegazowaniu gazem strzalka obrotomierza swobodnie opadala
ustaw min ok 2000
a potem ustaw mieszanke
tak aby po przegazowaniu gazem strzalka obrotomierza swobodnie opadala
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
-
clico - Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 11/12/2008, 20:51
- Lokalizacja: warszawa
A moduł sprawdzałeś i tak ja clico mówi wyreguluj gaźnik ja miałem podobnie w swoim zipku i powod był modul musialem wsuwkę wpiąc bo jak jechałem na dołkach to mi kabelki wyskakiwały z tych wtyczek i teraz zrobiłem wsuwki i jest git
)

- Yamahea
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 1/2/2009, 19:33
trafiacie jakies felerne egzemplarze ja mialem zippka otisa kupilem uzywke ( mial przejechane 350km)
ja zrobilem nim 1600-1700 cos okolo tego i nic mi sie nie psulo tylko gaznik byl do regulacji ale to przy przebiegu 2000km norma

- talta
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2439
- Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14
Mam zamontowany japoński gaźnik mikuni. Regulacja składu mieszanki nic nie zmienia. Właściwie dziwne to jest ponieważ po całkowitym wkręceniu śróbki silnik powinien zgasnąć zadławiony zbyt bogatą mieszanką a tutaj pracuje tak samo niezależnie od stopnia wkręcenia. Świeca jest koloru jasno-brązowego, ładnie wypalona. nie wiem do czego się przyczepić, myślałem o uszczelniaczach na wale ale wtedy nie pracowałby na wolnych obrotach poprawnie bo dostawał by "lewe" powietrze..
- HotIce
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 17/3/2009, 16:00
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości