Zmiana ganika na 21mm moze spowodowac takie objawy ???
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Zmiana ganika na 21mm moze spowodowac takie objawy ???
Siema. Zmieniłem a aprilce rs 50 gaznik na wiekszy 21mm i do tego krociec ssacy.
I zaczely sie male problemy. Moto gubi iskre. Objawia sie to tak:
zapala bezproblemowo a jedzie troche dziwnie (nierowno , przerywa itp) a po zapieciu 4 biegu moto gasnie tak jakby odlaczylo sie zaplon. okazalo sie ze gubi iskre. wymiana swiecy i dalej to samo....
ale jak moto zgubi iskre to po jakims czasie (kilka godzin) znowu ma iskre.
Dodam ze te objawy zdarzyly mi sie kilka razy juz przed zmiana ganika ale nie byly tak czeste mocne jak teraz. pozdro
I zaczely sie male problemy. Moto gubi iskre. Objawia sie to tak:
zapala bezproblemowo a jedzie troche dziwnie (nierowno , przerywa itp) a po zapieciu 4 biegu moto gasnie tak jakby odlaczylo sie zaplon. okazalo sie ze gubi iskre. wymiana swiecy i dalej to samo....

Dodam ze te objawy zdarzyly mi sie kilka razy juz przed zmiana ganika ale nie byly tak czeste mocne jak teraz. pozdro
-
2pac - Świeżak
- Posty: 322
- Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
- Lokalizacja: Wągrowiec
Jak gubi iskrę rozumiem że raz jest raz nie to coś nie tak jest z prądnicą-magnetem lub cewką zapłonową .
Sprawdź czy jest napięcie 12V na cewce zapłonowej szczególnie w tym momencie gdy nie ma iskry .
Może być przebicie na cewce zapłonowej .Sprawdź kable -styki dochodzące do modułu zapłonowego (cewki) stan przewodu idącego do fajki .
Jeśli jest przebicie na cewce to w ciemności przy zapalonym silniku powinno być widać iskrzenie w okolicy wyjścia przewodu do fajki .
Sprawdź czy jest napięcie 12V na cewce zapłonowej szczególnie w tym momencie gdy nie ma iskry .
Może być przebicie na cewce zapłonowej .Sprawdź kable -styki dochodzące do modułu zapłonowego (cewki) stan przewodu idącego do fajki .
Jeśli jest przebicie na cewce to w ciemności przy zapalonym silniku powinno być widać iskrzenie w okolicy wyjścia przewodu do fajki .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
tak obczaj fajke i przwody. zapewne gdzies masz przebicie. i jak zakłądałes gaźnik to zruszyłes jakis kabel i obajwy sie nasiliły. napewno iskra to nie wina powietrza. powodzenia w szukaniu przyczyny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
-
zenus stunter - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 27/2/2009, 18:57
- Lokalizacja: okolice Rogoźna Wlkp.
no wiec kabel wymieniony. poprawilo sie troche bo apka juz wogole nie odpalala a teraz chociaz odpala. ale dalej sie jakby dlawi ale iskry juz nie gubi tylko gasnie po zapieciu 4 biegu. tak jakby sie dlawilo i nie mialo sily.. po zapieciu 4 biegu obroty zaczynaja spadac i az w koncu moto zgasnie... wiec kabel wymieniony i jest poprawa ale niewielka. moze teraz trzeba wyregulowac poprostu ten gaznik ?
dzis zmienilem polozenie iglicy. moto na jalowym biegu zachowuje sie lepiej ale caly czas nie ma sily i slabo sie wkreca. i za kazdym razem gdy odkrece gaz na full to moto zaczyna buczec , obroty spadaja i silnik gasnie.... ;/ za chwile ide do grazu i nagram filmik jak to mniej wiecej wyglada. moze ktos bedzie wiedzial o co chodzi.
ok filmik juz jest do obejrzenia. spotkal sie ktos z was z czyms takim ??
tak to wyglada. w czasie jazdy jest tak samo.
http://www.youtube.com/watch?v=U08adEZ_i1k
dzis zmienilem polozenie iglicy. moto na jalowym biegu zachowuje sie lepiej ale caly czas nie ma sily i slabo sie wkreca. i za kazdym razem gdy odkrece gaz na full to moto zaczyna buczec , obroty spadaja i silnik gasnie.... ;/ za chwile ide do grazu i nagram filmik jak to mniej wiecej wyglada. moze ktos bedzie wiedzial o co chodzi.
ok filmik juz jest do obejrzenia. spotkal sie ktos z was z czyms takim ??
tak to wyglada. w czasie jazdy jest tak samo.
http://www.youtube.com/watch?v=U08adEZ_i1k
-
2pac - Świeżak
- Posty: 322
- Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
- Lokalizacja: Wągrowiec
A jak bedziesz jechał cały czas na 3cim biegu i nie wrzucić 4ki to bedzie normalnie jechał?
Wiesz na co to mi wygląda? Na zbyt słaby dopływ paliwa. Może nawet węzyk gdzies się zagiął, zapchał, kranik moze potem w gaźniku trzeba szukać.
Ewentualnie można patrzeć w drugą strone, że za dużo paliwa i zalewa, ale wtedy nie odpaliłby Ci tak odrazu jak na filmiku.
Wiesz na co to mi wygląda? Na zbyt słaby dopływ paliwa. Może nawet węzyk gdzies się zagiął, zapchał, kranik moze potem w gaźniku trzeba szukać.
Ewentualnie można patrzeć w drugą strone, że za dużo paliwa i zalewa, ale wtedy nie odpaliłby Ci tak odrazu jak na filmiku.
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
wina modułu to nie jest bo nie odpalił byś
tak jak Fenek napisał sprawdź wężyk paliwowy ...
wykręć świecę zobacz jak ma kolor nie powinna być czarna jak prawidłowo by spalała bo bedzie miała kolor w podobni do rdzy i bedzie sucha
tak jak Fenek napisał sprawdź wężyk paliwowy ...
wykręć świecę zobacz jak ma kolor nie powinna być czarna jak prawidłowo by spalała bo bedzie miała kolor w podobni do rdzy i bedzie sucha
-
laser - Bywalec
- Posty: 859
- Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
- Lokalizacja: KaliszCity
mam problem z aprilia rs 50 na niskich obrotach do 4 tys gasnie a jak trzymam powyzej np. 5 tys to chodzi dobrze czym to jest spowodowane? gaznik czyscilem i to samo wymienilem nawet na nowy i tak samo sie dzieje niewiem co robic juz bo mi sie pomysly koncza... prosze o pomoc moje gg 12185716
znaczy moduł kupilem na nowy a gaznik przeczyscilem ale dalej jest to samo pomocy.
Edytuj posty bo będzie warn. I na forum nie krzyczymy. Landryss
znaczy moduł kupilem na nowy a gaznik przeczyscilem ale dalej jest to samo pomocy.
Edytuj posty bo będzie warn. I na forum nie krzyczymy. Landryss
- Kamil123
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13/5/2009, 17:24
- Lokalizacja: Józefin
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości