Zobacz wątek - Honda CBR 125 R / NSR
NAS Analytics TAG

Honda CBR 125 R / NSR

i inne małe pojemności
_________

Honda CBR 125 R / NSR

Postprzez Avardon » 28/9/2006, 18:46

Witam!
Mam pytanko. Mam zamiar zacząć przygodę z motocyklami (od kilku lat jeżdze skuterami) i zastanawiam się nad moim pierwszym motorem. Otóż co byłoby lepsze na początek Honda Cbr 125 R 4 suwowy czy też 2 suwowy czy też ne lep[iej by było troche starszą hondę NSR 125 ?? Proszę o odpowiedź z uzasadnieniem :D
Avardon
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 28/9/2006, 18:31


Postprzez Pisiu » 28/9/2006, 18:49

viewtopic.php?t=967 pocztaj sobie tu znajdziesz raczej wszystko na temat jednego i drugiego :wink:
Pisiu
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl


Postprzez Razor » 28/9/2006, 18:56

Ja bym wybrał NSR mimo tego że jest 2 sówem .Za to sa inne zalety takie jak lepsze osiagi i jak dla mnie jest duzo ładniejsza w porównaniu z CBR 125 . 8)
! HWDP !
Avatar użytkownika
Razor
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 9/9/2006, 14:14

Postprzez Dominikus » 30/9/2006, 20:29

Ja bym wybrał Cbr bo pali 3l/100km nie trzeba wykładać kasy na części a pozatym nie pierdzi jak 2suw
Dominikus
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 26/8/2006, 14:52

Postprzez ArturCBR » 3/10/2006, 20:26

Wiesz szczerze to Ci powiem że jeśli poszukujesz wrażeń to kup sobie NSR ale wtedy licz się z tym że bedziesz musiał wolić za sobą cysternę, no i nikt się za tobą nie odwroci bo wszyscy będą słyszeć simsona a nie NSR.. Ja jeżdżę na CBR 125R zarejestrowaną na 50ccm i robię 1000 km miesięcznie, jeszcze do silnika nic nie dokładałem a spalanie jest jak w bajce... Do odgłosu z wydechu nie mam pytań, da się tego słuchać no ale co do osiągów to R1 z CBR 125R nie jest... Bym zapomniał... Jak kupisz CBR to uważaj na zakrętach bo ta cięka oponka nie trzyma się drogi przy trochę mokrej nawierzchni, wiem to z doświadczenia...
ArturCBR
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3/10/2006, 19:00

Postprzez Davvid » 3/10/2006, 21:00

To ile taka NSR pali?? i nic głos nie przypomina scigwy?? a jak zmieni wydech?? albo da sie cos z tym zrobić??
Sorki ze tak dokładam ale tez jestem na kupnie czytałem duzo o porownaniach ale nie bylo czrgos takiego jak "pierdzi jak simson"czy jakos tak i nie bylo mowy ze cysterna ma jeździc zamna hehehe tylko za troche wiecej lapi ale lepiej NSR nic CBR!!więc jak to jest??
Davvid
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/9/2006, 16:11

Postprzez Razor » 4/10/2006, 08:18

NSR pali ok 5,5 / 100 no i litr oleju (49 zł) , na podajze ok 500 km.A co do " pierdzenia " motor nabiera całkiem innych głosów i znacznie większej mocy powyżej 8 tys obr/min , dlatego że na tych wysokich obrotach w wydechu otwiera sie zawór upustowy spalin. Ale jezeli i to sie nie podoba można ząłowyć sportową koncówke i wtedy chodzi bardziej basowo. Remonty przy " dość umiarkowanej jezdzie " trzeba robic co ok 30 tys km , no ale jak ma sie kasy pod dostatkiem to polecam NSR .
! HWDP !
Avatar użytkownika
Razor
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 9/9/2006, 14:14

Postprzez Teo » 4/10/2006, 15:04

No dobra, ale ile pali CBR? Ile juz nia jezdzisz ArturCBR? No i w koncu do ilu mozna ja przycisnac Km/h? No bo jezeli osiagi sa porownywalne do NSR to biore CBR. 90% bede jezdzil po miescie. Tylko obciach bedzie jak wezme dziewczyne, a motorek pomknie na maxa 50 km/h... a do setki bedzie szedl w 2 minuty ;)
Teo
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/10/2006, 22:12

Postprzez Daq89 » 4/10/2006, 16:54

nie kupuj po pierwsze 125tki...
To nie ma zadnego momentu obrotowego ! Musi wszystko kręcic obrotami..
Silnik zatrze sie przy 35000-45000przebiegu...
Za te cene mozesz jakas starsza honde, czy suzuki wyrwac z silniczkiem zedu 500-600.
Do tego jezeli jestes osobą wysokiego wzrostu 1,80 ->
To bedziesz wygladał na tym malenstwie co najmniej smiesznie...
No chyba ze jestes 15letnim maniakiem ktory robi A1 i musi na czyms jezdzic przez 2lata...
Daq89
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 19/9/2006, 11:39

Postprzez mezdej » 4/10/2006, 16:54

Teo napisał(a):No dobra, ale ile pali CBR?


Dominikus napisał(a):Ja bym wybrał Cbr bo pali 3l/100km nie trzeba wykładać kasy na części a pozatym nie pierdzi jak 2suw


czytanie ze zrozumieniem :) :lol:
mezdej
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 148
Dołączył(a): 26/4/2006, 19:11

Postprzez kopek92 » 4/10/2006, 17:33

cbr mysle że jest dobrym motorem !! lecz ma małą moc !! a nsr jest raczej do wiekszych prędkości !! jeżeli chcesz jeżdzić z większymi prędkościai to weż nsr duzo pali wybierz nsr a żeby mykać troche wolniej to maszynka musi mniej palić wiec wybierz cbr ke !! ja bym wybrał cbr ponieważ cbr jedzie ok . 140 km/h odblokowana i myśle że to w zupełności wystarczy mam tzr ke z 2005 r i myka mi ok 110 i to jak dla mie jest już niezła prędkosć
Avatar użytkownika
kopek92
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 28/7/2006, 10:51

Postprzez kuba9449 » 4/10/2006, 17:36

2suw pierdzi? 4suw to dopiero sraka, przeciesz to nie ma ani pracy ani mocy.
Avatar użytkownika
kuba9449
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 5/9/2006, 20:41

Postprzez Davvid » 4/10/2006, 18:24

kuba9449 napisał(a):2suw pierdzi? 4suw to dopiero sraka, przeciesz to nie ma ani pracy ani mocy.




tez tak mysle jak juz brac 125ccm to tylko NSR przynajmniej ma juz cos koni i jest czym pojechac!! a za pierdzi to juz niestety dlatego ze nie ma to mocy jak 500ccm tam ma co smigaci ma z czego wydobywac fajny głos :):) heh
Davvid
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/9/2006, 16:11

Postprzez Teo » 4/10/2006, 19:45

Daq89 napisał(a):nie kupuj po pierwsze 125tki...
Do tego jezeli jestes osobą wysokiego wzrostu 1,80 ->
To bedziesz wygladał na tym malenstwie co najmniej smiesznie...
No chyba ze jestes 15letnim maniakiem ktory robi A1 i musi na czyms jezdzic przez 2lata...


Mam 16 lat, w styczniu skoczy 17. Obowiazkowo bede robil kat A, wiec mam poltora roku, zeby nauczyc sie na czyms mniejszym. 5 litrow benzyny + 10 zl za olej przy kazdych 100 km to juz sa spore kosztu. Chyba sie skusze na ta CBRke. Szalec na razie nie musze, wyszaleje sie na ZX6R jak bede mial osiemnastke ;)
Teo
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/10/2006, 22:12

Postprzez japan » 5/10/2006, 12:56

mozecie napisac ile dokladnie pojdzie taka cbr 125 bo ja 140 to wale taka 125 wole se kupic cagive albo nsr
japan
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 5/10/2006, 12:41

Postprzez Razor » 5/10/2006, 15:07

Szczerze wątpie żeby to poszło wiecej niz 140 :roll: , kup se NSR..... 8)
! HWDP !
Avatar użytkownika
Razor
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 9/9/2006, 14:14

Postprzez Gangsta » 13/10/2006, 19:55

Spoko...Śmieszni jesteście ....Ja mam nową HONDE CBR 125R i przy 10tys obrotów na 5 biegu jade 120km/h.
A po odblokowaniu silnika furo osiąga od 160/od 175:D
Gorąco polecam HONDE CBR 125r ...Może chodzi mi tak bo jest nowa ale motor jest ładny ma agresywną stylistyke i nie pyrczy jak simson...Ma już agresywniejsz y dziwęk więc jak jedzesz przez miasto to panienka sie odwróci a nie oleje motor bo simson jom wyprzedza.Na wolnych obrotach motoru niee słychać wogóle .Super zbiera sie na obroty i wogóle.
śCIGAŁEM się z mz 150 i 251 i żadna nie miała szans do steki rozpendza sie momentalnie niee mieżyłem bo nie mam jak ale gorąco polecam CBR`ke...

P.S Zbiera sie na 12.5tys obrotów
Gangsta
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 13/10/2006, 19:38
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Pisiu » 13/10/2006, 20:25

Gangsta napisał(a):Spoko...Śmieszni jesteście ....Ja mam nową HONDE CBR 125R i przy 10tys obrotów na 5 biegu jade 120km/h.
A po odblokowaniu silnika furo osiąga od 160/od 175:D
Gorąco polecam HONDE CBR 125r ...Może chodzi mi tak bo jest nowa ale motor jest ładny ma agresywną stylistyke i nie pyrczy jak simson...Ma już agresywniejsz y dziwęk więc jak jedzesz przez miasto to panienka sie odwróci a nie oleje motor bo simson jom wyprzedza.Na wolnych obrotach motoru niee słychać wogóle .Super zbiera sie na obroty i wogóle.
śCIGAŁEM się z mz 150 i 251 i żadna nie miała szans do steki rozpendza sie momentalnie niee mieżyłem bo nie mam jak ale gorąco polecam CBR`ke...

P.S Zbiera sie na 12.5tys obrotów



Ale mnie sie wydaje że CBR125 nie ma blokad bo to 4T :wink:
Pisiu
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez indus » 13/10/2006, 20:35

gangsta, jak ci nie wstyd tak kłamać :shock: , przecież ten motorek wcale nie jest chyba zablokowany, nie mówiąc już o tych 175 :lol: . To 4t, po za tym nsr 2t tyle nie pójdzie :arrow: poprostu zmyślasz
indus
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 318
Dołączył(a): 28/5/2006, 13:56
Lokalizacja: Łubnice

Postprzez mar111cin » 14/10/2006, 08:54

Gangsta napisał(a):Spoko...Śmieszni jesteście ....Ja mam nową HONDE CBR 125R i przy 10tys obrotów na 5 biegu jade 120km/h.
A po odblokowaniu silnika furo osiąga od 160/od 175:D
Gorąco polecam HONDE CBR 125r ...Może chodzi mi tak bo jest nowa ale motor jest ładny ma agresywną stylistyke i nie pyrczy jak simson...Ma już agresywniejsz y dziwęk więc jak jedzesz przez miasto to panienka sie odwróci a nie oleje motor bo simson jom wyprzedza.Na wolnych obrotach motoru niee słychać wogóle .Super zbiera sie na obroty i wogóle.
śCIGAŁEM się z mz 150 i 251 i żadna nie miała szans do steki rozpendza sie momentalnie niee mieżyłem bo nie mam jak ale gorąco polecam CBR`ke...

P.S Zbiera sie na 12.5tys obrotów


a łyżka na to niemożliwe :lol:
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr