DERBI SENDA modyfikacje, cylinder
Posty: 2
• Strona 1 z 1
DERBI SENDA modyfikacje, cylinder
Cześć!
Jestem tu nowy, jeżdżę na Derbiku rocznik 2005. Wpadłem ostatnio na pomysł wymiany cylindra na większy i zastanawiam sie czy konieczna jest wymiana walu czy same lozyska walu wystarcza. Rozwazam kupno dwoch cylindrow airsal sport 70ccm (7,5-9KM) lub Airsal Racing (12KM). Moj wybor zalezy od tego w ktorym przypadku obejdzie sie tylko na wymianie łożysk. Wiecie moze jak to wyglada. Z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Piotrek
Jestem tu nowy, jeżdżę na Derbiku rocznik 2005. Wpadłem ostatnio na pomysł wymiany cylindra na większy i zastanawiam sie czy konieczna jest wymiana walu czy same lozyska walu wystarcza. Rozwazam kupno dwoch cylindrow airsal sport 70ccm (7,5-9KM) lub Airsal Racing (12KM). Moj wybor zalezy od tego w ktorym przypadku obejdzie sie tylko na wymianie łożysk. Wiecie moze jak to wyglada. Z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Piotrek
- piotrwaf
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 22/5/2008, 19:55
no to tak jeśli chcesz wycisnąc z moto ile wlezie wał to podstawa i gaźnik.. a i kruciec ssący itp.. jesli tuning to max nie ma tu zabawy na kawałki.. bo nie osiągniesz tego co chcesz moto będzie dostawał za mało paliwa i dupa z twojej jazdy..
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości