Zobacz wątek - Aprilia RS125 vs. Yamaha YZF-R125
NAS Analytics TAG

Aprilia RS125 vs. Yamaha YZF-R125

i inne małe pojemności
_________

Aprilia RS125 czy Yamaha YZF-R125

RS125
19
46%
YZF-R125
22
54%
 
Liczba głosów : 41

Aprilia RS125 vs. Yamaha YZF-R125

Postprzez miki-antek » 22/4/2008, 16:50

Niedawno zdałem na prawko A1 i chciałbym kupić jakąś 125-tkę. Zastanawiam się pomiędzy tymi dwoma modelami. Co polecacie, co o nich sądzicie.
miki-antek
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 22/4/2008, 16:47


Postprzez Bostorn » 22/4/2008, 16:57

śliczne są yamaszki więc polecam ją nawet jak 4t to i tak piękny sprzęt :)

ale to już zależy kto co woli czy 2t i więcej mocy czy 4t mniejsze spalanie i bardziej basowy głosik no i przy tym idzie słabsza moc ale do nauki i to powinno starczyć :P
Ostatnio edytowano 22/4/2008, 17:10 przez Bostorn, łącznie edytowano 1 raz
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez miki-antek » 22/4/2008, 17:02

Aprilka to 2-suw a Yamaszka 4-suw i tu rodzi sie moje pytanie "który mocniejszy?", a prawko A1 upoważnia do kierowania motocyklami do 125ccm
miki-antek
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 22/4/2008, 16:47

Postprzez Cebra125 » 22/4/2008, 17:03

rs mocniejsza co nie znaczy ze lepsza,co chwile remont;/bierz yamaha cud maszyna
Derbi Senda 125 sm....CUDO!
Cebra125
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 7/3/2008, 12:23

Postprzez miki-antek » 22/4/2008, 17:05

dlaczego remont? Silnik siada bo tak wyciśnięta?
miki-antek
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 22/4/2008, 16:47

Postprzez Fenek16 » 22/4/2008, 17:06

Bostorn znowu pierd*** głupoty :roll:

Udzielasz sie w każdym temacie pierwszy i potem co drugi post, nawet jesli nie jesteś obeznany w temacie. Oszacuj się chłopie, bo wprowadzasz ludzi w błąd :!: :roll: :roll: :roll:


Yamahy dopiero wchodzą do sprzedaży w salonach i trzeba szykować na nie około 15tys pln :? , a RS kupisz za połowę już pożądną.

RS z silnikiem rotaxa ma też dwa razy tyle mocy co YZF, która ma 15km (nie wiem, ile ma ta wersja sportowa, ale pewnie nic specjalnego)

Twoja decyzja, ale jak dla mnie nie opłąca się wywalać 15tys na motor, którum pojeździsz rok i spzredaż go z duzą stratą :?

Ale nie powiem wygląd i dźwięk ( ten troche mniej) w YZF robi swoje

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez miki-antek » 22/4/2008, 17:07

Ale jeśli w RS-ce dużo remontów, to chyba bardziej opłaca sie wziąć Yamaszke
miki-antek
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 22/4/2008, 16:47

Postprzez Bostorn » 22/4/2008, 17:08

Fenek16 napisał(a):Bostorn znowu pierd*** głupoty :roll:

Udzielasz sie w każdym temacie pierwszy i potem co drugi post, nawet jesli nie jesteś obeznany w temacie. Oszacuj się chłopie, bo wprowadzasz ludzi w błąd :!: :roll: :roll: :roll:


Yamahy dopiero wchodzą do sprzedaży w salonach i trzeba szykować na nie około 15tys pln :? , a RS kupisz za połowę już pożądną.

RS z silnikiem rotaxa ma też dwa razy tyle mocy co YZF, która ma 15km (nie wiem, ile ma ta wersja sportowa, ale pewnie nic specjalnego)

Twoja decyzja, ale jak dla mnie nie opłąca się wywalać 15tys na motor, którum pojeździsz rok i spzredaż go z duzą stratą :?

Ale nie powiem wygląd i dźwięk ( ten troche mniej) w YZF robi swoje

Pozdro



ajajaajja mistrzu wybacz moj błąd ale myslałem że chodzi o yamaszki starsze bo i one to chyba yfzety :/

już sie poprawiam przepraszam <zawstydzony> ^_^
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Cebra125 » 22/4/2008, 17:09

no dokladnie pojezdzic rok i nie wiadomo ile razy mu sie ta rs zepsuje...juz wiele sytuacji slyszalem z tymi rs
Derbi Senda 125 sm....CUDO!
Cebra125
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 7/3/2008, 12:23

Postprzez miki-antek » 22/4/2008, 17:09

Stare to TZR
miki-antek
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 22/4/2008, 16:47

Postprzez Fenek16 » 22/4/2008, 17:13

Bostorn napisał(a):

ajajaajja mistrzu wybacz moj błąd ale myslałem że chodzi o yamaszki starsze bo i one to chyba yfzety :/

już sie poprawiam przepraszam <zawstydzony> ^_^


TZR te stare a nie YZF :?

Cebra ty też juz nie gadaj takich rzeczy, że w rok bedzie robił remonty co jedna przejażdzke, bo aż żal dupe sciska.

Jesli kupi motor z dobrą komprechą i naleje olej przeznaczony do tego to mu pojeździ przez duuuużo wiecej niz rok.

A najgorszą wersje z RS słyszałem, jak siadła po 9tys km, ale to przy katowaniu.

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Movi » 22/4/2008, 17:53

Jak chłopak będzie katował, to i Yamahy żywotność skróci, nie ma cudów.. a tak jak Fenek powiedział, bez przesady z tymi remontami znowu.. jakby się tak sypały to by nikt nie miał RS'ki..

Faktem jest, że Yamaszka stylistycznie jest prześliczna, ale to są właśnie rzeczy za które się płaci i to nie małe pieniądze.. nie wiem jeżeli masz możliwość i ochotę wydać kasę to możesz sobie sprawić YZF, ale wydaje mi się, że z RS był byś też zadowolony, za połowe ceny, albo mniej.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez Cebra125 » 22/4/2008, 18:15

tak tylko 4 suwy sa 4 razy wytrzymalsze i trwale,bierz ta r125 i sie nie zastanawiaj!
Derbi Senda 125 sm....CUDO!
Cebra125
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 7/3/2008, 12:23

Postprzez Fenek16 » 22/4/2008, 18:42

Szkoda, że pominąłeś fakt iż też są 4razy słabsze od 2t :lol: :lol: :lol:

A to co wyda na nową YZF to napewno nie wyda na remont RS, zresztą co my tu bedziemy gadać, autor postu niech się wypowie, wiec narazie cicho :!:

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Landryss25 » 22/4/2008, 19:00

To co mu z tej wytrzymałości? W RS robi się remont co jakieś 25tyś jeśli moto sie nie katuje na gumie itp. Chyba 100tyś nie nakręci? I też wątpię czy jakaś 125 4t by zrobiła 100tyś bez remontu czy zaglądania do silnika.
Jeśli chcesz szybsze i tańsze moto bierz RS (i tak więcej niż 2 lata nie pojeździsz bo zrobisz inne prawko). A jeśli chcesz wywalić kupe kasy i potem sprzedać ze stratą ale zależy Ci na niskim spalaniu a na osiągach juz nie to bierz Yamahe.

Cebra nie pierdziel głupot bo to normalnie żal.pl ja mam suzuki Ts 125 2t i pierwszy remont był robiony przy 35tyś. km a ostatnie 10tyś to było naprawdę katowane. Nie znasz sie, nie miałeś doczynienia to sie nie udzielaj na ten temat jeśli znasz to tylko z opowieści.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bostorn » 22/4/2008, 19:23

Nom 2t i 4t to 2 odrębne bajki :]

tak więc sam musisz sie zdecydowac czy chcesz 4t czy 2t
aaa a jeśli ma kase na kupno takiego nowego motórka to go stac na straty bo nikt powiedzmy gorzej zarabiający nie kupuje nowego z salonu oprócz chinoli :]


tak więc jak wyscie to powiedzieli na remonty co 2k będzie go stac^_^ że tez macie pomysły... moja Senda od nowosci dopiero teraz miała remont 7lat jeździła nie wiem a miała tylko 11.5k
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Cebra125 » 22/4/2008, 19:36

haha 25tys bez remontu,mozliwe jakby wskazowka nigdy nie rzpekroczyla 4tys obrotow na zegarze :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Derbi Senda 125 sm....CUDO!
Cebra125
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 7/3/2008, 12:23

Postprzez Bostorn » 22/4/2008, 19:40

z tego co czytałem tu i tam to remoncik w 2t robi sie co jakieś 15?? dobrze mowie jeśli nie to poprawcie nie chce znowu pierd głupot
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Misiek92 » 22/4/2008, 20:04

Licz sie z tym ze w YZF to nowe maszynki i raczej części to tylko wchodzą w gre z serwisu no i tak jak juz pisali ze 15 tys. zł a po roku czy dwóch opchniesz go z duzą stratą,a w RS i znajdziesz szybko częsci no i moc 40 KM czy ok. 40 KM Tylko ze to jest 2t no a w YZF mniej ci bedzie paliła i ten dzwięk 4 T tak ze zalezy kto co lubi =)
Misiek92
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 6/4/2008, 13:47
Lokalizacja: Gryfino

Postprzez Landryss25 » 22/4/2008, 20:49

Rs'ką jeśli sie jej nie katuje (palenie gumy, jada na gumie) to przy normalnej jeździe do 10tyś. obr/min zrobi 25tyś. wiem to z autopsji. Więc gościa ,,cebra125" nie słuchaj wybierając moto bo jego uwagi są naprawdę bardzo ,,cenne''. Myślę że założyciel tematu już otrzymał odpowiedź na swoje pytanie i dyskusja prowadzi do nikąd.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 20 gości




na gr