HONDA NSR 50 zablokowana V-max 55km/h... jak to rozblokować?
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Mogłeś mieć silnik od NS-1 i dlatego miałeś 6 biegów bo takiej NSR chyba nie wypuszczali z tą skrzynią.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
koledzy jeśli chodzi o dysze to w nsr jest 6mm a u mnie jest 8,5 mm bo pytałem się mechanika i mówił że już taką wsadził więc już wiemy że to nie gaźnik
a silnik od ns-1 to nie do końca jest taki sam bardziej od mbx 80 ,ale w danych tech na str hondy nsr ma 6 biegów jeśli chodzi o tą po lifcie
p.s. znalazłem cylinder i głowicę i tłok do nsr jeszcze tylko zadzwonię do gościa i się o to zapytam może to będzie najlepsze rozwiązanie?
a silnik od ns-1 to nie do końca jest taki sam bardziej od mbx 80 ,ale w danych tech na str hondy nsr ma 6 biegów jeśli chodzi o tą po lifcie
p.s. znalazłem cylinder i głowicę i tłok do nsr jeszcze tylko zadzwonię do gościa i się o to zapytam może to będzie najlepsze rozwiązanie?
- PiLu23
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43
Z tego co sie orientyje to silniki od ns-1, nsr 50, mbx 50 idt sa bardzo podobnie zbudowane róznią sie troche np chłodzeniem, cylem itd ale sa podobnie zbudowane.
U mnie w hondzie mb niezłego kopa dodało odgięcie tej blaszki regulującej rozwarcie membrany, tobie tez to polecam, podobno przekręcenie stojanu zapłonu do konca w lewo cos daje (nie sprawdzałem), co do gaznika to mozna powiększyc jego przelot multi szlifierką i potem wypolerowac.
P.S- Ja miałem gaznik keichin o przelocie 13mm i na kazdym biegu bylo 16 000 rpm na przelozeniu 18(musiałem przerobic karter ale weszła) i 45
U mnie w hondzie mb niezłego kopa dodało odgięcie tej blaszki regulującej rozwarcie membrany, tobie tez to polecam, podobno przekręcenie stojanu zapłonu do konca w lewo cos daje (nie sprawdzałem), co do gaznika to mozna powiększyc jego przelot multi szlifierką i potem wypolerowac.
P.S- Ja miałem gaznik keichin o przelocie 13mm i na kazdym biegu bylo 16 000 rpm na przelozeniu 18(musiałem przerobic karter ale weszła) i 45
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
ale od nsr 80 takiego modelu jak mój tylko 80ccm to pasuje bo ja właśni od takiej fury chce dać garnek
napiszcie mi ktoś kto ma nsr ile tak średnio wam lecą te motorki i co macie w nich zrobione
hejo sukces koledzy zmieniłem zębatkę z przodu na 16z i przyśpieszył do 65-70 km/h
no i co dalej robimy ???
p.s. jaką średnicę ma swożeń tłoka podajcie mi wymiary jak możecie bo chce kupić cylinder i głowicę od 80 i tłok ale nie wiem jaki jest wymiar u mnie
edytuj posty... pozdrawiam kravec
Wiem Kravec ale chciałem aby był na 1 stronie bo zależy mi na odp
napiszcie mi ktoś kto ma nsr ile tak średnio wam lecą te motorki i co macie w nich zrobione
hejo sukces koledzy zmieniłem zębatkę z przodu na 16z i przyśpieszył do 65-70 km/h
no i co dalej robimy ???
p.s. jaką średnicę ma swożeń tłoka podajcie mi wymiary jak możecie bo chce kupić cylinder i głowicę od 80 i tłok ale nie wiem jaki jest wymiar u mnie
edytuj posty... pozdrawiam kravec
Wiem Kravec ale chciałem aby był na 1 stronie bo zależy mi na odp
- PiLu23
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości