Jaki motocykl?
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Jaki motocykl?
witam chcialem zapytać jaki motor można kupić waszym zdaniem nie drogo do remontu a żeby po remoncie i sprzedaży wyjść z tego interesu jak najwiecej na plusie?? wiecie ocb ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- adamek52
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 24/8/2007, 22:10
proponuje poszukac na ebay.de sam kiedys kupilem derbi gpr 50 silnik wszystko ok lekko porysowany plastik , koles chcial 950euro na miejscu spuscil do 400!! no i troszke zarobilem na nim. czesto sie tam zdarzajÄ… dobre ofert trzeba byc czujnym bo duzo polakow siedzi i wylapuje okazje
- offsiq
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 28/2/2008, 21:00
- Lokalizacja: Krosno
tanio mozna znalesc cos na placach chociazby w berlinie.od huja sprzetow, i duzo po szlifach itp.
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
-
bolokolo - Bywalec
- Posty: 714
- Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
- Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk
muczaczo napisał(a):Po szlifie wartość motoru bardzo spada (przynajmniej w Niemczech)
no i chyba o to chodzi zeby wyrwac jak najtaniej
muczaczo napisał(a):A silnik po remoncie już nigdy nie będzie chodził tak jak nowy
jak bedziesz remontowal w stodole mlotkiem i przecinakiem to sie zgodze
- h4zell
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 2/11/2006, 15:59
h4zell napisał(a):muczaczo napisał(a):Po szlifie wartość motoru bardzo spada (przynajmniej w Niemczech)
no i chyba o to chodzi zeby wyrwac jak najtaniejmuczaczo napisał(a):A silnik po remoncie już nigdy nie będzie chodził tak jak nowy
jak bedziesz remontowal w stodole mlotkiem i przecinakiem to sie zgodze
popieram :]
u mnie w derbiaczq jest nowy cylek itp zamiennik i powiem ze jeszcze lepiej śmiga niz na oryginale chociaz musiałem go wywalic bo był zuzyty
cylek po szlifie to nic innego jak odnowienie silniczka... silnik jak nowy wtedy można powiedziec ze jest..... z kąd ty takie info bierzesz??!!
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Bostorn- chodzi ci lepiej bo org. pewnie juz zajechany był.
Zresztą posz kapitali silniek chodzi jak nówka.
Zresztą posz kapitali silniek chodzi jak nówka.
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Po pierwsze nie ma możliwości kupienia cylindra itp. o takiej samej jakości co montowany jest fabrycznie. Ponieważ kupując cylinder do remontu nie dostaniesz takiego cylindra co w fabryce ponieważ do produkcji fabrycznej elementy są selekcjonowane i wybierane tylko0 najlepsze , te które nie spełniają wymagań są kierowane do sprzedaży detalicznej. Po drugie robiąc szlif nie uzyskasz takiej powierzchnij która jest uzyskana fabrycznie , co wiążę się z szybszym zużywaniem się elementu .Nie chce mi się tłumaczyć wam dalej ale po trzecie silnik nie składa się tylko z cylindra , wału i pierścieni . Jeżeli uważasz ,że silnik po remoncie chodzi lepiej to masz rację , ale porównaj go z nowym( wątpie żebyś miał taką możliwość) i wtedy zobaczysz różnicę.
- muczaczo
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 20/1/2008, 18:23
muczaczo napisał(a):Po pierwsze nie ma możliwości kupienia cylindra itp. o takiej samej jakości co montowany jest fabrycznie. Ponieważ kupując cylinder do remontu nie dostaniesz takiego cylindra co w fabryce ponieważ do produkcji fabrycznej elementy są selekcjonowane i wybierane tylko0 najlepsze , te które nie spełniają wymagań są kierowane do sprzedaży detalicznej. Po drugie robiąc szlif nie uzyskasz takiej powierzchnij która jest uzyskana fabrycznie , co wiążę się z szybszym zużywaniem się elementu .Nie chce mi się tłumaczyć wam dalej ale po trzecie silnik nie składa się tylko z cylindra , wału i pierścieni . Jeżeli uważasz ,że silnik po remoncie chodzi lepiej to masz rację , ale porównaj go z nowym( wątpie żebyś miał taką możliwość) i wtedy zobaczysz różnicę.
ale pierdolisz
- h4zell
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 2/11/2006, 15:59
HEhe
Nie ma rzeczy nie zastąpionych, dlatego też producenci motocykli biją wielką kasę na częściach zamiennych do swoich maszyn. bo bez tego ich rynek bardzo licho by funkcjonował. Wszystko z czasem sie psuje i nie ma na to lekarstwa. OUT OF TOPIC:I jak tu rozwijać pasję do motocykli skoro większość ludzi prześciga sie w pomysłach jak by to nie sprzedać komuś kolejnego składaka żeby tylko zarobić troche kasy. Ogloszenia typu: moto bardzo mało jeżdzony- a z wydechu kopci bardziej niż z kopalni na Śląsku, a najlepsze jest hasło: nigdy nie jeżdżony na gumie- a kto nigdy nie próbował swoim rumakiem na gumie jeździć. Śmiechu warte a dało by rade sie jeszcze troche rozpisać. Pozdro dla wielbicieli dwóch kółek!
Gotta love us, gotta like us Trigger Gs on motorcycles Always rolling,smoking something
Always popping wheelies
Always popping wheelies
- Ramze$
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 25/2/2007, 14:06
- Lokalizacja: Bytom
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości