Zobacz wÄ…tek - Jaki motocykl?
 
NAS Analytics TAG

Jaki motocykl?

i inne małe pojemności
_________

Jaki motocykl?

Postprzez adamek52 » 29/2/2008, 14:40

witam chcialem zapytać jaki motor można kupić waszym zdaniem nie drogo do remontu a żeby po remoncie i sprzedaży wyjść z tego interesu jak najwiecej na plusie?? wiecie ocb :)
adamek52
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 24/8/2007, 22:10


Postprzez offsiq » 29/2/2008, 23:43

proponuje poszukac na ebay.de sam kiedys kupilem derbi gpr 50 silnik wszystko ok lekko porysowany plastik , koles chcial 950euro na miejscu spuscil do 400!! no i troszke zarobilem na nim. czesto sie tam zdarzajÄ… dobre ofert trzeba byc czujnym bo duzo polakow siedzi i wylapuje okazje
offsiq
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/2/2008, 21:00
Lokalizacja: Krosno


Postprzez adamek52 » 1/3/2008, 12:26

dzieki tak zrobie;d;d
adamek52
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 24/8/2007, 22:10

Postprzez bolokolo » 1/3/2008, 12:52

tanio mozna znalesc cos na placach chociazby w berlinie.od huja sprzetow, i duzo po szlifach itp.
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez muczaczo » 1/3/2008, 13:39

Po szlifie wartość motoru bardzo spada (przynajmniej w Niemczech) A silnik po remoncie już nigdy nie będzie chodził tak jak nowy
muczaczo
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/1/2008, 18:23

Postprzez h4zell » 1/3/2008, 14:44

muczaczo napisał(a):Po szlifie wartość motoru bardzo spada (przynajmniej w Niemczech)


no i chyba o to chodzi zeby wyrwac jak najtaniej


muczaczo napisał(a):A silnik po remoncie już nigdy nie będzie chodził tak jak nowy


jak bedziesz remontowal w stodole mlotkiem i przecinakiem to sie zgodze
h4zell
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 2/11/2006, 15:59

Postprzez Bostorn » 1/3/2008, 16:10

h4zell napisał(a):
muczaczo napisał(a):Po szlifie wartość motoru bardzo spada (przynajmniej w Niemczech)


no i chyba o to chodzi zeby wyrwac jak najtaniej


muczaczo napisał(a):A silnik po remoncie już nigdy nie będzie chodził tak jak nowy


jak bedziesz remontowal w stodole mlotkiem i przecinakiem to sie zgodze



popieram :]
u mnie w derbiaczq jest nowy cylek itp zamiennik i powiem ze jeszcze lepiej śmiga niz na oryginale chociaz musiałem go wywalic bo był zuzyty

cylek po szlifie to nic innego jak odnowienie silniczka... silnik jak nowy wtedy można powiedziec ze jest..... z kąd ty takie info bierzesz??!! :x
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez pawlak200192 » 1/3/2008, 16:15

Bostorn- chodzi ci lepiej bo org. pewnie juz zajechany był.
Zresztą posz kapitali silniek chodzi jak nówka.
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez muczaczo » 1/3/2008, 20:41

Po pierwsze nie ma możliwości kupienia cylindra itp. o takiej samej jakości co montowany jest fabrycznie. Ponieważ kupując cylinder do remontu nie dostaniesz takiego cylindra co w fabryce ponieważ do produkcji fabrycznej elementy są selekcjonowane i wybierane tylko0 najlepsze , te które nie spełniają wymagań są kierowane do sprzedaży detalicznej. Po drugie robiąc szlif nie uzyskasz takiej powierzchnij która jest uzyskana fabrycznie , co wiążę się z szybszym zużywaniem się elementu .Nie chce mi się tłumaczyć wam dalej ale po trzecie silnik nie składa się tylko z cylindra , wału i pierścieni . Jeżeli uważasz ,że silnik po remoncie chodzi lepiej to masz rację , ale porównaj go z nowym( wątpie żebyś miał taką możliwość) i wtedy zobaczysz różnicę.
muczaczo
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/1/2008, 18:23

Postprzez h4zell » 1/3/2008, 23:28

muczaczo napisał(a):Po pierwsze nie ma możliwości kupienia cylindra itp. o takiej samej jakości co montowany jest fabrycznie. Ponieważ kupując cylinder do remontu nie dostaniesz takiego cylindra co w fabryce ponieważ do produkcji fabrycznej elementy są selekcjonowane i wybierane tylko0 najlepsze , te które nie spełniają wymagań są kierowane do sprzedaży detalicznej. Po drugie robiąc szlif nie uzyskasz takiej powierzchnij która jest uzyskana fabrycznie , co wiążę się z szybszym zużywaniem się elementu .Nie chce mi się tłumaczyć wam dalej ale po trzecie silnik nie składa się tylko z cylindra , wału i pierścieni . Jeżeli uważasz ,że silnik po remoncie chodzi lepiej to masz rację , ale porównaj go z nowym( wątpie żebyś miał taką możliwość) i wtedy zobaczysz różnicę.



ale pierdolisz
h4zell
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 2/11/2006, 15:59

HEhe

Postprzez Ramze$ » 1/3/2008, 23:47

Nie ma rzeczy nie zastąpionych, dlatego też producenci motocykli biją wielką kasę na częściach zamiennych do swoich maszyn. bo bez tego ich rynek bardzo licho by funkcjonował. Wszystko z czasem sie psuje i nie ma na to lekarstwa. OUT OF TOPIC:I jak tu rozwijać pasję do motocykli skoro większość ludzi prześciga sie w pomysłach jak by to nie sprzedać komuś kolejnego składaka żeby tylko zarobić troche kasy. Ogloszenia typu: moto bardzo mało jeżdzony- a z wydechu kopci bardziej niż z kopalni na Śląsku, a najlepsze jest hasło: nigdy nie jeżdżony na gumie- a kto nigdy nie próbował swoim rumakiem na gumie jeździć. Śmiechu warte a dało by rade sie jeszcze troche rozpisać. Pozdro dla wielbicieli dwóch kółek!
Gotta love us, gotta like us Trigger Gs on motorcycles Always rolling,smoking something
Always popping wheelies
Ramze$
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25/2/2007, 14:06
Lokalizacja: Bytom

Postprzez mastero33 » 2/3/2008, 08:55

Moim zdaniem tez silnik po szlifach nikgy nie bedzie tak smigal jak orginal..
Avatar użytkownika
mastero33
Bywalec
 
Posty: 506
Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
Lokalizacja: Zdunska Wola



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości




na górê