Zobacz wÄ…tek - Potrzebna rada dla laika
NAS Analytics TAG

Potrzebna rada dla laika

i inne małe pojemności
_________

Potrzebna rada dla laika

Postprzez Amstaff » 5/9/2007, 18:48

Jesli mielibyscie wybierac dla siebie motor 125 moc do 33 bhp to co byscie wybrali ??

Prosze o konkretny model i ewentualny rok.
Czego ja oczekuje ?? Nauczyc sie to napewno bedzie odemnie a od niego oczekuje tego czegos .....

Dzieki za wszelkie odpowiedzi
p.s. cena nie gra roli ale bierzcie pod uwage ze 2 latka i do zyda ;)
Amstaff
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5/9/2007, 15:04


Postprzez bolokolo » 5/9/2007, 19:02

jedziesz do salonu, kupujesz aprilie rs 125, odblokowujesz i smigasz 8)
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk


Postprzez pawlak200192 » 5/9/2007, 19:35

oczywiscie ze rs 125'07 :D
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Haemophilus » 5/9/2007, 19:59

Ja bym raczej wybrał jakieś supermoto lub dual-sporta np. Husqvarne SM 125S czy WRE. Ich stosunek mocy do masy pozwala na naprawdę fajną, dynamiczną, jazdę w warunkach miejskich. Takie motocykle są świetne do nauki a jednocześnie pozwalają trochę poszaleć. Jeśli kupisz dual-sporta dodatkowo będziesz mógł pośmigać w terenie - gdy już posiądziesz "poważniejszą" drogową maszynę twój stary sprzęt nie będzie musiał iść w odstawkę. Rozważ też może DT 125 - na forum w dziale offroad jest cały wątek dotyczący tej maszyny.

Pozdrawiam
Haemophilus
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 13/8/2007, 20:19
Lokalizacja: Wawa

Postprzez pk. » 5/9/2007, 22:39

20 kafli na 125 , po 2 latach wezmiesz 8-9..

Skoro to ma byc 125 to tylko 2t , czyli mito/rs.
pk.
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21

Postprzez VCO » 6/9/2007, 08:17

Kup RS 125 2007 zajebisty motor imho najładniejsza nowa 125 na rynku

PS: Potem ja kupie od ciebie za 6-8 tys:D
i bedzie gites :lol:
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez Amstaff » 6/9/2007, 14:25

dzieki za dotychczasowe odpowiedzi. Jesli chodzi o Aprilke to naprawde zajebista ....wiem ze napisalem ze cena nie wchodzi w gre ale chyba (choc nie wykluczam) niedalbym tyle za 125 i nie dlatego ze mnie nie stac, choc sam na to pracuje, oczywiscie nie mam tez kasy jak lodu lub rodzice mnie sponsoruja ( juz 28 latek ). Po prostu bym sie poplakal jakbym zrobil jakiegos slizga na niej :)) raczej tylko by stala w ogródku jako dekoracja albo jezdzil bym 30 km/h :))

pk mogłbyś mi coś wiecej powiedziec co to mito /rs ??
Niewiem jakie wielkie sa roznice miedzy 2t a 4t (poza iloscia tlokow ) wiec prosze o jakies objasnienia.

Uscisle moja prosbe .....125 taka ktora ladnie brzmi ladnie wyglada nie nudzila sie po miesiacu .....nie potne sie kiedy cos jej sie stanie.....

Pozdrawiam
Amstaff
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5/9/2007, 15:04

Postprzez pabll0 » 6/9/2007, 14:30

a DT X 125?? mnie sie osobiscie podoba, a nie sÄ… drogie ;)

napisales ze jak zrobisz slizga to sie poplaczesz.. czyli mam rozumiec ze jak wywalisz 18 kafli za pierdzipęda to nieubezpieczysz go w AC??

oczywiscie, sam najchetniej doradzilbym ci RS 125.. no ale troche kosztuje ;)
<b>Aprilia RS 125 Racing</b>

pamiętaj używaj funkcji <b>szukaj</b>, traktuj ją jak przyjaciela :D
Avatar użytkownika
pabll0
Świeżak
 
Posty: 161
Dołączył(a): 20/10/2006, 16:33
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez VCO » 6/9/2007, 14:47

idiota

Amstaff napisał(a):
pk mogłbyś mi coś wiecej powiedziec co to mito /rs ??
Niewiem jakie wielkie sa roznice miedzy 2t a 4t (poza iloscia tlokow ) Uscisle moja prosbe .....125 taka ktora ladnie brzmi ladnie wyglada nie nudzila sie po miesiacu .....nie potne sie kiedy cos jej sie stanie.....

Pozdrawiam


Czyli twoim zdaniem niemożna uzyskać pojemności np 50 z jednym tłokiem i cylindrem w 4T tak ? :lol:

Pozatem masz cały internet i mało checi do znalezienia czegokolwiek masz google.pl do tego wpisujesz co chcesz Dziwie ze cie nie zjeba*li jak szmaciarz konia, na tym forum
Uwazam ze mając 28 lat powinienes miec wiecej oleju w głowie
Temat mozna juz usunac
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez Felus6 » 6/9/2007, 18:34

z tymi tłokami to pojechałeś "Amstaff'ie" ....

:) :p
Avatar użytkownika
Felus6
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 26/6/2007, 11:10
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez Amstaff » 6/9/2007, 18:38

Mam wiecej oleju ale jak napisalem w temacie jestem laikiem w temacie motocykli co innego w innych kwestiach motoryzacyjnych. I niemartw siÄ™ uzywalem czegos takiego jak google i nieznalazlem dla mnie satysfacjonujacych odpowiedzi dlatego sie zwrocilem tutaj i jesli Ci sie cos niepodoba to mozesz sie niewypowiadac w tym temacie. Chcialem sie dowiedziec czegos wiecej co i dlaczego ....a forum jest jak najbardziej do tego by zwracac sie do konkretnej osoby a nie szukac informacji i obrazkow. Moze sa osoby ktore sa chetne do dzielenia sie swoimi spostrzezeniami a ja cenie sobie cenne uwagi i krytyke, lecz nie w takim wydaniu.

A rozbieral motor bede pozniej jak juz bede go posiadal :))

Pozdrawiam

p.s.ano z tymi tlokami to sie wyglupilem :)) kazdy moze pomyslic cylindry z tlokami ;) ale naprawde niewiem jak zbudowany jest silnik motocykla.
Amstaff
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5/9/2007, 15:04

Postprzez Vector » 6/9/2007, 19:12

lol to chyba tez niewiesz ja jest zbudowany silnik samoochodu,kosiarki,traktora i wszystkiego innego co na benzyne...budowa jest taka sama wiec...
Kymco Bet&Win 50
Jedna zaleta..mozna jechac zgodznie z przepisami nie odpuszczajac manetki gazu.
Vector
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 20/7/2007, 21:07
Lokalizacja: Giżycko

Postprzez Amstaff » 6/9/2007, 19:30

Tak oczywiscie wszedzie jest jeden tlok .....
Powstrzymam sie od komentarza i moich przechwalek na temat znajomosci praktycznej budowy silnikow w samochodach i ich napraw. Ale forum jest nie o tym wiec prosze o powstrzymanie sie od takich uwag pod moim adresem kazdy moze sie pomylic.

Jak juz Wam wiadomo jestem swiezy w temacie ale chce go zglebiac wiec prosze rowniez o wyrozumialosc.
Amstaff
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5/9/2007, 15:04

Postprzez bolokolo » 6/9/2007, 19:49

a mozesz zastanowic sie nad cbr 125, 4T wiec chodzi jak wieksze moto, ale masz slabsze osiagi od 2T.
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez Amstaff » 6/9/2007, 20:02

zastanawialem sie osobiscie nad CBR , ta Aprilka co tak polecali ;) NSR Cagiva tez mi sie podoba jeszcze zerknelem na supermoto/enduro i mi sie spodobaly.

Jak widac krag juz sie zaweza :))
I dziekuje koledze bo wkoncu zrozumialem rozniece miedzy 2t a 4t ;)
Jestem niewysoki i waze okolo 65 wiec raczej nie bede mial wiekszych problemow z dosiadaniem malego scigacza.
Pytanie czy kupowac nowe czy mlode uzywane w b.dobrym stanie ?
Jak zona mowi ze zyd ze mnie :)) a jak wiadomo nowe cacka strasznie traca na wartosci ;)
AAA i czy predkosc v-max idzie w parze z dynamika i przyspieszeniem ? Bo jesli o mnie chodzi chyba wolalbym mniejsze v-max jesli byly by rozbieznosci
Ostatnio edytowano 6/9/2007, 20:08 przez Amstaff, łącznie edytowano 1 raz
Amstaff
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5/9/2007, 15:04

Postprzez bolokolo » 6/9/2007, 20:06

ja osobiscie wybralbym cos swierzego, ale nie nowego, bo mozna sporo zaoszczedzic na kasie 8)
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez Vector » 6/9/2007, 20:19

Amstaff napisał(a):Tak oczywiscie wszedzie jest jeden tlok .....
Powstrzymam sie od komentarza i moich przechwalek na temat znajomosci praktycznej budowy silnikow w samochodach i ich napraw. Ale forum jest nie o tym wiec prosze o powstrzymanie sie od takich uwag pod moim adresem kazdy moze sie pomylic.

Jak juz Wam wiadomo jestem swiezy w temacie ale chce go zglebiac wiec prosze rowniez o wyrozumialosc.


Stary zacytuj mi prosze gdzie napisalem ze w kazdym silniku jest jeden tlok ?? :roll: napisalem tylko ze skoro sie niezna budowy silnika w motocyklu to sila zeczy innych silnikow sie nie zna(przynajmniej ja wychodze z takiego zalożenia),niemowie tu o sprawach szczegółowych typu rodzaj skrzyni biegow czy inne tego typu sprawy rozniace silnik motocykla on np.samochodowego,ale ogolny "skład"silnika jest podobnych tloki,cylindry,skrzynia biegow,sprzeglo,itp.
pozdrawiam :)
Kymco Bet&Win 50
Jedna zaleta..mozna jechac zgodznie z przepisami nie odpuszczajac manetki gazu.
Vector
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 20/7/2007, 21:07
Lokalizacja: Giżycko

Postprzez Amstaff » 6/9/2007, 20:48

DObra juz przestanmy sie sprzeczac bo to do niczego nie prowadzi :)) Niedlugo bede sie rodzil jako nowy motocyklista a oni podobno trzymaja sie razem czyz nie ?? ;)

Pozdrawiam
Amstaff
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5/9/2007, 15:04

Postprzez Dupcioch » 7/9/2007, 06:32

Na silnik skladaja sie cylindry, w nich tloki ktore poruszaja wałem, napedzasjacym przekladnie/lancuch a w efekcie koło. Skrzynia biegow dziala jak przerzutki w rowerzew, co by moto zadyszki nie dostał. Roznica miedz 2 i 4T.. 2 suw ma jakby 2 ruchy cylindra w cyklu [góra-dól] a 4t ma 4ry ruchy [srodek-gora-srodek-dól]. Roznia sie lanym olejem, w 2t lejesz do zbiorniczka a w 4t do baku. 4t są ekonomiczniejsze ale 2t maja lepsze osiagi, chociaz w sportowych-rasowych stosuje sie 4t bo lepiej sie mieszanka spala. Uff.. To tak najprosciej :)

Co do twojego wyboru, to przyblizyl bys moze do czego sorzet by Ci sluzyl. Jak do miasta to jakies super moto najlepiej bo plastikow nie ma [tyle o ile]. W trasy sciga chyba najlepiej. Ze swojej strony polecilbym ci Yamahe TDR, ale niestety nie ma salonówek [nie wiem jak za granica].

no to by było na tyle, czas uciekać :D
Dupcioch
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/6/2007, 13:35

Postprzez DuneK » 7/9/2007, 13:00

Mito fajna maszynka, ale jak dobrze wiem strasznie drogie części jak na taki motorek.
NSR ładny wygląd, dobre osiągi na pewno tańsza w utrzymaniu od mito.
RGF (czyli taka jak Ja mam) lub RGV, na pewno lepszy sprzęt od NSR, która na prawdę zostaje w tyle...
Suzuki RF900R
DuneK
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 14/7/2007, 12:45
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê