Zobacz wÄ…tek - !!Aprilia af1 futura przerywa!!
 
NAS Analytics TAG

!!Aprilia af1 futura przerywa!!

i inne małe pojemności
_________

!!Aprilia af1 futura przerywa!!

Postprzez BAStek » 23/8/2007, 13:42

Witam!
Mam problem od pewnego czasu moja aprilia af1 125 przerywa.
Zaczyna się to dziać na ok. 6 tys. obr. i nie wiem czemu tak może być.
Wymieniłem świecę sprawdziłem elektrykę, która wydaje sie być dobra.
Zauważyłem, że lekko leci z kranika. Czy to może być przyczyna czy cos innego.
Pozdro!
BAStek
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 29/7/2007, 16:39


Postprzez Fenek16 » 23/8/2007, 13:48

Przerywa i wogóle nie da jej się wkręcić na wyższe obroty wkreca siez przerywaniem?

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice


Postprzez BAStek » 23/8/2007, 13:55

Raz dojdzie np. do 8 tys. raz do 7 i gdy bujam dalej zaczyna przerywać trzymając ciągle otwarta przepustnicę zaczyna jechać dalej ale cały czas przerywa i obroty będą spadać i rosnąć po prostu ma zamułe tylko nie wiem czemu. Ale jak zacznie przerywać to już więcej obrotów nie nabije ;/
BAStek
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 29/7/2007, 16:39

Postprzez VCO » 23/8/2007, 14:35

Nie zadawaj głupich pytań tylko bierz śrubokręt i klucz i rozbieraj i patrz co sie stało nikt tu nie jest wruzbitą!!
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez BAStek » 23/8/2007, 15:22

Tak to po co jest forum?
Głupią to dałeś odpowiedź chciałeś nabić posta czy udajesz cfanego ;>
Zadałem pytanie bo może ktoś miał już taki problem ty nie miałeś więc nie udzielaj się bo nie pomożesz.
Pozdro!
BAStek
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 29/7/2007, 16:39

Postprzez VCO » 23/8/2007, 15:55

BAStek napisał(a):Tak to po co jest forum?
Głupią to dałeś odpowiedź chciałeś nabić posta czy udajesz cfanego ;>
Zadałem pytanie bo może ktoś miał już taki problem ty nie miałeś więc nie udzielaj się bo nie pomożesz.
Pozdro!


Co mi z przybycia cyferki w liczniku postów? haha jest jakiś konkurs co bogatszym się stajesz jak nawalisz 1000 postów dziennie ?? moze o czymś nie wiem...

Przyczyn moze być 100 jak i 1

A z kąd ty mozęsz wiedzieć jakie ja problemy miałem z motorami ?
Otórz miałem ich sporo i wiem ze najleprzą metodą jest zobaczyć co z kanałami elektryką i wszystkim czym mozę być to spowodowane zrobić i jeździć zamiast zawracać tyłek Pozatem masz jeszcze opcje szukaj!!!

Najwyraźniej co nie jest trudne do pomyślenia masz zatkany któryś z kanałów paliwowych i powyzej granicy obrotów kiedy masz zapotrzebowanie na paliwo one nie jest w stanie sie przecisnąć albo moduł silniczka ci siada... jeśli wogule jest tam niema wielkiej filozofi to jest takie trudne do pomyślenia ?? wystarczy posprawdzać wszystko zamiast siedziec i krzyczeć pomocy
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez BAStek » 23/8/2007, 16:08

Qrde ty to masz łeb chyba masz IQ tyle ile romet KM. Myślisz, że nie wiem co sprawdzić samemu. Już grzebałem w motorze i nie wiem od czego to jest dlatego zadaję pytanie a wiesz co jeszcze zapomniałeś powiedzieć żebym do mechanika poszedł na to też bym nie wpadł.
Pozdro 4 all
BAStek
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 29/7/2007, 16:39

Postprzez VCO » 23/8/2007, 16:18

BAStek napisał(a):Qrde ty to masz łeb chyba masz IQ tyle ile romet KM. Myślisz, że nie wiem co sprawdzić samemu. Już grzebałem w motorze i nie wiem od czego to jest dlatego zadaję pytanie a wiesz co jeszcze zapomniałeś powiedzieć żebym do mechanika poszedł na to też bym nie wpadł.
Pozdro 4 all



Mówisz ze sprawdziłeś czy zawór sie przekręca czy niema syfu w każdym z kanałów i przewodów i czy Cewka zapłonowa jest sprawna i czy moduł jest sprawny i czy instalacja jest szczelna tak? :D sprawdziłeś już te wszystkie żeczy? I jesteś pewien co do działania wszystkiego na 100 % ?

PS: Na iloraz inteligęcji nie nażekam bo z badań w poradni psychologicznej wynika że mam nieco wyższy jak pojemność twojego motoru z którym nie możesz sobie poradzić
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez Fenek16 » 23/8/2007, 17:35

Może też być kijowe paliwo...

teraz już widze co z tym forum sie dzieje, każdy tylko najwazniejszy tutaj jest i najmądrzejszy, drugiego takiego jak on nie ma...

To jest problem atmosfery forum...

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez kravec » 23/8/2007, 18:49

bo zyczliwosc to jest dla wiekszosci uzytkownikow rzecz zupelnie obca...
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez pawlak200192 » 23/8/2007, 21:03

pierwsza sprawa to swieca- zobacz czy odpowiednia i w jakim stanie jest stara swieca

zobacz czy masz dobrze wyregulowany gaznik i nie zalewa swiecy po pewnym czasie
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez gawron0 » 23/8/2007, 22:56

Ja miałem kiedyś to samo w GS'ce i nie mogłem dojść co to jest. Na luzie się wkrecała do 12 tys a jadą do 8 max i jechala 100 km/h.
Myślę, że silnik jest już do niczego, u mnie było to samo... Po prostu nie miała mocy..
VCO nie wypowiadaj się jak idiota tylko albo odpowiedz konkretnie na temat albo wcale sie nie odzywaj jak masz pisać takie bzdury, że aż wymiotować się chce. Wielki mi tu sie znalazł Forumowicz od siedmiu boleści.. Słów brak na takich ludzi.
Jak nikt tu nie jest wróżbitą to nie zakładaj tematów z pytaniami skoro jesteś taki mądry.
P.S. Poćwicz ortografię ;) Na pewno przyda się w gimnazjum przed dyktandem 8)

Do administratora: Przydałoby się zbanować kilku cfaniaczków na "ścigaczach" to forum powróciłoby do normalnej postaci.
### SUZUKI GSXR K4 ###
Obrazek
gawron0
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 15/8/2006, 06:34

Postprzez VCO » 23/8/2007, 23:32

1 Róznica silników między GS a AF-1!!!!!!!!!! :evil:
2 Jestem prawie pewien ze to stała doległość szybkich 125 o której pisza pełno wszędzie! wystarczy poszukać! Takich tematów ze NSR przerywa albo innych jest Full LENISTWO!!!!!!!!!
3 Nie miałeś 125 nie gadaj ze mówie bzdury!!!!! :evil:
4 Załorzyłem tylko 1 temat jak narazie
5 Gimnazjum mam dawno za sobą a dyslekcja nie jest z mojej winy!!!!!!! :evil: Dyktando to juz dawno zapomniany temat! Nie mam czasu zeby sie skupiać na tym jak pisze szybko! :evil:

Zamaist napisać sprawdziłem to to to takie ma objawy tu czysto tu nic niema to napewno działa to juz sprawdziłem wiec napewno nie, napisze **** wie jak a potem chce odpowiedzi na pytanie:

"dlaczego motor nie jedzie"

Konkretnie sie odpowiedieć nieda!!!
Mam na nie conajmniej 1000 odpowiedzi
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez gawron0 » 24/8/2007, 07:45

VCO napisał(a):3 Nie miałeś 125 nie gadaj ze mówie bzdury!!!!! :evil:

Pewnie 125 i innych motocykli miałem więcej niż Ty i Twoi koledzy z miasta razem wzięci ;) Tak się sklada, że handluje motorami. Także jak jesteś nie w temacie to nie rzucaj zbędnych oszczerstw. Poza tym naucz się czytać ze zrozumieniem. W poprzednim poście pisałem, że miałem tak kiedyś w GS'ce także nie wiem na jakiej podstawie mówisz, że nigdy nie miałem 125 :shock:
### SUZUKI GSXR K4 ###
Obrazek
gawron0
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 15/8/2006, 06:34

Postprzez VCO » 24/8/2007, 08:45

gawron0 napisał(a):
VCO napisał(a):3 Nie miałeś 125 nie gadaj ze mówie bzdury!!!!! :evil:

Pewnie 125 i innych motocykli miałem więcej niż Ty i Twoi koledzy z miasta razem wzięci ;) Tak się sklada, że handluje motorami. Także jak jesteś nie w temacie to nie rzucaj zbędnych oszczerstw. Poza tym naucz się czytać ze zrozumieniem. W poprzednim poście pisałem, że miałem tak kiedyś w GS'ce także nie wiem na jakiej podstawie mówisz, że nigdy nie miałem 125 :shock:


Właśnie to widze Pewnie tak chandlujesz jak i ja... 8)
Chandlując mozesz sie popisać znajomością cen co najwyrzej.
Jak pieprzysz ze motor 125 juz ma silnik do dupy to niedaje iść wiecej
Po pierwsze osiągi spadną stopniowo lub wogule nie będzie sie dalo odpalić z racji np. rozwalonego tłoka, ale nie będzie PRZERYWANIA
:shock: :!: na określonej wartości obrotów. Co tłok się będzie przycinał?? :lol:
A może nie wiesz że u niego siedzi silnik 2T?
Winą tego wdług mnie jest w 90% uszkodzenie modułu zapłonowego który steruje obrotami silnika poprzez podawanie iskry jak i niedostawanie paliwa ale przyczyn moze byc 100 jak i 1 wiec sie nieda odpowiedziec na to pytanie konkretnie!!! Bo nie zadał sobie nawet trudu zeby opicąc tą usterke głębiej...
A co do tych motorów śmiem wątpić :lol:

Pozatem już skończ :!: bo to do niczego nie prowadzi jak chcesz to na priv albo GG
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez Prof.Piotr » 24/8/2007, 10:21

VCO napisał(a):
gawron0 napisał(a):
VCO napisał(a):3 Nie miałeś 125 nie gadaj ze mówie bzdury!!!!! :evil:

Pewnie 125 i innych motocykli miałem więcej niż Ty i Twoi koledzy z miasta razem wzięci ;) Tak się sklada, że handluje motorami. Także jak jesteś nie w temacie to nie rzucaj zbędnych oszczerstw. Poza tym naucz się czytać ze zrozumieniem. W poprzednim poście pisałem, że miałem tak kiedyś w GS'ce także nie wiem na jakiej podstawie mówisz, że nigdy nie miałem 125 :shock:


Właśnie to widze Pewnie tak chandlujesz jak i ja... 8)
Chandlując mozesz sie popisać znajomością cen co najwyrzej.
Jak pieprzysz ze motor 125 juz ma silnik do **** to niedaje iść wiecej
Po pierwsze osiągi spadną stopniowo lub wogule nie będzie sie dalo odpalić z racji np. rozwalonego tłoka, ale nie będzie PRZERYWANIA
















bardzo możliwe ,że silnik niema mocy skoro mu idzie na luzie tylko do 12 tys rpm a na biegach 8 , niech sprawdzi ciśnienie w cylindrze jak ma 8 i niżej to cylek do szlifu , sam mam af1 i na niegach idzie do 13 albo i więcej , gaźnik - gdyby był przytkany to by na luzie szedł 8-niema paliwa i to samo na biegu , moduł - też niebardzo raczej cały by siadł ,że by iskry niebyło i już , raczej niema mocy
:shock: :!: na określonej wartości obrotów. Co tłok się będzie przycinał?? :lol:
A może nie wiesz że u niego siedzi silnik 2T?
Winą tego wdług mnie jest w 90% uszkodzenie modułu zapłonowego który steruje obrotami silnika poprzez podawanie iskry jak i niedostawanie paliwa ale przyczyn moze byc 100 jak i 1 wiec sie nieda odpowiedziec na to pytanie konkretnie!!! Bo nie zadał sobie nawet trudu zeby opicąc tą usterke głębiej...
A co do tych motorów śmiem wątpić :lol:

Pozatem już skończ :!: bo to do niczego nie prowadzi jak chcesz to na priv albo GG
Jeszcze tu kiedyś wróce i zobaczymy kto jest górom.
Prof.Piotr
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 20/8/2007, 18:55
Lokalizacja: asd

Postprzez VCO » 24/8/2007, 11:29

To jest strzelanie takie co ja mu poradze ?
Nie opisał tego przerywania nawet !!!

A co do GS sięzgadzam że mogło to tak być ale nie w 125
A jesli moduł robi zwarcia to tak będzie że będzie przerywał

Denerwuje mnie to juz :evil: nie wypowiadam sie więcej na te prostackie błaganie o pomoc bez udzielenia pomocy ze strony załorzyciela tematu
ani zainteresowania sie tematem...
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez Fenek16 » 24/8/2007, 16:28

Bez komentarza :shock:

To już w każdym temacie musi się dziać, wyzywania i wywyższanie...

Gnój zaczyna sietu robić :(

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez gawron0 » 24/8/2007, 22:05

VCO napisał(a):Właśnie to widze Pewnie tak chandlujesz jak i ja... 8)
Chandlując mozesz sie popisać znajomością cen co najwyrzej.

Po raz kolejny Panie mądralo ortografia się klania i to takie byki, że fiu fiu fiu... ;)
Może masz dyslekcje i o tym nie wiesz? :D
### SUZUKI GSXR K4 ###
Obrazek
gawron0
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 15/8/2006, 06:34

Postprzez kravec » 24/8/2007, 23:23

szczerze wam powiem ze nie chce mi sie czytac tych wszystkich waszych wypocin i ich usuwac.... za chwile doprowadzicie do tego ze jak tylko w jakims temacie sie zacznie klotnia to go usune.... to naprawde zajmuje troche czasu zeby to wszystko przejzec wiec musicie mnie zrozumiec...
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości




na górê