Paliwo nie dochodzi do cylindra .
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Paliwo nie dochodzi do cylindra .
Tak jak w temacie, paliwo nie dochodzi do cylinda .
Jak się wleje trochę prosto do cylindra, to popracuje i wlane paliwo się wypali następnie gaśnie .
Jakieś sugestie jak to naprawić?
Jak się wleje trochę prosto do cylindra, to popracuje i wlane paliwo się wypali następnie gaśnie .
Jakieś sugestie jak to naprawić?
- Phoenix10
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 8/5/2014, 19:52
Rozbierz gaźnik, ostrożnie zdemontuj żeby nie zniszczyć uszczelek, rób sobie zdjęcia co gdzie ma być żeby potem nie było płaczu, że coś poszło nie tak, zanotuj sobie ile obrotów była wkręcona śruba regulacjii obrotów (wkręcasz obroty i liczysz ile było do oporu, liczba może nie być pełna np 5 i 3/4 więc możesz to zanotować, albo zaznaczyć śrubokrętem kreskę jakie było położenie, a przy składaniu te pięć obrotów wykręcisz i jeszcze kawałek do pokrycia się nacięcia śruby ze znakiem, rozumiesz?), ze śrubą położenia przepustnicy identycznie. Gdy masz rozebrane i zanotowane ostrożnie czyścisz gaźnik, ewidentny syf np w komorze pływakowej możesz zeskrobać kawałkiem drewienka, przedmuchujesz dokładnie dysze, nie wkładaj w nie drutu czy coś, jak już musisz to wsadź tam coś miękkiego np włókno ze szczotki, igłę z sosny (nie metalową do szycia) czy coś, następnie umyj w benzynie, znów przedmuchaj i składaj, uszczelkę papierową warto wysuszyć i powlec delikatnie olejem silnikowym, spuchnie i zrobi się elastyczniejsza. Jak to nie pomoże to zajmiemy się kranikiem podciśnieniowym.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
To już zrobiłem, paliwo do gaźnika dochodziło ale nie do cylindra.
Teraz odpala ale jak daje gazu to gaśnie, im więcej gazu tym szybciej zgaśnie.
Jak odkręciłem filtr powietrza i zatykałem wlot szmatką to po dodaniu gazu wchodził lajtowo na obroty.
I teraz się zastanawiam czy to wina filtra i wymienić go na stożkowy czy gaźnik jest rozregulowany .
Teraz odpala ale jak daje gazu to gaśnie, im więcej gazu tym szybciej zgaśnie.
Jak odkręciłem filtr powietrza i zatykałem wlot szmatką to po dodaniu gazu wchodził lajtowo na obroty.
I teraz się zastanawiam czy to wina filtra i wymienić go na stożkowy czy gaźnik jest rozregulowany .
- Phoenix10
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 8/5/2014, 19:52
Jak wymienisz filtr na 'sportowy' chiński z allegro to mocno się zdziwisz. Dostanie więcej powietrza, i będzie jeszcze gorzej. Nie w filtrze szukaj przyczyny tylko w regulacji gaźnika, masz widocznie za ubogą mieszankę.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości