Pierwszy skuter
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Pierwszy skuter
Siemanko, chciałem się was poradzić.Mianowicie potrzebuje bzyka na trasy ok. 15km do roboty, w tę i na zad.Zależy mi przede wszystkim na niezawodności i żeby nie był szpetny.Preferuje 2t bo się lepiej zbierają i żeby v-max przekraczał minimum 60km/h.Mam 188 wzrostu.Budżet to jakieś 2500 z drobnym marginesem błędu bo wiadomo, zawsze można coś utargować.
Oraz małe pytanie, chodzi o to, że właściciele szatanów to zapaleni tunerzy i pytanie brzmi następująco.Lepiej kupować zmodyfikowanego o jakieś sportowe części czy lepiej szukać oryginału ?
Myślałem o Aprilli RS 50, Speedfight 2, Aeroxie (to mój faworyt).
Oraz małe pytanie, chodzi o to, że właściciele szatanów to zapaleni tunerzy i pytanie brzmi następująco.Lepiej kupować zmodyfikowanego o jakieś sportowe części czy lepiej szukać oryginału ?
Myślałem o Aprilli RS 50, Speedfight 2, Aeroxie (to mój faworyt).
- Barczy
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 13/6/2014, 11:06
- Lokalizacja: Jaźwina
Chodzi o coś tego typu ? http://allegro.pl/piaggio-zip-i4298047552.html ?
- Barczy
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 13/6/2014, 11:06
- Lokalizacja: Jaźwina
zipek akurat jest jako nieliczny markowy w 4T i jest dosyc wolny, ale za to pali szklanke wahy na setke
piaggio są świetne, miałem typhoona ale przy wzroscie wtedy pewnie ze 175 brakowało mi troche miejsca na nogi.
szczerze ja bym polecał 125 w 4T, jeżeli masz prawko na kategorie B to chyba juz weszło że mozesz tym legalnie smigać.
spalanie pewnie wychodzi mniejsze niz w przypadku 2T, ale komfot jazdy jest nieporównywalnie wiekszy, płynniej pracuje, jest cichszy, wygodniejszy. np cygnus 125,
jeżeli jednak chcesz 50tke w 2T, to te co wymieniłes są spoko, w zasadzie jak dla mnie to bez róznicy jaki model wybierzesz, kazdy się nada tak samo. w wielu silniki sa nawet bliźniacze, i kierował bym sie głownie stanem technicznym danego egzemplarza no i wyglądem.

piaggio są świetne, miałem typhoona ale przy wzroscie wtedy pewnie ze 175 brakowało mi troche miejsca na nogi.
szczerze ja bym polecał 125 w 4T, jeżeli masz prawko na kategorie B to chyba juz weszło że mozesz tym legalnie smigać.
spalanie pewnie wychodzi mniejsze niz w przypadku 2T, ale komfot jazdy jest nieporównywalnie wiekszy, płynniej pracuje, jest cichszy, wygodniejszy. np cygnus 125,
jeżeli jednak chcesz 50tke w 2T, to te co wymieniłes są spoko, w zasadzie jak dla mnie to bez róznicy jaki model wybierzesz, kazdy się nada tak samo. w wielu silniki sa nawet bliźniacze, i kierował bym sie głownie stanem technicznym danego egzemplarza no i wyglądem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
To z tym B na 125 wejdzie pod koniec wakacji. Jeżeli 50cm3 w 2T to wybierz co kolwiek markowego. Ja bym wziął coś seryjnego, bo sportowe części - większe spalanie, szybsze ich zużycie (części). I tak jak henio mówi: Stan techniczny to priorytet, drugi to wygląd. Reszta to sprawa indywidualna.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Aż się zalogowałem. Proszę, nie popełniaj tego błędu co ja, skuter w serii jest nuuuudnyyyyy. Kup coś z biegami. Naprawdę, mówię z doświadczenia, kup lepiej Aprilie MX, zamiast Aeroxa. W serii i lepiej przyspieszy, i będziesz więcej zabawy mieć.
Choć z drugiej strony to moja własna opinia...
Choć z drugiej strony to moja własna opinia...
- AvroFM
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 18/4/2014, 14:27
Tak, tak dużo myślałem nad tym czy rzeczywiście skuter.Fajnie bo mało pali itd ale w sumie wole coś biegowego.Nie, nie mam prawa jazdy.Nawet nie jestem pełnoletni.Pracuje na wakacje
.Myślałem nad jakąś 80 czy 125 zarejestrowaną na 50.Co wy myślicie na ten temat?Jakie mogą być konsekwencje jak mnie (o zgrozo) ZŁAPIĄ?Bo NSR czy RS 125 albo nawet Mito to nawet nie ma co porównywać do skuterków.Myślałem również nad enduro typu DT lub MTX.

- Barczy
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 13/6/2014, 11:06
- Lokalizacja: Jaźwina
Aerox dobry wybór. Szybki , ładny , niezawodny ,duza dostepnosc czesci optycznych czy mechanicznych , sam posiadam i sie nie zawiodlem wiec jak najbardziej polecam , lecz jesli lubisz "przycisnac" to pofatyguj sie i zdobadz 125cc :p
- Bartek98
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 1/5/2014, 22:48
- Lokalizacja: Sierpc
Jeśli masz A1 to na A2 nie zdajesz teorii, bo masz już zaliczoną. Jeżeli masz A2 przez co najmniej 2 lata to możesz zdać pełne A (najszybciej mając 20 lat) przed ukończeniem 24. roku życia. I wtedy również nie zdajesz teorii. Robiąc B + A2 w OSK pewnie oszczędzisz kasę (i czas), bo dużo wykładów będzie jednocześnie dla A2 i B.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości