Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Mate1988 » 21/6/2009, 16:12

No to chyba jak w kazdym motocyklu uklad biegow jest ten sam-moze sie myle :) A wiec wyglada to tak:
6

5

4

3

2

0-luz

1
Mate1988
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 12/5/2009, 21:12
Lokalizacja: Krakow


Postprzez norecqi » 21/6/2009, 18:10

no to tro wie kazdy ale chodzi oto ze slyszalem ze jest tak: jednynka do dołu, dwojka dwa razy do gory, trojka do gory i czworka do gory... czy to prawda? chodzi mi o to jak jewrzucac, ktory w dol a ktory w gore.
Ogar 900R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)
Avatar użytkownika
norecqi
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2/11/2008, 15:59
Lokalizacja: Okolice Wawy.


Postprzez Landryss25 » 21/6/2009, 18:14

Dwójka 2 razy do góry? :D To chyba tylko chińczycy mogli wymyślić :D
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez talta » 21/6/2009, 19:18

masz jedynke w dol i dwojke do gory, jak wlaczasz dwojke z jedynk to luz ci nie wskoczy, chyba, ze zrobisz to bardzo delikatnie
ale moze jest cos takiego jak podwojny luz albo pierwsza dwojka i druga dwojka :DDD
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez deyna » 21/6/2009, 19:39

Mam takie idiotyczne pytanie.

Chce sobie jutro zamówić moduł. I mam z tym pewien problem. Jak oglądam moduły do 2T na allegro to wszystkie mają po parę kabelków a ja mam takie dwie wtyczki jedna mniejsza druga większa tak jak jest do 4T.

I teraz co mam zrobić? Kupować taki do 4T ale z pasującą wtyczką ?


P.S. Wiem, że dziwne pytanie ale nie chce kasy w błoto wyrzucić.
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez talta » 21/6/2009, 19:41

odblokowany modul ? jak tak to bez sensu jak masz normalny cylinder '...jedynie blokadę na module możemy na razie pozostawić do czasu, kiedy będziemy zmieniali cylinder. Seryjny cylinder nie kręci tak wysoko, by moduł go blokował. Odblokowanie modułu przy seryjnym wale i łożyskach jest bardzo ryzykowne, ponieważ oryginalny wał nie wytrzyma tak dużych obrotów...' cytat, ze scigacza
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez deyna » 21/6/2009, 19:45

Znajomy ost. wymieniał moduł poprzez serwis. Cały osprzęt ma oryginalny i osiągi z 60 wzrosły gdzieś mniej więcej do 75km/h.
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Dandi93 » 21/6/2009, 22:00

No mi z 50 na 70 wskoczyły na tym module co u ciebie wsadzaliśmy. Te z kablami muszą mieć przejściówkę na wtyczki. Zakupiłem jeszcze jeden moduł i właśnie z 6 kablami, to dostałem z przejściówką na te kostki
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez deyna » 22/6/2009, 00:08

Moduł z kabelkami co brałeś to taki z radiatorem czy bez ?

Edit : http://moto.allegro.pl/item658748237_mo ... ginal.html

Ten komplet jest ok ?
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez talta » 23/6/2009, 09:10

jak zalozyc cylinder ?
zakladam na tlok, pierscienie sa dobrze zalozone
cylinder wchodzi kawalek, potem nie chce isc, nie wiem co zrobic nie mam pojecia, wlalem troche oleju myslalem, ze sie slizgnie ale nic :/ sciagalem i probowalem jeszcze raz i jeszcze raz ale to samo czasami wchodzi troche wiecej czasami troche mniej, roznica to okolo 0,5cm, co zrobic?
potrzebuje szybkiej odpowiedzi, mial kiedys ktos taki problem
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Landryss25 » 23/6/2009, 11:23

Pierścienie trzeba na tłoku trochę ścisnąć żeby wszedł do cylindra. Są specjalne zaciski do tego typu rzeczy.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez talta » 23/6/2009, 11:30

ale chodzi o to, ze one weszly bez zadnych zaciskow dalem rade 'recznie', problem jest w tym, ze wchodza ale nie chca isc dalej, weszly dwa i troche sie wsunely i dalej nie ida
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Dandi93 » 23/6/2009, 13:48

Ten deyna mam teraz
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez krzysieg » 23/6/2009, 15:16

witam

Mam takie ogólne pytanie czy słyszeliście o czymś takim
jak oporność fajki do świecy czy ważne jest zwracać na to uwagę ?
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Spidey » 23/6/2009, 15:46

no w fajce o ile sie nie myle masz maly rezystor bo tam plynie prad i jak rezystancja fajki do swiecy bedzie wieksza to moze prad tam nie plynac no bo rezystor zablokuje dostep xD wiecej o rezystorze na google ;]
Spidey
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 3/10/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez krzysieg » 23/6/2009, 18:46

no w fajce o ile sie nie myle masz maly rezystor bo tam plynie prad i jak rezystancja fajki do świecy bedzie wieksza to moze prad tam nie plynac no bo rezystor zablokuje dostep xD wiecej o rezystorze na google ;]

No zgadza się wszystko a dokładnie prąd na świecy będzie za niski żeby spowodować iskrę...
A co się stanie jeśli założymy fajkę zwykłą bez rezystora do moto gdzie powinna być z rezystorem ?
wtedy prąd dochodzący do świecy będzie większy niż powinien .

Wydaje mi się że jak ktoś wymienia fajkę to przeważnie kupuje
uniwersalną taka żeby tylko mechanicznie pasowała itd...a to chyba nie najlepszy pomysł , chociaż nie wiem może w praktyce te parametry nie są ważne .

ale chodzi o to, ze one weszly bez zadnych zaciskow dalem rade 'recznie', problem jest w tym, ze wchodza ale nie chca isc dalej, weszly dwa i troche sie wsunely i dalej nie ida


Więc pierścienie (zamki) muszą się blokować na którymś oknie ,spróbuj przekręcić lekko tłok ,wsadzać go w takim położeniu jakim pracuje czyli bodajże strzałka w dół .
Z tego co pamiętam jak wkładałem tłok tak że natrafiał zamkiem na okno to sie blokował właśnie .

edytuj posty
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez talta » 23/6/2009, 19:16

strzalka jest na wygar, pierscienie sa dobrze wlozone i sa 'zamkniete' nie wiem co go blokuje, jutro jam mi sie nie uda to wstawie foty
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez krzysieg » 23/6/2009, 19:57

Fotki nie wiele dadzą musisz wszystko posprawdzać ...
Dobrze było włożyć sam pierścień do cylindra powyżej tego miejsca gdzie się blokuje i sprawdzić przerwę , przy nowym cylku i pierścieniach jest chyba 0,1mm całkiem się stykać nie mogą ma być minimalna przerwa .
Jak ściśniesz pierścień na tłoku to końcówki pierścienia nie mogą zatrzymywać się na zamku, zakończenia pierścienia mają się zetknąć ze sobą -początek z końcem :)
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez andrzej551 » 24/6/2009, 11:01

ja jak zmienialm cylinder to tak samo nie mogłem włozyc tłoka ale gdy mi je juz udało to nie chcial sie ruszyc to recznie z poł godziny ruszałem cylindrem i tłokiem az sie troche wyslizgał załozylem i chodzi
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez talta » 24/6/2009, 12:47

ja dzisiaj to zrobie z ojcem to napewno damy rade, probowalem juz ruszac cylkiem ale po 5 minutach sie zniechcilem
zreszta tak czy tak bede musial zrobic szlif, bo cylek to owal
i mam pytanko, szlif kosztuje 40zl i teraz jaki tlok kupic (nie chodzi o rozmiar) w moto-serwisie/auto-maxie w swarzedzu maja tylko na nominal i 40 do s 50, wiec zadzwonilem do motusa w poznaniu i jest tego full i ceny zaczynaja sie od 40zl ale to napewno chinskie wiec tego nie kupie, potem sa tajwanskie, wegierskie sa po ok. 70zl (komplet), a niemieckie po 75zl ale gole i teraz czy lepiej kupic niemieckiego i dokupic pierscienie i zabezpieczenie i storzen/stworzen/sworzen (roznie to ludzie nazywaja) czy sie nie bawic i kupic wegra? wiem, ze niemieckie sa lepsze ale tak czy tak to juz nie to samo co kiedys, a wegierskie podobna sa dobre
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê