Moto na początek? Jaka 50cc za małą kase?
Posty: 91
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Hard napisał(a):Moduł - około 100 zł
Tłok - około 250 zł
Układ napędowy - nie mam zielonego pojęcia
Owiewki - około 100 zł
Mam nadzieję ,że ten układ nie jest jakiś strasznie drogi / sam łańcuch zmienię .
Sorry, trochę czasu minęło ale odpowiem:D
Łańcuch jak wymienisz to i komlet zębatek. Łańcuch ok. 200zł, tył 200zł i przód 50+zł. Przygotuj się na ok 500zł w takim przypadku.
Ciekawe czy w tej apce więcej rudego czy czarnego

- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
hahaa niezły cennik
ale zapomniałes dodac że zebatki pozłacane bedą
nie kazdy tego chce
napęd do 50 ccm kosztuje 250 zł max
nie ma sensu wsadzac droższego o ile sie dostanie. po 1 ja bym nie wsadzał drozszego napedu niz 150 zł. z racji tego że nie moc motocykla zniszczy łancuch lecz czas. wiec czy kupisz za 150 czy za 250 to polatasz praktycznie tyle samo... lepiej tą stówke odłozyc i szybciej wymienic na nowy. co i tak nastapi po kilu sezonach
pozatym za 500 zł to napęd sie kupuje do wyczynowej crossówki o mocy powyzej 60 km xD tu jest sens taki zestaw zakładac... a nie do 50 ccm
i kolejna sprawa bardzo wytrzymałe zebatki kosztuja max 150 zł np renthala. przdnia tak 40-50 zł kosZtuje najdrozszy jest łancuch. ale jak juz wspomniałem wsadzac taki napęd do 50 ccm nie ma najmniejszego sensu
kumpel do yamahy DT 80 która ma pewnie tyle samo mocy wsadził napęd za 90 zł (dida) i polatał 2 sezony i tylko kilka razy podciagał o troche
potem moto sprzedał....



napęd do 50 ccm kosztuje 250 zł max


pozatym za 500 zł to napęd sie kupuje do wyczynowej crossówki o mocy powyzej 60 km xD tu jest sens taki zestaw zakładac... a nie do 50 ccm

i kolejna sprawa bardzo wytrzymałe zebatki kosztuja max 150 zł np renthala. przdnia tak 40-50 zł kosZtuje najdrozszy jest łancuch. ale jak juz wspomniałem wsadzac taki napęd do 50 ccm nie ma najmniejszego sensu

kumpel do yamahy DT 80 która ma pewnie tyle samo mocy wsadził napęd za 90 zł (dida) i polatał 2 sezony i tylko kilka razy podciagał o troche

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No zależy. W enduro 80cc miałem łańcuch za 60zł, to zaraz pękł, ten co teraz mam niecałe 200zł. No ok, w enduro (nawet jak ja 80cc i z 12km) na pewno bardziej oberwie niż chopperek
Ok. faktycznie troche przesadziłem:D mój kosztował jakieś 300zł, bo tył 52z - koło sendy.

Ok. faktycznie troche przesadziłem:D mój kosztował jakieś 300zł, bo tył 52z - koło sendy.
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
ja ci powiem tak na DT nie wsadzałem duzo kasy. kupiłem łancuch za całe 20 zł
zębatki dorwałem za 15 zł tylna przód został stary. przelatałem na tym calutki sezon. i bez problemu wytrzymało
i na cały zestaw nie poszło wiecej niz 40 zł
wiec mozna bardzo tanio smigac
ale jak chce miec sie pewnosc itd to mozna kupic zestaw za 150 do tej pojemnosci taki spokojnie wystarczy. ja do KaTa wsadziłem zestaw warty w Polsce 450 zł (dałem 350..) tyle że mocą troche sie sprzęty róznia. 50tka pojedzie nawet na łancuchu z rometa :d ja swojego czasu jak cos mi sie stało z łancuchem (miałem słabe naciagi łancucha jedno pekło łancuch spadł i sie chyba zerwał) to dostałem stary łancuch z simsonka i kilka miesiecy posmigał 





KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
co do napinania łancucha to ktos na forum pisal ze najlepiej jak 2 lub 3 osoby siąda na moto a 3 lub 4 osoba sprawdzi naciag w ten sposób bendziesz wiedział ile jesł łancucha jak zaluczysz jakas górke ewentualnie hopke
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
haha dobry sposób :d w tym wszystkim chodzi o to że jak moto siada i wahacz idzie w góre to jest taki moment gdzie łancuch jest najbardziej napięty i żeby łancuch był praktycznie bez luzu w tym punkcie wtedy jest idealnie ustawiony
ale nie zawsze masz do dyspozycji kilka osób. dlatego patrzysz w serwisówce jak mozesz sprawdzic luz. nie ma opcji że 1.5 - 3 cm. bo u mnie w kacie jest duzo wiecej
jakby wsadził 1.5 luzu to by łancuch przy ruszaniu pewnie strzelił
ja mam taką naklejka na wahaczu pod tą naklejką ma byc chyba 4.5 cm luzu jakos tak nie pamietam ;P



ja mam taką naklejka na wahaczu pod tą naklejką ma byc chyba 4.5 cm luzu jakos tak nie pamietam ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ja nie mam pojecia :d ale do napiecia skok sie nie liczy
liczy sie geometria
zalezy jakie jest przeniesienie skoku. czy pds czy prolink i tak dalej.... albo np nowe bmw czy huska chyba nawet
skok jakistam a lancuch ciagle ma 1 naciag
tyle ze tam jest inaczej zebatka przednia usytuowana
P





KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no tak, ale sam widzisz ze napina si przy skoku, jesli bedzie go wiecej, bedzie wieksza odleglosc od zebatki przod do tylnej. To juz mowisz w wypadku bmw o innej technologii poza tym bodajze scig i skoku malo, (nie znam sie na bmw, ale chyba nic w teren nie wytworzyli?), a mowimy tu o zwyklych, a chyba w kazdym enduro bedzie technologicznie nie liczac tych nowych rocznikow?
henio - zawsze mnie zastanawia co tu z tym katem przeszlo polowna robisz w tym dziale ;P
henio - zawsze mnie zastanawia co tu z tym katem przeszlo polowna robisz w tym dziale ;P
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
Magik czytałem kilka razy pod rząd i dalej nie jestem w stanie zrozumieć co tu napisałeś:
"henio - zawsze mnie zastanawia co tu z tym katem przeszlo polowna robisz w tym dziale ;P"
te słówko "polowna" co miałeś na myśli?
"henio - zawsze mnie zastanawia co tu z tym katem przeszlo polowna robisz w tym dziale ;P"
te słówko "polowna" co miałeś na myśli?
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
nie mówie o bmw nie znam modelu ale moze tez w hp2 siedzi taka technologia. pozatym teraz bmw ma huske wiec i w huskach to jest.
co do skoku nie liczy sie tak
bo skoro by tak było to w DT róznica naciagu wynosiła by kilka cm a u mnie pół metra
to kwestia geometrii. wahacz jest tak projektowany zeby miał jak najwiekszy skok i jak najmniej naciagał/luzował łancuch
pozatym moto jak stoi to do połowy skoku mu jest daleeeko
sa rózne rozwiazania wahaczów
to że mam kata to co juz znaczy ze mam siedziec tylko w offroad ?
miałem kilka 50 ccm i co nieco o nich wiem i chetnie sie dziele informacjami
no i staram sie kontrolowac głupoty co poniektórzy tu wypisuja 
co do skoku nie liczy sie tak


to kwestia geometrii. wahacz jest tak projektowany zeby miał jak najwiekszy skok i jak najmniej naciagał/luzował łancuch


to że mam kata to co juz znaczy ze mam siedziec tylko w offroad ?

miałem kilka 50 ccm i co nieco o nich wiem i chetnie sie dziele informacjami


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zaczynałem od motorynki
potem romet kadet. honda mtx 50. potem DT 50. RM 125 potem MBK 50 potem YZ 250 CR 250 no i kat
aa no i w miedzyczasie skutera piaggio typhoon 125 ccm


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
kompresje miał
ledwo kopnac sie dalo
a po podkreceniu zaworów tryby sie blokowały xD dlatego tak stawał
no to własnie tak musze doliczyc chinczyka i simsona szfalpe 


a po podkreceniu zaworów tryby sie blokowały xD dlatego tak stawał


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 91
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości