Zobacz wÄ…tek - Problem z obrotami podczas jazdy
NAS Analytics TAG

Problem z obrotami podczas jazdy

i inne małe pojemności
_________

Postprzez komarcc » 13/3/2012, 10:51

Tu chodzi o właściwości oleju! Każdy producent produkuje olej na swój sposób, przez co olej olejowi nie równy, mimo tych samych oznaczeń na butelce.

Jak piszesz, że smarowanie i tak jest to zalej do silnika olej roślinny z kuchni, bo według Ciebie to przecież to samo, smarowanie i tak będzie, a tarcze jak będą tarły o siebie tak będą trzeć.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez Mianas » 13/3/2012, 15:32

No to co chodzi o to ze mam za dobry olej do naszego silnika? Pod wpływem temperatury robi sie za żadki i sprzęgło sie slizga czy co sie dzieje ze sprzęgłem?
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw


Postprzez komarcc » 13/3/2012, 16:55

Tak! Wałkujemy to już 3 stronę :? Olej przy wyższych temperaturach jest rzadszy i przez to sprzęgło się ślizga, możliwe, że wcześniej jeździłeś na innym oleju do którego sprzęgło się przyzwyczaiło i po przejściu na inny olej sprzęgło nie działa prawidłowo.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Mianas » 13/3/2012, 19:23

to moze lepiej bd kupic olej o innej gestosci np zamiast 10w-40 naleje 10w-50 albo 15w-40 jak myslisz to pomoze.
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw

Postprzez komarcc » 13/3/2012, 19:34

Full syntetyk jest jeszcze rzadszy, a mineralny polecany jest do silników z dużymi przebiegami, kup po prostu półsyntetyczny z innej firmy.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Mianas » 13/3/2012, 23:05

ale przeciez ten 10w-50 to jest poł syntetyk?
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw

Postprzez komarcc » 14/3/2012, 12:01

Nie, jest to syntetyk.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Mianas » 14/3/2012, 17:59

No to co wtedy musze kupic jakis mineralny bo mineralne sa gęściejsze albo jakis pólsyntetyczny np 15w-50? A co myslisz o oleju 20w-50 on bd chyba za gesty co?
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw

Postprzez komarcc » 14/3/2012, 19:16

Wszystko co trzeba napisałem wyżej, przeczytaj jeszcze raz i znajdziesz odpowiedzi na to i kolejne pytania.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Mianas » 14/3/2012, 19:46

A co sie moze stac jak po dotarciu bd jeździł na oleju mineralnym bo mówisz ze on jest do silników z duzymi przebiegami? Ale musze kupic jakis olej mineralny bo one są gęsciejsze wiec sprzegło sie nie bd slizgac bo ten co mam to jest za zadki a nie ma chyba innych niz 10w-40 pólsyntetycznych?
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw

Poprzednia strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê