Problem z obrotami podczas jazdy
Posty: 50
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Tu chodzi o właściwości oleju! Każdy producent produkuje olej na swój sposób, przez co olej olejowi nie równy, mimo tych samych oznaczeń na butelce.
Jak piszesz, że smarowanie i tak jest to zalej do silnika olej roślinny z kuchni, bo według Ciebie to przecież to samo, smarowanie i tak będzie, a tarcze jak będą tarły o siebie tak będą trzeć.
Jak piszesz, że smarowanie i tak jest to zalej do silnika olej roślinny z kuchni, bo według Ciebie to przecież to samo, smarowanie i tak będzie, a tarcze jak będą tarły o siebie tak będą trzeć.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Tak! Wałkujemy to już 3 stronę Olej przy wyższych temperaturach jest rzadszy i przez to sprzęgło się ślizga, możliwe, że wcześniej jeździłeś na innym oleju do którego sprzęgło się przyzwyczaiło i po przejściu na inny olej sprzęgło nie działa prawidłowo.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
A co sie moze stac jak po dotarciu bd jeździł na oleju mineralnym bo mówisz ze on jest do silników z duzymi przebiegami? Ale musze kupic jakis olej mineralny bo one są gęsciejsze wiec sprzegło sie nie bd slizgac bo ten co mam to jest za zadki a nie ma chyba innych niz 10w-40 pólsyntetycznych?
Honda VFR 700 Interceptor
-
Mianas - Świeżak
- Posty: 129
- Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
- Lokalizacja: Nowy Staw
Posty: 50
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości