Zobacz wątek - Honda CBR 125 R / NSR
NAS Analytics TAG

Honda CBR 125 R / NSR

i inne małe pojemności
_________

Postprzez danoncbr125 » 15/10/2007, 19:57

odblokowana - chodzilo mi o to ze jakąs blokade mam zdjęytą , na pewno jeszcze gdzies jest , na pewno nie mam w tłumiku bo moja chodzi inaczej niz inne , ale na nastepny sezon bede patrzał w gaźnik itd ,
cbr 125 r :D
danoncbr125
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14/10/2007, 11:55


Postprzez Pisiu » 15/10/2007, 22:02

danoncbr125 napisał(a):odblokowana - chodzilo mi o to ze jakąs blokade mam zdjęytą , na pewno jeszcze gdzies jest , na pewno nie mam w tłumiku bo moja chodzi inaczej niz inne , ale na nastepny sezon bede patrzał w gaźnik itd ,


A niby mówili,że CBR nie może mieć blokad,bo to 4T.Tyle w temacie...
Pisiu
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl


Postprzez danoncbr125 » 16/10/2007, 13:52

a co to ma wspolnego 4t i blokady . Kazdy motor blokuja żeby sie dobrze silnik dotarł. zablokowane cbr leca 80 wiec musza miec blokady
cbr 125 r :D
danoncbr125
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14/10/2007, 11:55

Postprzez CeBeRek » 16/10/2007, 16:27

Co tutaj bedziecie ciagnac w nieskonczonosc ten temat moze dane wystarcza ?

wedlug danych fabrycznych nsr 6,5s do 100, cbr 10s do 100 no po prostu nie ma o czym gadac...
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Mateusz1605 » 16/10/2007, 18:18

Gdzie takie dane sa ?? Bo wg mnie CBR od 0-100 nie zejdzie ponizej 12 sekund . Gdzies byl artykul o mito i ona miala chybac os kolo 9s . A ze z pasazerem pojedzie 100-110 to prawda
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez danoncbr125 » 16/10/2007, 19:12

nie chce mi sie wierzy zeby jakas 125 obojetnie czy nsr czy rs , czy mto rozpedzało sie w 6 , czy 7 sek. moze na biezni tak ale napewno nie na drodze
cbr 125 r :D
danoncbr125
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14/10/2007, 11:55

Postprzez ManiaKCBR125 » 6/6/2008, 18:06

Ja miałem NSR 125 odblokowana i leciala mi 150 km/h, a teraz mam CBR 125 zablokowana do 80 km/h i leci mi 100 km/h a koledze 140 km/h. Moim zdaniem CBR jest o wiele lepsza od NSR, ma lepsze przyspieszenie. Krutko mowiac bez urazy Ci co NSR maja ale to zlom i tyle, moze szybciej jedzie ale wolno przyspiesz.
ManiaKCBR125
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6/6/2008, 18:00
Lokalizacja: Smołdzino, Słupsk

Postprzez Herbi NSR » 6/6/2008, 18:08

ALe CBR ma mase i wyglad roweru :D
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Movi » 6/6/2008, 18:17

ManiaKCBR125 napisał(a):Ja miałem NSR 125 odblokowana i leciala mi 150 km/h, a teraz mam CBR 125 zablokowana do 80 km/h i leci mi 100 km/h a koledze 140 km/h. Moim zdaniem CBR jest o wiele lepsza od NSR, ma lepsze przyspieszenie. Krutko mowiac bez urazy Ci co NSR maja ale to zlom i tyle, moze szybciej jedzie ale wolno przyspiesz.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez simonw » 6/6/2008, 19:05

Coz, NSR sie tak napedzi - CBR nie ;)
No i fizyki nie przeskoczysz panno Zosiu (jak to mawiali). NSR bedzie i szybsza i zwinniejsza i dynamiczniejsza w kazdej mozliwej postaci nad dowolnym innym 4T silnikiem o tej samej pojemnosci, chyba ze do CBR przykleisz rakiety prochowe.

Nie mowimy o subiektywnych odczuciach tylko o czystej fizyce - silnik 2T wykonuje w 2 suwach to samo co silnik 4T w czterech, jest wiec jakby nie patrzec 2x lepszy. Dodajmy do tego, ze sprawnosc (czyli ilosc oddawanej mocy) jest wyzsza w konstrukcjach 2T chociaz przez to ich zywotnosc jest wielokrotnie mniejsza niz 4T.
Nie bez powodu NSR500 na ktorej Valentino Rossi wygrywal , byla 2T a nie jak cala konkurencja 4T.

Tyle w kwestiach fizyki - natomiast subiketywne odczucia oraz stan kazdej maszyny to zupelnie inna sprawa. Moze byc zle dotarta zamulona NSR`ka ktora w dodatku leje za duzo oleju i sie buja jak slimak w smole, moze byc tez wykrecona przekosmicznie CBR`ka z idealnie i slicznie zestrojonym silnikiem. Dodatkowo zalezy jak zmieniasz bieg, zmiana biegu to od 0,6 do 1,2 sekundy straty - dla tego zmieniamy biegi bez sprzegla! I tak mozna w nieskoczonosc mnozyc - bo kazdy inaczej to odczuwa - na tym polega subiektywnosc wrazen i po to sie pisze recenzje i relacje z jazdy. Bo suche wyniki to nie to samo.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na gr