Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl/skuter ?? Zapytaj tutaj.
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl/skuter ?? Zapytaj tutaj.

i inne małe pojemności
_________

Postprzez henio12323 » 2/12/2010, 19:29

na forum juz setki postów bylo jakie sklepy itp ;) wystarczy chwile poszukac :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez zydzio » 13/12/2010, 22:22

Witam. Pomóżcie z wyborem motocykla dla kolegi. Ma to być motocykl biegowy, oczywiście motorower, chociaż cylek 80cc oczywiście może być :D
Silnik w 4T, oraz ma to nie być chiński ani Simson. Chyba że znajdziecie coś w 2T co pali mniej więcej jak 4T? Cena do ok. 3000zł. Pozdrawiam
zydzio
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13/12/2010, 22:18
Lokalizacja: Lubatówka


Postprzez grunder » 14/12/2010, 00:16

jaki masz dokument? Karta motorowerowa czy a1?

Przychodzi mi do głowy tylko Yamaha DT.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez zydzio » 14/12/2010, 14:50

Pisze ze motorower wiec karta :)
zydzio
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13/12/2010, 22:18
Lokalizacja: Lubatówka

Postprzez henio12323 » 14/12/2010, 15:42

a co wy z tym spalaniem macie ? co za róznica czy wam spali 2 czy 3.5 litra :P to chyba nie jest taka potęzna róznica :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez zydzio » 14/12/2010, 20:09

Dla kolegi różnica jest. A poza tym typowy 2T w manualu spali dużo więcej, jak np AM6 :D
zydzio
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13/12/2010, 22:18
Lokalizacja: Lubatówka

Postprzez henio12323 » 14/12/2010, 21:57

to prawda ale cos z czegos - moc ze spalania. przeciez mozna jeździc osiągami 4T i spalanie bedzie porównywalne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grunder » 17/12/2010, 12:21

szkoda kasy na paliwo.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez kangurek » 25/12/2010, 16:51

Jest tutaj ktoś kto posiada Peugeota Speedfight'a 50 ccm ? . Jeżeli tak moglibyście napisać coś więcej o nim jako jego użytkownicy ? .
kangurek
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17/11/2010, 13:00

Postprzez henio12323 » 25/12/2010, 20:18

skuter jak skuter. w ogóle czym ma to sie wyróżniać ? jest to sprzęt markowy wiec sie nie sypie. pytaj raczej konkretniej. bo o tym mozna ksiazke pisac :) albo poczytaj w istniejacych tematach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez SlawekJLB » 3/1/2011, 18:27

SlawekJLB
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/1/2011, 18:07
Lokalizacja: Opole

Postprzez grunder » 3/1/2011, 18:36

na pewno nie Rieju bo wygląda jakby zaraz miał się rozpaść. TZR, Derbi albo NS-1, NSR, RS. Wierz mi młody każdy ma identyczne osiągi ( może to zależeć od przełożeń również), dobre przyspieszenie mają te motocykle ( i znowu warunek przełożeń oraz stanu silnika), małe spalanie- to chyba tylko 4T. 2T dużo nie pali, chyba że kasy szkoda, w końcu benzynę pnie się w górę. Inne Propo i cena do 7 tyś? Allegro.pl.
Jeżeli chcesz więcej info na temat tych motocykli, polecam to forum, bo sporo ma już napisanych przez userów inf. Wystarczy poszukać.

Bierz to co ma dobry stan techniczny i nie bity.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez SlawekJLB » 3/1/2011, 20:41

a jeśli w ogłoszeniu pisza ze ma wymieniony tłok czy cylinder czy wogle caly silnik to dobrze czy nie?
SlawekJLB
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/1/2011, 18:07
Lokalizacja: Opole

Postprzez grunder » 3/1/2011, 20:44

zależy na jakiś częściach, jeżeli jakiś firmowy tłok siedzi i dobrze spasowany to się ciesz. Jeśli jakiś Meteor albo czort wie co wsadzone, to nawet nie ma co. Sprzedający, powinien udowodnić jakimś papierkiem czy pudełkiem co zmieniał i jakiej jakości rzeczy pakował. Przynajmniej ja tak robię, inni mogą do sprzedaży z całkiem innej strony podchodzić-aby sprzedać i do przodu.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez henio12323 » 3/1/2011, 21:05

niektórzy piszą to tylko żeby pokazac że moto super choc niekoniecznie tak ma byc. a tez inna sprawa to zależy tez w jaki moto bo jak np w rocznym skuterku (firmowym) cylinder i tłok jest powymianie to raczej cos nie bardzo :P no ale kilku letni sprzęt to lepiej jak jest po wymiance to zawsze ty smigasz i sie nie boisz o stan tłoczka. oczywiscie o ile wiesz że wymiana rzeczywiscie miała miejsce
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez SlawekJLB » 3/1/2011, 21:18

a przebieg jaki maxymalnie moze byc?
SlawekJLB
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/1/2011, 18:07
Lokalizacja: Opole

Postprzez grunder » 3/1/2011, 21:20

mówi się do 20 tyś na 1 tłoku na 2T. Ważne aby stan tech był dobry, przebieg 2 sprawa
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez henio12323 » 3/1/2011, 21:30

dokładnie zalezy jaki konkretnie motor. jeden polata 20 tys inny 5 tys. generalnie motocykle szosowe w 2T własnie wyciskaja koło 20 tys na 1 tłoczku. i to zalezy od własciciela czy tyle nakręci czy nie. jak wsadzisz byle tłok za 50 zł lepiej najgorszy olej katujesz i nie dbasz to po 10 tys moze sie rozsypac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez SlawekJLB » 4/1/2011, 15:56

ale to znajde i tzr i ns nsr w podobnej cenie a co jest lepsze taka starsza wybajerowana ns,nsr czy znacznie nowsza tzr tylko taka słabsza bo cenowo to na porzadna tzr to trzeba dac ok 9 tys nie? i dlatego pytam co lepsze bo 9 tys to ja nie mam
SlawekJLB
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/1/2011, 18:07
Lokalizacja: Opole

Postprzez henio12323 » 4/1/2011, 16:46

to zależy czego ty chcesz. oba motocykle są bardzo dobre. zreszta marka mówi sama za siebie. jednemu starsza tansza nsr wystarczy w zupełnosci ktos inny potrzebuje z kolei szybszego motocykla wiec wybiera co innego. najlepiej jak masz mozliwosc przysiadź sie do tych moto. przejedz sie i sam oceń który jest lepszy. kolejna sprawa udaj sie z mechanikiem lub kims kto sie zna żeby ci ocenił motocykl pod wzgledem technicznym - i wybierz lepszą dla siebie oferte. my ci mozemy doradzic mniej wiecej. ale ostateczny wybór należy do Ciebie nie bedziemy za ciebie kupowali motocykla. ja nie bede nim jeździł tylko Ty
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê
cron