Jaki kupić motocykl/skuter ?? Zapytaj tutaj.
w jego wieku nie ma sensu robić A1, jak już coś to A
z tych dwóch to lepiej wziąć Tzr, wiadomo, co klasa to klasa
Uważam jednak, że w twoim wieku lepiej będzie wziąć jakiś motocykl
z tych dwóch to lepiej wziąć Tzr, wiadomo, co klasa to klasa
Uważam jednak, że w twoim wieku lepiej będzie wziąć jakiś motocykl
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
-
Janek94 - Świeżak
- Posty: 295
- Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
- Lokalizacja: Pionki
cbr byłaby idealna ,ale kupowanie 125/50 uważam za przesadę a na prawko nie pójdę i tyle
wiecznie w pracy i chęci brak . Najbardziej mnie martwi jednak mój wygląd na sprzęcie dla ok 15 lat młodszych i jakieś 20kg lżejszych od mnie, ciężko kupić coś bez prawka do jazdy z brzuchem od piwa i nie wyglądać żenująco .

Ostatnio edytowano 20/12/2009, 21:45 przez sebabix, łącznie edytowano 1 raz
- sebabix
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 20/12/2009, 11:38
- Lokalizacja: Lomianki
To kup skuter. Motorowery typu RS, TZR to zabawki dla gimnazjalistów.
A skuter to sprawny środek lokomocji dla ludzi w każdym wieku.
A skuter to sprawny środek lokomocji dla ludzi w każdym wieku.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Landryss25 napisał(a):To kup skuter. Motorowery typu RS, TZR to zabawki dla gimnazjalistów.
A skuter to sprawny środek lokomocji dla ludzi w każdym wieku.
i takiej odpowiedzi właśnie oczekiwałem,dam sobie na luz z tymi ścigaczami , jednak ventusa sprintera biorę pod uwagę bo czułem się na nim bardzo wygodnie i odpowiednio do wzrostu i wagi , szkoda ze nie ma cos podobnego made in japan lub italy
- sebabix
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 20/12/2009, 11:38
- Lokalizacja: Lomianki
Mam pytanko już kiedyś sie pytałem o TW i NSR ale miałem ogromne wątpliwości... mianowicie TW za mało mocy a NSR za dużo pali... no ale nieważne. Chciałym się pytać czy ktoś miał do czynienia z MZ SM/SX (TAK firma MZ dalej produkuje motocykle i są to porządne Niemieckie sprzęty) To coś ma DOHC (4 zawory na cylek) Ma 18KM z serbingiem i v-max około 130km/h. Czas jaki osiągnęła (nie wiem na jakim torze) był tylko 4sekundy gorszy od KTM 450 i 2 sekundy gorszy od 250 (nie wiem czy te 250 to byly 2t czy 4t
) Moglibyście coś mi o niej opowiedzieć?? (sory, że się rozpisałem) Z góry dziękuje.

- Sargil
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 1/11/2009, 16:04
- Lokalizacja: ElblÄ…g
Czesc Wam, pisze tego posta w imieniu kolegi bo padl mu komp
to tak,
czesc, nazywam sie marcin mam 13 lat i chcialbym sobie kupic ednuro (jakis cross poj.50ccm) mam 154cm wzrostu i czy sobie poradze np. z Yamaha dt 50 ??
jak nie to jakie enduro byscie mi polecili ??
Z gory Dzienx

czesc, nazywam sie marcin mam 13 lat i chcialbym sobie kupic ednuro (jakis cross poj.50ccm) mam 154cm wzrostu i czy sobie poradze np. z Yamaha dt 50 ??
jak nie to jakie enduro byscie mi polecili ??
Z gory Dzienx
- karol5589
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 4/7/2009, 19:35
- Lokalizacja: ostrowiec św.
do karol5589 (czy tam do Marcina) z Yamaha DT powinieneś spokojnie dać sobie radę bo nie jest strasznie wysoka a do tego jak siądziesz to opadnie. Ten motorek to na prawdę fajny sprzęcik. Do czynienia miałem jeszcze z Rieju 50ką i Peugeotem XPS 50ą ten drugi okazuje się o wiele lepszy, ale ja i tak bym wybrał DT bo wszystkie mają podobne osiągi bo ten sam silnik, a jednak DT jest tańsza "YAMAHA" choć samo serce tego enduro to już minarelli, łatwiej o części itp itdp xD Tyle Ci moge powiedzieć od siebie. x)
- Sargil
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 1/11/2009, 16:04
- Lokalizacja: ElblÄ…g
Witam. Niedługo wiosna, no, prawie niedługo, i chciałbym sobie kupić jakiś sprzęt. Po jeździe na chinolu, chcę kupić jakąś 125-tkę. Po długim namyśle wybrałem Aprilię RS i Hondę CBR. No i tu mam dylemat. Po pierwsze, czy po przesiadce z chinola nie przekraczającego 60 km/h przejście na RS byłoby dobrym, rozsądym rozwiązaniem. Poza tym, odstrasza mnie spalanie i dźwięk RSki. Z drugiej strony, CBR jest mała, mam 172 cm wzrostu, jestem dosyć chudy i wątły, ale i tak mam obawy co do mojego wyglądu na tej maszynie. No i te opony... Ale za to niskie spalanie, ładny dźwięk, nawet nieco sportowy przy odpowiednim wydechu, w ogóle patrząc na ceny i zadbanie to CBR wychodzi lepiej, za 5500 zł mogę mieć niezłą CBRkę albo już nieco starą RSkę, niekoniecznie zadbaną. Prosiłbym o pomoc w wybraniu sprzętu.
- Killaz
- Świeżak
- Posty: 206
- Dołączył(a): 13/8/2009, 00:23
@ Killaz
Słuchaj, raz - bez problemu z motocyklem sobie poradzisz. Po chinolu wybor w sam raz!!
Rs jest mocniejsza - poczujesz jakąś tam adrenaline, kosztem dźwięku i spalania.
Twój wzrost i postura by pasowały do CBR, a co do opon to przynajmniej byla by szansa ze je zamkniesz i wykorzystasz potencjal, a nie wpakować 160 na tył do rs i kwadratowo zakrety robić. O opony się nie martw, konstruktorzy wszystko elegancko obliczyli.
Mój wybór - 2T (poszukaj jeszcze innych typu Honda Nsr, Cagiva Mito, Yamaha Tdr, Yamaha Tzr).
Większa frajda, a decyzja należy do Ciebie.
Słuchaj, raz - bez problemu z motocyklem sobie poradzisz. Po chinolu wybor w sam raz!!
Rs jest mocniejsza - poczujesz jakąś tam adrenaline, kosztem dźwięku i spalania.
Twój wzrost i postura by pasowały do CBR, a co do opon to przynajmniej byla by szansa ze je zamkniesz i wykorzystasz potencjal, a nie wpakować 160 na tył do rs i kwadratowo zakrety robić. O opony się nie martw, konstruktorzy wszystko elegancko obliczyli.
Mój wybór - 2T (poszukaj jeszcze innych typu Honda Nsr, Cagiva Mito, Yamaha Tdr, Yamaha Tzr).
Większa frajda, a decyzja należy do Ciebie.
Fighting solves everything.
-
Piechot - Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 5/9/2009, 15:30
- Lokalizacja: LRY
iro napisał(a):ja bym brał CBR bo mniej pali ,będzie mniej awaryjna
a RS dużo pali bo 2 sów (będzie mocniejsza) i będzie sie częściej psuł ja tak to odbieram
W przypadku remontu w 2t co 20-30tyś nie można powiedzieć że to jest psucie się maszyny. W silniku dwusuwowym kapitalny remont silnika powinno pojmować się jako zwykłą czynność niezbędną przy prawidłowej eksploatacji. Jest to zwykła regularna wymiana tak jak np łańcuszka rozrządu w 4t. Za większą moc i lepsze osiągi trzeba płacić.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Ty się nas nie pytaj co byśmy wybrali tylko sam sobie na to pytanie odpowiedz. Jedni uwielbiają 2t (ja) w małych pojemnościach a inni zaś wolą 4t.
Przedstaw to sobie tak:
-2t pali więcej niż 4t
-jest szybsze
- ogólnie droższe w utrzymaniu (olej i remont jak kupisz padło)
Zestawiając te 3 rzeczy z własnymi wymaganiami uzyskasz odpowiedź.
Przedstaw to sobie tak:
-2t pali więcej niż 4t
-jest szybsze
- ogólnie droższe w utrzymaniu (olej i remont jak kupisz padło)
Zestawiając te 3 rzeczy z własnymi wymaganiami uzyskasz odpowiedź.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości