Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez woli10 » 8/5/2010, 09:13

Witam!

Nawiązując do mojej ostatniej wypowiedzi (na poprzedniej stronie) wydaje mi się że znalazłem przyczyne, mianowicie słaba iskra, dokładniej mówiąc to gdy wykreciłem swiece by sprawdzic iskre okazało sie ze jak rozrusznik dobrze kreci to iskra jest ale bardzo słaba (kiedys była lepsza o wiele) a gdy akumulator sie troche rozładuje czyli gdy rozrusznik wolno kreci to o dziwo iskry wogóle nie ma! Wydaje mi sie ze przyczyną bedzie stator i tu pojawia sie moje pytanie: jak sprawdzic czy on działa? :)
~~Aprilia Rs 50 '97 - street~~ ;)
Avatar użytkownika
woli10
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 31/8/2009, 09:43
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka


Postprzez niccq » 8/5/2010, 18:41

Mateusz149.! dzięki wielkie za pomoc:)
miałeś racje, dobrze że są tacy ludzie którzy mają pojęcie o 2 kółkach;D
dzięki jeszcze raz, Twoje przypuszczenia sie spr i po rozebraniu i wyczyszczeniu jest duuuuzo lepiej;]
pozdrawiam:)
niccq
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2/5/2010, 19:43
Lokalizacja: okolice WWl


Postprzez Mateusz149 » 8/5/2010, 22:10

Od tego jestesmy :)
Pozdrawiam, szerokosci ; d
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez andwas » 9/5/2010, 11:06

Witam
Mim ten sam problem co "niccq" i nie mogę sobie z tym poradzić.
Wyczyściłem filtr powietrza, gaźnik ale nic nie pomogło. Moja Aprilia rs 50 nadal przerywa na ostatnim biegu. 1,2,3,4,5 idzie super dochodzi do full obrotów i nic się nie dzieje no może na 5 już czuć lekkie szarpnięcia ale to na całkowitym końcu rolgazu a gdy wrzucę na 6 to na wyższych obrotach przerywa jakby miał zaraz zgasnąć. Nigdy nie miałem tego problemu. A w dłuższej trasieto po jakichś 50 km zaczyna przerywać na każdym biegu i gaśnie, dopiero po chwili postoju odpali i jedzie dalej już dobrze. Mi to wygląda jakby na najwyższym biegu dostawał za mało paliwa ale nie wiem czy to możliwe skoro na innych biegach jest ok. Dodam że jest po tuningu przez poprzedniego właściciela na 80ccm a filtr powietrza jest orginał.
ProszÄ™ o pomoc
andwas
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4/9/2009, 14:38
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez Mateusz149 » 9/5/2010, 11:22

Sprawdz, czy nie masz zapchanego kranika jakims kamyczkime, czy czyms. Mialem tak, jak wlazl mi tam kamien. Napisz jaka masz dysze glowna i czy Twoja Aprilia ma automatyczne ssanie/.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez swirus2007 » 9/5/2010, 16:23

jak by mu jakis kamyczek wlazl to by przecierz na kazdym biegu mial taki objaw a nie tylko na ostatnim
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Mateusz149 » 9/5/2010, 18:25

Przeciez pisalem, ze mialem taki przypadek i gdy wpadl mi kamyk to tylko na 5 i 6 mi mulil. Wiec twoje przypuszczenia sa mylne :) Nie miales takiej sytuacji ?- nie dawaj porad.
Pozatym na logike. Na 1,2,3 motorek potrzebuje mniej paliwa niz na 4,5 i 6 prawda?
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez KamilSiema » 10/5/2010, 12:49

Potrzebuje kogoś ogarniętego w temacie blokad w rs 50 z roku 1999 ważne bo nie wiem gdzie ma te gówniane blokady w dyfuzorze nie ma bo pusty to nie wiem gdzie jeszcze 80 km/h idzie bo z gażnika zdjęte . Pomożecie ? xD Max 8,5 tys rpm raczej bez blokady na module
KamilSiema
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:18

Postprzez Mateusz149 » 10/5/2010, 14:32

Raczej? Nie mozna sobie gdybac :) Jesli nie idzie wyzej niz te 8,5 tys. obrotow to najprawdopodobniej wlasnie modul.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez andwas » 10/5/2010, 16:31

Dysza jaka jest to właśnie nie wiem, na dyszy pisze tylko 890 ale nie wiem co to znaczy bo na pewno nie rozmiar bo orginalnie mają chyba 63 a ssanie mam manualne.
andwas
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4/9/2009, 14:38
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez swirus2007 » 10/5/2010, 17:52

Mateusz149 napisał(a):Przeciez pisalem, ze mialem taki przypadek i gdy wpadl mi kamyk to tylko na 5 i 6 mi mulil. Wiec twoje przypuszczenia sa mylne :) Nie miales takiej sytuacji ?- nie dawaj porad.
Pozatym na logike. Na 1,2,3 motorek potrzebuje mniej paliwa niz na 4,5 i 6 prawda?

caly czas tyle samo bo po to masz przelozenia w skrzyni
jak bys caly czas pilowal 1 na maxa i np 4 na maxa i tak by tyle samo wciągną tyle ze inne predkosci bedziesz miał
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez andwas » 10/5/2010, 18:43

Dzięki
Już wszystko działa
Przeczyściłem gaźnik filtr powietrza ale na końcu okazało się że to jednak był ten kranik. Dzięki Mateusz 149
andwas
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4/9/2009, 14:38
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez swirus2007 » 10/5/2010, 19:34

ja dalej pozostaje przy swojej mysli ale na nizszych biegach potrzebujesz mniej paliwa bo masz wieksza moc na kole, a na wiekszych wiecej wiec perwnie na pierwszych nie odkręcałeś jej do konca
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Mateusz149 » 10/5/2010, 20:08

caly czas tyle samo bo po to masz przelozenia w skrzyni
jak bys caly czas pilowal 1 na maxa i np 4 na maxa i tak by tyle samo wciągną tyle ze inne predkosci bedziesz miał


Niebylbym tego taki pewien. Sprobuj zatankowac np. za 5 zł i jedz na 2 biegu przy 8 tys. obrotow, i potem zatankuj znowu i jedz na 5 biegu przy tych samych obrotach bez przerwy. Nie ma opcji, zeby tak ssamo palil :) Moze masz racje z tym, ze zmienia sie tylko przekladnia. Ale czym wiekszy bieg, tym wiecej paliwa potrzebuje. No ; p
Ale jesli tak sie upierasz to sie upieraj hehe. :) kazdy ma swoje zdanie ;d
Pozdrawiam.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez swirus2007 » 10/5/2010, 20:24

najwaznejsze jest to ze udalo mu sie
mas zracje ze wiecej spali bo masz wieksze opoty toczenia i wiatru
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez maniek_ostr4 » 11/5/2010, 12:02

Witam ! mam wydech gdzie na wydechu i koncowce jest symol (tabliczka) z napisem M-27 ... jaka to moze byc marka ? ja podejrzewam ze matrakit.
maniek_ostr4
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24/2/2010, 19:06
Lokalizacja: osw

Postprzez KamilSiema » 11/5/2010, 13:07

Miałem moduł odblokowany i do dupy na nim chodziła poczzątkowo bez regulacji gażnika też do 8,5 a podregulowałem to poszła do tych 10 ale nie chciala mi palic gasła itp. Takze nie moduł .. Ja mysle że dysz jest za mała lub przy duża do stożka co o tym sądzicie ?
KamilSiema
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:18

Postprzez Mateusz149 » 11/5/2010, 14:10

sprawdz jaka masz. i napisz
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez mariusz_777 » 13/5/2010, 20:23

a może to wina stożka włąśnie. niby jest to sportowy filtr a ma mniejszą przepustowość niż seryjny. przez to może krecić sie do 8,5RPM
mariusz_777
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 17/10/2009, 11:46

Postprzez Mateusz149 » 13/5/2010, 21:32

Tez racja. Co do wielkosci dyszy, to nie ma ona zwiazku z filtrem. Ale jesli dostaje za malo powietrza to tez nie dobrze. Masz moze seryjny filtr w domu ? Zamien go i sprawdz.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê