Pierwszy Motocykl.
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Czyli rejestruję aprilkę na A1, w papierach mam 15 koni, a tak na prawdę mogę mieć ją odblokowaną?
I w razie kontroli drogowej nie mogą się przyczepić?
Aa i jak wygląda rejestrowanie tego motocyklu na mniejszą ilość KM ?
I w razie kontroli drogowej nie mogą się przyczepić?
Aa i jak wygląda rejestrowanie tego motocyklu na mniejszą ilość KM ?
- convers
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 26/5/2012, 20:35
- Lokalizacja: South Poland
Convers poczytaj dokladnie co napisalem, bo nie chce mi sie dwa razy powtarzac. Ile moze wyciagnac apka ktora ma 15KM, i YZF ktora tez ma 15 KM? Mniej wiecej tyle samo, roznica 5 - 10 km/h max. I jaki sens blokowac apke? Pisalem tez o tym. Zawsze sie moga przyczepic. Roznica miedzy cbr a yamaha to glownie wyglad na + dla yamahy. Za to wygodniej jezdzi sie na cbr. A tak poza tym to niewiele sie roznia, porzadnie wykonane motocykle o podobnym spalaniu i osiagach.
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
W Niemczech córka szefa miała RS 125 zablokowaną do 15 KM, zrobiłem nią kilkaset km i naprawdę nie ma na co narzekać
Wygląda też dużo lepiej od CBR 125 przynajmniej moim zdaniem. Co do osiągów wskazówka drżała ok. 135-140km/h ale ja mam tylko 67 kg więc u cb byłoby mniej
wygoda... na moje 180 cm idealna była ale większa osoba też się zmieści. Mówicie o hałasie i trzęsieniu to polecam przejazd Hondą MBX 80 przy v-max później taka apka to szczyt wygody 



- Korin
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 13/9/2010, 13:38
No rozumiem pietrek, a jakby tak zestawic ze sobÄ… zablokowanÄ… AprilkÄ™ RS 125 a CBRkÄ™ i YamahÄ™ R125?
Co daje większe osiągi? Pojawiły się tutaj podobne informacje, jednak gdybym zrobił już A2/A to bym mógł spokojnie odblokować tą RS i pojechać więcej, tyle, że sęk w tym, czy zablokowana RS sprosta Cbrce i r125 ?
Co daje większe osiągi? Pojawiły się tutaj podobne informacje, jednak gdybym zrobił już A2/A to bym mógł spokojnie odblokować tą RS i pojechać więcej, tyle, że sęk w tym, czy zablokowana RS sprosta Cbrce i r125 ?
- convers
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 26/5/2012, 20:35
- Lokalizacja: South Poland
sprosta? chcesz się ścigać? ty masz się na tym nauczyć jeździć, a nie brać udział w wyścigach, które i tak głównie zależą od umiejętności kierowcy. bo co z tego, że będziesz miał litra, jak będziesz skręcał kwadratowo.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Nie chcę się ścigać ... źle mnie zrozumiałeś...
Chodziło mi o to, czy zablokowana RS125 (sprosta) będzie miała podobne osiągi do niezablokowanej CBRki czy R125, daj spokój, nie chodziło mi o wyścigi.
@edit
Aa no i oprócz tego pytania, czy osiągi zablokowanej aprilki rs125 będą podobne do CBRki i Yamahy R125, mam jeszcze jedno pytanie..
Jaką odzież muszę wybrać na motocykl ?
Chodziło mi o to, czy zablokowana RS125 (sprosta) będzie miała podobne osiągi do niezablokowanej CBRki czy R125, daj spokój, nie chodziło mi o wyścigi.
@edit
Aa no i oprócz tego pytania, czy osiągi zablokowanej aprilki rs125 będą podobne do CBRki i Yamahy R125, mam jeszcze jedno pytanie..
Jaką odzież muszę wybrać na motocykl ?
- convers
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 26/5/2012, 20:35
- Lokalizacja: South Poland
To i ja sie wtrącę, i wcale nie dlatego że akurat sprzedaję swoją ceberkę125.
Podobny dylemat mialam dwa lata temu jak wlasnie ją zakupilam, a ze osiągi podobne, podobnie się rowniez motorki zachowują, to wybrałam tę sztukę, co mi się po prostu bardziej spodobała, ale z tego co czytałam Panom w większość podobały się Yamaszki - cóz, kwestia gustu.
Poza tym, jesli planujesz i tak dalej jeździc, to pewnie za rok czy dwa po uzyskaniu prawka A zechcesz zmienić na większy, więc po co wydawać więcej pieniędzy.
Na ciuchach nie oszczędzaj, potrafią uratować życie.
pozdrawiam.
Podobny dylemat mialam dwa lata temu jak wlasnie ją zakupilam, a ze osiągi podobne, podobnie się rowniez motorki zachowują, to wybrałam tę sztukę, co mi się po prostu bardziej spodobała, ale z tego co czytałam Panom w większość podobały się Yamaszki - cóz, kwestia gustu.
Poza tym, jesli planujesz i tak dalej jeździc, to pewnie za rok czy dwa po uzyskaniu prawka A zechcesz zmienić na większy, więc po co wydawać więcej pieniędzy.
Na ciuchach nie oszczędzaj, potrafią uratować życie.
pozdrawiam.
- cisowianka
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 23/5/2012, 14:12
- Lokalizacja: Pruszków
cisowianka, dzięki za informację.
Jednak teraz pytanie skierowane do szerszej publiki...
Po wielu godzinach spędzonych na czytaniu różnych wypowiedzi, pozostały mi tylko dwa typy:
Yamaha YZF-R125 i Aprilia RS125
Tylko teraz...
Yamaha, ma przepiękny design, doskonały dźwięk silnika, niska awaryjnośc, małe spalanie ale niestety też małe osiągi...
ale...
Aprilia posiadając dwusuwowy silnik dużo pali, lecz szybko się zbiera i jedzie też dużo jak na 125ccm, chociaż na A1 będę musiał jeździć zablokowaną....
i tutaj mnie ciekawi kilka spraw:
Jaka jest różnica w Vmax i przyspieszeniu pomiedzy tą zablokowaną aprilką a yamahą?
Jak często psuje się ta aprilka? (nie wliczając częstego katowania silnika) - wiadomo 2T bardziej awaryjne od 4T.
Co trzeba wymieniać najczęściej, jakie są tego koszty?
Jaka jest żywotność tłoka? (Wymiana co sezon?)
Proszę o wypowiedź każdego, który zna się na tym bardzo dobrze..
Jednak teraz pytanie skierowane do szerszej publiki...
Po wielu godzinach spędzonych na czytaniu różnych wypowiedzi, pozostały mi tylko dwa typy:
Yamaha YZF-R125 i Aprilia RS125
Tylko teraz...
Yamaha, ma przepiękny design, doskonały dźwięk silnika, niska awaryjnośc, małe spalanie ale niestety też małe osiągi...
ale...
Aprilia posiadając dwusuwowy silnik dużo pali, lecz szybko się zbiera i jedzie też dużo jak na 125ccm, chociaż na A1 będę musiał jeździć zablokowaną....
i tutaj mnie ciekawi kilka spraw:
Jaka jest różnica w Vmax i przyspieszeniu pomiedzy tą zablokowaną aprilką a yamahą?
Jak często psuje się ta aprilka? (nie wliczając częstego katowania silnika) - wiadomo 2T bardziej awaryjne od 4T.
Co trzeba wymieniać najczęściej, jakie są tego koszty?
Jaka jest żywotność tłoka? (Wymiana co sezon?)
Proszę o wypowiedź każdego, który zna się na tym bardzo dobrze..
- convers
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 26/5/2012, 20:35
- Lokalizacja: South Poland
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości