Mały problem z TZR'ką
Posty: 43
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Zdjąłem ta pokrywę od airboxa ale było jeszcze gorzej. Nie dość, że nic się nie poprawiło i przy redukcji nie wkręcał się w obroty to tak jak już wcześniej mówiłeś straciłem nieco na wysokich obrotach.
I co dalej proponujecie??? Co można jeszcze zrobić???
I co dalej proponujecie??? Co można jeszcze zrobić???
- Ravo
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 8/1/2011, 08:59
- Lokalizacja: Siedlce
wiec wyreguluj dobrze gaźnik bo skoro tak sie dzieje masz niewyregulowany
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
dobra na razie zostawmy to przerywanie bo jakoś nauczyłem się z tym jeździć.
Muszę cały czas trzymać go na wysokich obrotach, ale teraz pogadajmy o tej drugiej usterce. A dokładniej chodzi o to, że motor gaśnie mi w czasie jazdy (tak jak by mu odciął paliwo) i przez jakieś 5 minut nie można go odpalić. To się zdarza na trasach powyżej 4-5km kiedy motor już się bardziej rozgrzeje.
Co to może być???
Muszę cały czas trzymać go na wysokich obrotach, ale teraz pogadajmy o tej drugiej usterce. A dokładniej chodzi o to, że motor gaśnie mi w czasie jazdy (tak jak by mu odciął paliwo) i przez jakieś 5 minut nie można go odpalić. To się zdarza na trasach powyżej 4-5km kiedy motor już się bardziej rozgrzeje.
Co to może być???
- Ravo
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 8/1/2011, 08:59
- Lokalizacja: Siedlce
to samo
czyli gaxnik. chyba że czujesz jakby hmm silnik sie zacierał i jest takie zwalnianie i stop silnika. czy po prostu zaczyna przerywac kaszlnie 2 razy i gasnie ?

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Po prostu jest tak. Jadę sobie normalnie np: 90km/h i w pewnym momencie podczas jazdy gaśnie, i na chwilę jakieś 2-3 sek elektryka przygasa. A motoru nie można odpalić z rozrusznika przez jakieś 5 min a z po pychu odpala za jakieś 2-3min.
- Ravo
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 8/1/2011, 08:59
- Lokalizacja: Siedlce
hmm to wyglada jakby tłok puchł. a dostaje olej ? jaki kolor ma swieca ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
że nie dostaje oleju. moze byc cos przytkane. ubywa w ogóle oleju ? spusc całe paliwo. rozrób ręcznie z litr paliwa z olejem. wlej do baku odpal moto i zdejmij węzyk który idzie z pompki oleju do gaźnika i zobacz czy sie bedzie sączył olej. jak nie to dojdź co sie zapchało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
to moze dostaje za mało. no ciezko powiedziec tak przez forum,. ja tez nie wiem co masz na mysli ze gaśnie. bo moto moze gasnac za 20 sposobów i kazdy sposób to inna przyczyna..
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam ponownie xD
Nareszcie zawiozłem motorek do mechanika, mechanik powiedział, że prawdopodobnie padł moduł. I teraz mam znowu problem bo na allegro jeden moduł jest za 90zł a drugi za 240zł i teraz który będzie lepszy??? Opłaca się kupować tego za 90zł choć to pewnie jest jakaś badziewna podróbka ???
Drogi:
http://moto.allegro.pl/aprilia-rs50-tzr ... 82468.html
Tani:
http://moto.allegro.pl/cewka-modul-yama ... 81494.html
Nareszcie zawiozłem motorek do mechanika, mechanik powiedział, że prawdopodobnie padł moduł. I teraz mam znowu problem bo na allegro jeden moduł jest za 90zł a drugi za 240zł i teraz który będzie lepszy??? Opłaca się kupować tego za 90zł choć to pewnie jest jakaś badziewna podróbka ???
Drogi:
http://moto.allegro.pl/aprilia-rs50-tzr ... 82468.html
Tani:
http://moto.allegro.pl/cewka-modul-yama ... 81494.html
- Ravo
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 8/1/2011, 08:59
- Lokalizacja: Siedlce
jeden podróbka drugi oryginał
jak bym był na twoim miejscu brał bym podróbke. zapłacisz prawie 4X mniej kilka lat pojeździ a do tego czasu moto sprzedasz

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Siemka, moduł prawdopodobnie został wymieniony (tak mówi mechanik), ale to nie pomogło. Mechanik dopiero teraz powiedział, że moto mógł kiedyś być przegrzany lub troszeczkę przytarty i trzeba wymienić tłok i cylinder. Mówił, że ta impreza może kosztować jakieś 500-600zł ale ja patrzyłem na allegro i wcale to nie jest takie drogie. Tylko nie wiem czy opłaca się wsadzać jakąś podróbkę.
Znalazłem taki zestawik jest w miarę tani ale czy dobry???
http://allegro.pl/cylinder-am6-yamaha-t ... 40140.html
Znalazłem taki zestawik jest w miarę tani ale czy dobry???
http://allegro.pl/cylinder-am6-yamaha-t ... 40140.html
- Ravo
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 8/1/2011, 08:59
- Lokalizacja: Siedlce
no to jest podróbka. mocy bedziesz miał tyle samo co na oryginalnym tylko powiedzmy połowe mniej rzebiegu nakręcisz w najgorszymn wypadku
jak bym wymieniał tez bym wolał raczej kupic chinszczyzne i wymienic za jakis czas znów cały zestaw niz płacic 3-4X tyle za japonczyka czy tam włocha 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A tak mniej więcej ile można przejechać na takiej podróbie??? Bo TZR'ka bardzo mi się spodobała i jak na razie będę nią jeździł^^
Rozebrałem mój moto i wnioski są takie:
Tłok jest przytarty i troszkę u góry jakis poobijany natomiast cylinder wygląda jak nowy nie ma na nim żadnych oznak rysek itp.
I teraz pytanie: czy można wymienić sam tłok nie wymieniając cylindra?? lub zrobić mu tylko polerkę???
Dodaję kilka zdjęć tłoka:
http://img837.imageshack.us/i/img0667ps.jpg/
http://img84.imageshack.us/i/img0666p.jpg/
http://img27.imageshack.us/i/img0665fw.jpg/
http://img683.imageshack.us/i/img0664sy.jpg/
Rozebrałem mój moto i wnioski są takie:
Tłok jest przytarty i troszkę u góry jakis poobijany natomiast cylinder wygląda jak nowy nie ma na nim żadnych oznak rysek itp.
I teraz pytanie: czy można wymienić sam tłok nie wymieniając cylindra?? lub zrobić mu tylko polerkę???
Dodaję kilka zdjęć tłoka:
http://img837.imageshack.us/i/img0667ps.jpg/
http://img84.imageshack.us/i/img0666p.jpg/
http://img27.imageshack.us/i/img0665fw.jpg/
http://img683.imageshack.us/i/img0664sy.jpg/
- Ravo
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 8/1/2011, 08:59
- Lokalizacja: Siedlce
Generalnie nie rozumiem. Robisz szlif i zakładasz nowy tłok. Znajdziesz wossnera to Ci nawet 300zł nie wyjdzie a najpopularniejsze do am6 są meteory. Szlif ok 40-60zł, tłoczek 100-120 i jazda, a oryginał jednak wiadomo jakość nieporównywalna...
Po zdjęciach zbyt pięknie nie wygląda.
Jaki olej lałeś? Pałowałeś go mocno?
cyl na nicasilu czy tuleja?
Tu podejrzewając, że jeszcze głowica coś nie tak, w jakim stanie?
Po zdjęciach zbyt pięknie nie wygląda.
Jaki olej lałeś? Pałowałeś go mocno?
cyl na nicasilu czy tuleja?
Tu podejrzewając, że jeszcze głowica coś nie tak, w jakim stanie?
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
a czemu ten tłok taki popukany od góry ? pękł ci pierscien ? albo czy wał jest w dobrym stanie bez luzów ? bo to wygląda jakby cos wpadło. a pierscienie wyglądaje na całe. wtedy moze byc opcja ze wał poszedł. sprawdź wszystko
pomysl logicznie oddajesz to SZLIFU czyli kupujesz wiekszy tłok którego nie wsadzisz w tuleje, oddajesz do SZLIFU i ci szlifują cylinder tak aby tłok sie zmiescił
pomysl logicznie oddajesz to SZLIFU czyli kupujesz wiekszy tłok którego nie wsadzisz w tuleje, oddajesz do SZLIFU i ci szlifują cylinder tak aby tłok sie zmiescił
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Właśnie też się nad tym zastanawiałem dlaczego jest taki poobijany. Wydaje mi się że wał jest w po rządku nie ma w nim luzu, pierścienie też są całe, ale mogły pęknąć i ktoś kiedyś może wymienił tylko pierścienie. Wiecie to jest moto z Francji więc nie wiadomo kto go tam użytkował i jak o niego dbał.
- Ravo
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 8/1/2011, 08:59
- Lokalizacja: Siedlce
tak to jest jak sie smiga bez filtra powietrza...
mój tłok wygladal tak samo tylko był na całej szerokosci poobijany ale nie byl tak poprzycierany na bokach,
a wszystko sie stalo przez to ze poprzedni właścicel pojechał 1 raz do sklepu po masło czy piwo juz nie pamietam
mój tłok wygladal tak samo tylko był na całej szerokosci poobijany ale nie byl tak poprzycierany na bokach,
a wszystko sie stalo przez to ze poprzedni właścicel pojechał 1 raz do sklepu po masło czy piwo juz nie pamietam
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
Posty: 43
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości