Sportowe 125
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
w tak malej pojemnosci tylko 2 sów nie baw sie w 4t chociarz sa mniej awaryjne
polecam cagive mito 125 jest masz pieniadze, bo od czasu do czasu nalezy wymienic tlok i o ten motocykl zadbac. zreszta o kazdy trzeba dbac jak chcesz jezdzic 


- borixon
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 23/3/2009, 15:09
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Melonick-czym jeździsz?To,że nim nie jeździłes i nie wiesz co to za maszyna to nie znaczy ze jest zla.Wręcz przeciwnie,Mito to jeden z najlepiej prowadzących sie moto jakimi jeździlem,precyzja prowadzenia,hamulce,osiagi-nie ma takiego drugiego w klasie setek,a nie jedna 500'tka nie ma szans jej uciec,wcale na torze.Seryjny amor skrętu,ostre heble,swietne zawieszenie i silniczek-moto daje naprawde w cholere funu z jazdy,gdybym nie robil sporych przebiegów albo mialbym wiecej kasy na utrzymanie to napewno stala by taka w moim garazu zamiast varadero.Pozatym nie koniecznie udaje inny motocykl-to ten sam koncern ktory wypuscil 916 i ten sam projektant,pozatym tak samo jak 916 mito to klasa sama w sobie.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
sam jestem posiadaczem rs 125 z 97 roku, i stary powiem Ci szczerze, że na niej nauczysz się jazdy na moto, i będziesz miał radoche, bo taką 120 kilową rską można na winklach objeżdżać miszczów prostej na 600 tkach .
A najfajniejsze w 2t to to że po przekroczeniu 7 tys obrotów i otwraciu zaworu idzie jak szalona.
Polecam Ci jÄ…
I nie sugeruj się opiniami że awaryjna, jak dbasz tak masz, kup markowy zadbany sprzęt a długo Ci posłuży.
A najfajniejsze w 2t to to że po przekroczeniu 7 tys obrotów i otwraciu zaworu idzie jak szalona.
Polecam Ci jÄ…
I nie sugeruj się opiniami że awaryjna, jak dbasz tak masz, kup markowy zadbany sprzęt a długo Ci posłuży.
- daderga
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09
KurczÄ™ to teraz jestem naprawdÄ™ niezdecydowany ;P
Rozumiem, że jeżeli się dba o motor to koszty jego utrzymania w obydwu przypadkach są podobne? (no prócz tego podwójnego ssania paliwa przez Apkę i wymianie tłoka co 15tys.km)
Zobaczę może co będzie w lepszej ofercie, gdy już będzie gotówka
bo jeszcze Kawasaki ninja 250 mi się podoba... tylko ma brzydkie stare zegary ;/ ale podobno dźwięk lepszy niż niejedna 600
To może jeszcze podam coś o sobie:
- doświadczenie tylko rower + jazdy które mnie niedługo czekają na prawku A
- prawie 18lat, 181cm wzrostu i około 64-66kg
- do celów szpanu, czasem podjadę pod szkołę (mimo, że mam blisko), pośmigam sobie po okolicy, pobawię się nią, do znajomych i z powrotem-zamiast chodzić i jeździć autobusem to powodzić tyłek dwukołowcem ;D
- Ile kilometrów chcę w sezonie? Ile wlezie i ile będzie kasy na paliwo ;D
- Kasy ile mieć dokładnie nie wiem strzelam coś w granicach 6-9tys. + może dofinansowanie od dziadka, naturalnie strój osobno uber pro bezpieczny
- na utrzymanie motoru nie chciałbym przeznaczać zbyt dużo... nie zarabiam i jak to licealiści z kasą łatwo nie ma
- motocykle tylko nowoczesne i sportowe
- Modele które mam na oku najbardziej to YZF 125, RS 125 i Ninja 250
Załóżmy, że będzie 12-14tys. na moto i kupię Apkę zablokowaną nówkę (na Otomoto widziałem rocznik 2008 chyba to był - nówka 2lata gwarancji chyba jest).
Jak już troszkę na zblokowanej się pobawię i nauczę to niskim kosztem odblokuję i będzie 34km pod siodłem? I kolejny etap nauki już z większym stadkiem. Dobry to pomysł?
Rozumiem, że jeżeli się dba o motor to koszty jego utrzymania w obydwu przypadkach są podobne? (no prócz tego podwójnego ssania paliwa przez Apkę i wymianie tłoka co 15tys.km)
Zobaczę może co będzie w lepszej ofercie, gdy już będzie gotówka

To może jeszcze podam coś o sobie:
- doświadczenie tylko rower + jazdy które mnie niedługo czekają na prawku A
- prawie 18lat, 181cm wzrostu i około 64-66kg
- do celów szpanu, czasem podjadę pod szkołę (mimo, że mam blisko), pośmigam sobie po okolicy, pobawię się nią, do znajomych i z powrotem-zamiast chodzić i jeździć autobusem to powodzić tyłek dwukołowcem ;D
- Ile kilometrów chcę w sezonie? Ile wlezie i ile będzie kasy na paliwo ;D
- Kasy ile mieć dokładnie nie wiem strzelam coś w granicach 6-9tys. + może dofinansowanie od dziadka, naturalnie strój osobno uber pro bezpieczny
- na utrzymanie motoru nie chciałbym przeznaczać zbyt dużo... nie zarabiam i jak to licealiści z kasą łatwo nie ma
- motocykle tylko nowoczesne i sportowe
- Modele które mam na oku najbardziej to YZF 125, RS 125 i Ninja 250
Załóżmy, że będzie 12-14tys. na moto i kupię Apkę zablokowaną nówkę (na Otomoto widziałem rocznik 2008 chyba to był - nówka 2lata gwarancji chyba jest).
Jak już troszkę na zblokowanej się pobawię i nauczę to niskim kosztem odblokuję i będzie 34km pod siodłem? I kolejny etap nauki już z większym stadkiem. Dobry to pomysł?
-
DawKun - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 27/2/2011, 18:52
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Nienajgorszy aczkolwiek jezeli chcesz dluzej potrzymac moto jednak lepiej kawe wziasc,osiagi podobne ale koszty utrzymania (głownie paliwa) beda duzo nizsze.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Rozumiem
No to paliwo bardzo boli, tym bardziej że niedługo będzie z 5-6zł za litr O_O
Tak myślałem zatrzymać sobie niższą pojemność na dłuższy czas, bo najpierw się nauczę dobrze na małych, a w miasto 120 na godzinę to już raczej za dużo ;P
Może zobaczę co będzie w lepszej ofercie, niewykluczone że wezmę nówkę z salonu ze starego rocznika, bo będzie 2lata gwarancji ;P Ale to się okaże
Dla porównania tamta apka z 2008 była za 12tys.
a używaną widziałem za 10, 2tys. różnicy a dwa lata gwarancji w kieszeni ;p

Tak myślałem zatrzymać sobie niższą pojemność na dłuższy czas, bo najpierw się nauczę dobrze na małych, a w miasto 120 na godzinę to już raczej za dużo ;P
Może zobaczę co będzie w lepszej ofercie, niewykluczone że wezmę nówkę z salonu ze starego rocznika, bo będzie 2lata gwarancji ;P Ale to się okaże
Dla porównania tamta apka z 2008 była za 12tys.
a używaną widziałem za 10, 2tys. różnicy a dwa lata gwarancji w kieszeni ;p
-
DawKun - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 27/2/2011, 18:52
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Wymiana tłoka w Aprilii co 15 tys. km to przesada, jak będziesz jeździł normalnie, a nie jak debil to co 20-25 tys. km. Jak bym dysponował takimi finansami jak ty i miał bym prawko A to jasne, że brał bym Kawasaki, nawet przy twoim doświadczeniu, bo raczej nie jest to moto trudne do opanowania. Jak byś kiedyś chciał przesiadać się na coś większego to polecam wziąć trochę starsze za to tańsze motocykle, to co zaoszczędzisz na kupnie odłożysz na następne moto.
- Sniper075
- Świeżak
- Posty: 227
- Dołączył(a): 31/8/2009, 19:53
- Lokalizacja: Radom
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości