50 ala chopper/classic
			Posty: 51
			 • Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
		
	
a co mamy uwazac ?  precyzuj pytania. moto jak moto. jak dobry to jeździ i jeździ ;D kto mysli że kupi chinczyka nowego i że pojeździ dłuzej niz 10 letni zadbany japoniec to jest w wielkim błędzie
 precyzuj pytania. moto jak moto. jak dobry to jeździ i jeździ ;D kto mysli że kupi chinczyka nowego i że pojeździ dłuzej niz 10 letni zadbany japoniec to jest w wielkim błędzie 
				 precyzuj pytania. moto jak moto. jak dobry to jeździ i jeździ ;D kto mysli że kupi chinczyka nowego i że pojeździ dłuzej niz 10 letni zadbany japoniec to jest w wielkim błędzie
 precyzuj pytania. moto jak moto. jak dobry to jeździ i jeździ ;D kto mysli że kupi chinczyka nowego i że pojeździ dłuzej niz 10 letni zadbany japoniec to jest w wielkim błędzie 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
to wszystko zależy Noxiss, możesz kupić bubla albo żyletke. Dochodzi tu kwestia też jak dbasz o motocykl i co w neigo pakujesz. Oba te tzy motocykle co wymieniłeś są osiągami podobne.
Zresztą to było poruszane na forum, radze SZUKAJ.
				
			Zresztą to było poruszane na forum, radze SZUKAJ.
- 
				 
 grunder
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
DT sobie poradzi tylko ciekawe czy tobie takie radzenie sobie DT bedzie ok  najlepiej jakbys sie jakas przejechał i sam ocenił. ale tak czy siak kazdy moto o tej pojemnosci ma podobna moc i kazdy bedzie sobie tak samo radził...
 najlepiej jakbys sie jakas przejechał i sam ocenił. ale tak czy siak kazdy moto o tej pojemnosci ma podobna moc i kazdy bedzie sobie tak samo radził...
				 najlepiej jakbys sie jakas przejechał i sam ocenił. ale tak czy siak kazdy moto o tej pojemnosci ma podobna moc i kazdy bedzie sobie tak samo radził...
 najlepiej jakbys sie jakas przejechał i sam ocenił. ale tak czy siak kazdy moto o tej pojemnosci ma podobna moc i kazdy bedzie sobie tak samo radził...KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
magik2208
pomyśl
jeśli wszyscy obrzucaja miestem chńczyki to to normalne ze ich nie zaliczamy bo to nie ta półka cenowa (w sensie nowych motocykli tzn np dt z 95 i jakis chinol z 95)
				pomyśl
jeśli wszyscy obrzucaja miestem chńczyki to to normalne ze ich nie zaliczamy bo to nie ta półka cenowa (w sensie nowych motocykli tzn np dt z 95 i jakis chinol z 95)
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
			co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
no własnie nie i dla tego uwazam ze nie ma porównania
				13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
			co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
dokładnie
ma lepsze osiagi ale tez troche inna cene ;p
				ma lepsze osiagi ale tez troche inna cene ;p
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
			co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
ale tez mozna przerobic zawsze DT i bedzie to samo co HM  bo przeciez HM to ten sam silnik tyle że na nicasilu wiekszy gaźnik i wydech inny...
 bo przeciez HM to ten sam silnik tyle że na nicasilu wiekszy gaźnik i wydech inny...  ja miałem w DT zmieniony cylek (nie wiem czy na nicasilu czy tylko o zwiekosznych komorach płuczących albo cos) i zmieniony wydech ( TRW chyba firma xD ) i moto miało ostrego kopa
 ja miałem w DT zmieniony cylek (nie wiem czy na nicasilu czy tylko o zwiekosznych komorach płuczących albo cos) i zmieniony wydech ( TRW chyba firma xD ) i moto miało ostrego kopa  DT 80 brała bez problemu
 DT 80 brała bez problemu  i v max to 120 km h. ( na wiecej nie pozwalały pędy powietrza 120 wyciskała na 5 biegu na 6 nieco była za słaba z kolei jakby dorzucic kilka zebów wieksza zebatke z tyłu mysle że 120 na 6 spoko by przekroczyła)
 i v max to 120 km h. ( na wiecej nie pozwalały pędy powietrza 120 wyciskała na 5 biegu na 6 nieco była za słaba z kolei jakby dorzucic kilka zebów wieksza zebatke z tyłu mysle że 120 na 6 spoko by przekroczyła)  aha no i 120 km h to v max wiec zaraz mnie zbanujecie bo to cross a w terenie nie ma szans - i tu sie mylicie
  aha no i 120 km h to v max wiec zaraz mnie zbanujecie bo to cross a w terenie nie ma szans - i tu sie mylicie  w terenie szła jak głupia. towarzysz grunder moze potwierdzic
 w terenie szła jak głupia. towarzysz grunder moze potwierdzic  nie miała zadnych problemów z podjazdami cięzkim grząskim terenem czy górkami. (choc miała tez nieco za duzą oponke jak na ta pojemnosc  wiec gdyby wsadzic odpowiednia oponke jeszcze lepiej by szła
 nie miała zadnych problemów z podjazdami cięzkim grząskim terenem czy górkami. (choc miała tez nieco za duzą oponke jak na ta pojemnosc  wiec gdyby wsadzic odpowiednia oponke jeszcze lepiej by szła  )
 )
				 bo przeciez HM to ten sam silnik tyle że na nicasilu wiekszy gaźnik i wydech inny...
 bo przeciez HM to ten sam silnik tyle że na nicasilu wiekszy gaźnik i wydech inny...  ja miałem w DT zmieniony cylek (nie wiem czy na nicasilu czy tylko o zwiekosznych komorach płuczących albo cos) i zmieniony wydech ( TRW chyba firma xD ) i moto miało ostrego kopa
 ja miałem w DT zmieniony cylek (nie wiem czy na nicasilu czy tylko o zwiekosznych komorach płuczących albo cos) i zmieniony wydech ( TRW chyba firma xD ) i moto miało ostrego kopa  DT 80 brała bez problemu
 DT 80 brała bez problemu  i v max to 120 km h. ( na wiecej nie pozwalały pędy powietrza 120 wyciskała na 5 biegu na 6 nieco była za słaba z kolei jakby dorzucic kilka zebów wieksza zebatke z tyłu mysle że 120 na 6 spoko by przekroczyła)
 i v max to 120 km h. ( na wiecej nie pozwalały pędy powietrza 120 wyciskała na 5 biegu na 6 nieco była za słaba z kolei jakby dorzucic kilka zebów wieksza zebatke z tyłu mysle że 120 na 6 spoko by przekroczyła)  aha no i 120 km h to v max wiec zaraz mnie zbanujecie bo to cross a w terenie nie ma szans - i tu sie mylicie
  aha no i 120 km h to v max wiec zaraz mnie zbanujecie bo to cross a w terenie nie ma szans - i tu sie mylicie  w terenie szła jak głupia. towarzysz grunder moze potwierdzic
 w terenie szła jak głupia. towarzysz grunder moze potwierdzic  nie miała zadnych problemów z podjazdami cięzkim grząskim terenem czy górkami. (choc miała tez nieco za duzą oponke jak na ta pojemnosc  wiec gdyby wsadzic odpowiednia oponke jeszcze lepiej by szła
 nie miała zadnych problemów z podjazdami cięzkim grząskim terenem czy górkami. (choc miała tez nieco za duzą oponke jak na ta pojemnosc  wiec gdyby wsadzic odpowiednia oponke jeszcze lepiej by szła  )
 )KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Honda hm cre 50  . Enduro najmocniejsze w tej klasie, jak nie mylę, to rama i owiewki z cr 250 (ramy nie jestem pewny, ale chyba tak). Seryjna six waży niecałe 90kg, nie ma aku, kierunków ani staryjki, tylko światła tył i przód. Seryjnie 12-14km, 2 chłodnice, gaźnik 19mm. No to tak po krótce:D Fajny sprzęcik, fajny kop. Cena? Powiedzmy 1995 - 1998 ok 3,5-4k (mowa tu o zadbanej, a nie jakiś padłach). Znajomemu seria leciała 90km/h na przełożeniach 12/62
 . Enduro najmocniejsze w tej klasie, jak nie mylę, to rama i owiewki z cr 250 (ramy nie jestem pewny, ale chyba tak). Seryjna six waży niecałe 90kg, nie ma aku, kierunków ani staryjki, tylko światła tył i przód. Seryjnie 12-14km, 2 chłodnice, gaźnik 19mm. No to tak po krótce:D Fajny sprzęcik, fajny kop. Cena? Powiedzmy 1995 - 1998 ok 3,5-4k (mowa tu o zadbanej, a nie jakiś padłach). Znajomemu seria leciała 90km/h na przełożeniach 12/62    Dla porównania mi leci ok.90-95km/h z cyl 80cc na przełożeniach 12/52, ale gażnik 21mm z malutką dyszą (70). Za to przynajmniej się tak nie męczy i dość mało pije (może jak bym się postarał to by się do 4l/100km zmieścił, ale po co?). Nie zabijcie mnie zaraz za 80cc:D Częściej widzi las, pola, łąki itp.
 Dla porównania mi leci ok.90-95km/h z cyl 80cc na przełożeniach 12/52, ale gażnik 21mm z malutką dyszą (70). Za to przynajmniej się tak nie męczy i dość mało pije (może jak bym się postarał to by się do 4l/100km zmieścił, ale po co?). Nie zabijcie mnie zaraz za 80cc:D Częściej widzi las, pola, łąki itp.
				
					 . Enduro najmocniejsze w tej klasie, jak nie mylę, to rama i owiewki z cr 250 (ramy nie jestem pewny, ale chyba tak). Seryjna six waży niecałe 90kg, nie ma aku, kierunków ani staryjki, tylko światła tył i przód. Seryjnie 12-14km, 2 chłodnice, gaźnik 19mm. No to tak po krótce:D Fajny sprzęcik, fajny kop. Cena? Powiedzmy 1995 - 1998 ok 3,5-4k (mowa tu o zadbanej, a nie jakiś padłach). Znajomemu seria leciała 90km/h na przełożeniach 12/62
 . Enduro najmocniejsze w tej klasie, jak nie mylę, to rama i owiewki z cr 250 (ramy nie jestem pewny, ale chyba tak). Seryjna six waży niecałe 90kg, nie ma aku, kierunków ani staryjki, tylko światła tył i przód. Seryjnie 12-14km, 2 chłodnice, gaźnik 19mm. No to tak po krótce:D Fajny sprzęcik, fajny kop. Cena? Powiedzmy 1995 - 1998 ok 3,5-4k (mowa tu o zadbanej, a nie jakiś padłach). Znajomemu seria leciała 90km/h na przełożeniach 12/62    Dla porównania mi leci ok.90-95km/h z cyl 80cc na przełożeniach 12/52, ale gażnik 21mm z malutką dyszą (70). Za to przynajmniej się tak nie męczy i dość mało pije (może jak bym się postarał to by się do 4l/100km zmieścił, ale po co?). Nie zabijcie mnie zaraz za 80cc:D Częściej widzi las, pola, łąki itp.
 Dla porównania mi leci ok.90-95km/h z cyl 80cc na przełożeniach 12/52, ale gażnik 21mm z malutką dyszą (70). Za to przynajmniej się tak nie męczy i dość mało pije (może jak bym się postarał to by się do 4l/100km zmieścił, ale po co?). Nie zabijcie mnie zaraz za 80cc:D Częściej widzi las, pola, łąki itp.Ostatnio edytowano 4/12/2010, 22:00 przez magik2208, łącznie edytowano 1 raz
						
					
				
			- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
 moje mbk wazyło 93kg z tego co pamietam
 moje mbk wazyło 93kg z tego co pamietam  
 
co do ramy w cre na pewno nie jest z 250 ccm xD i ja tez w mbk nie miałem kierunków
 lepiej brac to co w lepszym stanie i okazyjniej cenowo kupisz
 lepiej brac to co w lepszym stanie i okazyjniej cenowo kupisz 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Moim zdaniem yamaha, ale koniecznie wersję six. Choć jak chcesz większość asfaltu to niekoniecznie - może przeszkadzać brak kierunków itp. W takim wypadku to sam nie wiem czy hm baja czy DT. Ogólnie powiedz ile do wydania bo jednak na DT i HM się nie kończy.
A moja apka waży ponad 100kg:D Wiem - dużo. Kierunków ani dozownika nie mam, nie ma poatrzeby. Ciekawe ile by wytzymały te badziewne "łezki", pewnie jedna gleba i koniec:D
				
			A moja apka waży ponad 100kg:D Wiem - dużo. Kierunków ani dozownika nie mam, nie ma poatrzeby. Ciekawe ile by wytzymały te badziewne "łezki", pewnie jedna gleba i koniec:D
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
			Posty: 51
			 • Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
		
	
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


