Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
No więc, gdy chcę zapalić muszę trochę go "pokręcić"
z kopa(nie ma rozrusznika elektronicznego). Po ok 3 min. zapala, chcilę pochodzi i gaśnie. Potem chciałem ustawić te wolne obroty. Wg poradnika rozgrzałem go do odp. temperatury, wkręciłem śrubę wolnych obrotów.
Zapalam. Wchodzi na najwyższe obroty, odkręciłem 0.5 obrotu w lewo, zgasł. I tu jest problem, gaźnik był czyszczony, myty w benzynie ekstrakcyjnej. I nic.
Wiecie o co chodzi?
z kopa(nie ma rozrusznika elektronicznego). Po ok 3 min. zapala, chcilę pochodzi i gaśnie. Potem chciałem ustawić te wolne obroty. Wg poradnika rozgrzałem go do odp. temperatury, wkręciłem śrubę wolnych obrotów.
Zapalam. Wchodzi na najwyższe obroty, odkręciłem 0.5 obrotu w lewo, zgasł. I tu jest problem, gaźnik był czyszczony, myty w benzynie ekstrakcyjnej. I nic.
Wiecie o co chodzi?
- majtas85
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 17/7/2011, 14:02
czy oplaca sie kupic silnik od rg 80 za 350zł
http://allegro.pl/silnik-rg-80-i-rama-y ... 50155.html
http://allegro.pl/silnik-rg-80-i-rama-y ... 50155.html
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
Honda Varadero 125 2002. Żarówki
Chciałbym zmienić w motocyklu żarówki, na:
Pozycje, na niebieskie żarówki,
a drogowe na takie, aby dobrze świeciły (w nocy na trasę) ponieważ seryjne nie dają rady.
Prosiłbym o pomoc, jeśli ktoś w tym dłubał. Jakie to dokładne powinny być żarówki (prosiłbym o linki).
Pozdrawiam!
Pozycje, na niebieskie żarówki,
a drogowe na takie, aby dobrze świeciły (w nocy na trasę) ponieważ seryjne nie dają rady.
Prosiłbym o pomoc, jeśli ktoś w tym dłubał. Jakie to dokładne powinny być żarówki (prosiłbym o linki).
Pozdrawiam!
- misi_wm4
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 7/7/2011, 22:03
po 1) po co ci niebieskie postojówki jak nie bedziesz mógł wtedy jeździc po drogach publicznych. swiatło musi byc białe. a postojówka swieci ciągle. wiec jadac po ulicy musiał bys demontować ją. jest sens ?
2) wyjmij swoją zarówke, idź do sklepu z zarówkami do aut. ( moze byc np stacja benzynowa) i poproś o jakies dobre zamienniki. phillipsa np.
3) łaskawie napisał bys co to za typ żarówki, bo modeli jest pełno.
4) jak prosisz o linki to proszę cię bardzo. oto link do mocnej zarówki. nie wiem jaka masz oprawe wiec nie wiem czy bedzie pasowała xd
http://www.goodmart.com/products/sylvan ... -64468.htm
2) wyjmij swoją zarówke, idź do sklepu z zarówkami do aut. ( moze byc np stacja benzynowa) i poproś o jakies dobre zamienniki. phillipsa np.
3) łaskawie napisał bys co to za typ żarówki, bo modeli jest pełno.
4) jak prosisz o linki to proszę cię bardzo. oto link do mocnej zarówki. nie wiem jaka masz oprawe wiec nie wiem czy bedzie pasowała xd
http://www.goodmart.com/products/sylvan ... -64468.htm
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Cześć.
W życiu jeździłem tylko na Simsonach i komarach.
Ile nauki wymaga przesiadka na Suzuki RG 80 (moc: 10KM)
Jeśli go kupię mam 500 km do przejechania do domu i nie wiem czy jazda nim to dobry pomysł od razu na trasie.
Jak radzicie? Szukać kuriera, czy jechać samemu?
W życiu jeździłem tylko na Simsonach i komarach.
Ile nauki wymaga przesiadka na Suzuki RG 80 (moc: 10KM)
Jeśli go kupię mam 500 km do przejechania do domu i nie wiem czy jazda nim to dobry pomysł od razu na trasie.
Jak radzicie? Szukać kuriera, czy jechać samemu?
- piox89
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 21/7/2011, 22:18
5 minut
aż takiej róznicy nie masz w mocy. że sie przesiadasz z 5 koni na 500 koni. 10 koni to nie jest jeszcze jakas porywająca moc. wiec spokojnie ogarniesz jak umiesz jeździc. jedynie bedzie sie inaczej prowadził. wiec do wszystkiego bedzie sie trzeba przyzwyczaic. osobiscie nie polecał bym jechac 500 km od razu. moto jest niesprawdzone, ty nie masz na nim doswiadczenia. osoboscie sam 100 km robiłem z myslami że cos moze sie posypac
a 500 km na takiej pierdziawce
wolałbym przetransportować, posprawdzac wszystko. i potem ewentualnie robic traski



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
też mi się wydaje że dasz radę, odrazu wyczujesz moto i jak będziesz ostrożny to bez problemu
ale po 500 km to tyłek ci odpadnie 


- niutek1202
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 16/11/2008, 14:16
tomera napisał(a):czy moto moglo mi mega kopcic jak sie tylko tłok konczył??
kopcił na biało a czasem niebiesko
wypowiedzcie sie
oraz kolejne pytanie czy jak kupie uszczelki n caly silnik to beda tam uszczelki na pompe wody, oring na nia,
oraz uszczelka na pokrywe silnika i miedzy kartery
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
tak to wtedy zapewne konczy sie tłok. jak na biało to moze byc jeszcze za duzo oleju albo woda idzie na tłok. ale jak niebiesko na rozgrzanym to 99% tłok sie konczy.
pytania zadajesz dziwne. skoro uszczelki na cały silnik. to na cały silnik. a nie na pół silnika. to chyba logiczne. ale nie zawsze dają oringi.
pytania zadajesz dziwne. skoro uszczelki na cały silnik. to na cały silnik. a nie na pół silnika. to chyba logiczne. ale nie zawsze dają oringi.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
niby na caly silnik ale miedzy kartery nie ma
http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-na- ... 10285.html
http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-na- ... 10285.html
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
bo w tych silnikach seryjnie nie było uszczelki między kartery. kumpel ma stara yamahe DT 80 i tez dostał uszczelki na wszystko ale nie miedzy kartery. co jest podstawą. poczytał info na necie i doszedł że tam seryjnie uszczelki nie ma.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
szczypcami jakos moze małymi wyciagniesz
trzeba pokombinowac

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
co sie stanie jak zamiast oleju silnikowego do silnika naleje tego co jest w gozowniku,
bo pali mi olej ze skrzyni a nie chce mi sie go rozbierac bo chce polatac jeszcze tydzien a pozniej juz to zrobie bo bede mial operacje i jazda mi odpadnie na troche
bo pali mi olej ze skrzyni a nie chce mi sie go rozbierac bo chce polatac jeszcze tydzien a pozniej juz to zrobie bo bede mial operacje i jazda mi odpadnie na troche
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
daj sobie spokój. olej do dozownika po kontakcie ze zwykłym olejem tak sie zasyfi ze nie bedzie spełniał swojej funkcji. z kolei rozrzedzony olej silnikowy nie bedzie dobrze smarował sprzęgła i łozysk. daj sobie spokój. wymien to od razu a nie takie patenty., potem moto sie sypie i są opinie że to graty ;/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości