Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez majtas85 » 18/7/2011, 13:56

No więc, gdy chcę zapalić muszę trochę go "pokręcić"
z kopa(nie ma rozrusznika elektronicznego). Po ok 3 min. zapala, chcilę pochodzi i gaśnie. Potem chciałem ustawić te wolne obroty. Wg poradnika rozgrzałem go do odp. temperatury, wkręciłem śrubę wolnych obrotów.
Zapalam. Wchodzi na najwyższe obroty, odkręciłem 0.5 obrotu w lewo, zgasł. I tu jest problem, gaźnik był czyszczony, myty w benzynie ekstrakcyjnej. I nic.
Wiecie o co chodzi?
majtas85
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17/7/2011, 14:02


Postprzez tomera » 20/7/2011, 18:19

czy oplaca sie kupic silnik od rg 80 za 350zł
http://allegro.pl/silnik-rg-80-i-rama-y ... 50155.html
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13


Honda Varadero 125 2002. Żarówki

Postprzez misi_wm4 » 20/7/2011, 22:21

Chciałbym zmienić w motocyklu żarówki, na:
Pozycje, na niebieskie żarówki,
a drogowe na takie, aby dobrze świeciły (w nocy na trasę) ponieważ seryjne nie dają rady.

Prosiłbym o pomoc, jeśli ktoś w tym dłubał. Jakie to dokładne powinny być żarówki (prosiłbym o linki).

Pozdrawiam!
misi_wm4
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 7/7/2011, 22:03

Postprzez henio12323 » 20/7/2011, 22:27

po 1) po co ci niebieskie postojówki jak nie bedziesz mógł wtedy jeździc po drogach publicznych. swiatło musi byc białe. a postojówka swieci ciągle. wiec jadac po ulicy musiał bys demontować ją. jest sens ?
2) wyjmij swoją zarówke, idź do sklepu z zarówkami do aut. ( moze byc np stacja benzynowa) i poproś o jakies dobre zamienniki. phillipsa np.
3) łaskawie napisał bys co to za typ żarówki, bo modeli jest pełno.
4) jak prosisz o linki to proszę cię bardzo. oto link do mocnej zarówki. nie wiem jaka masz oprawe wiec nie wiem czy bedzie pasowała xd
http://www.goodmart.com/products/sylvan ... -64468.htm
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tomera » 21/7/2011, 18:12

czy moto moglo mi mega kopcic jak sie tylko tłok konczył??
kopcił na biało a czasem niebiesko
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez OlchuxD » 21/7/2011, 18:56

Siema wszystkim. Ile koni daje cylinder 80 w 4T ?
OlchuxD
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 22/5/2010, 15:34

Postprzez tomera » 21/7/2011, 18:59

tysinc kuni, pinćset niutonow, oraz czysta km/h
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez zxer » 21/7/2011, 19:18

OlchuxD napisał(a):Siema wszystkim. Ile koni daje cylinder 80 w 4T ?


znaczy co? po zamianie z 50 cc na 80 ? moze z 2 konie wiecej
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez piox89 » 21/7/2011, 22:34

Cześć.
W życiu jeździłem tylko na Simsonach i komarach.

Ile nauki wymaga przesiadka na Suzuki RG 80 (moc: 10KM)
Jeśli go kupię mam 500 km do przejechania do domu i nie wiem czy jazda nim to dobry pomysł od razu na trasie.

Jak radzicie? Szukać kuriera, czy jechać samemu?
piox89
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21/7/2011, 22:18

Postprzez henio12323 » 21/7/2011, 23:06

5 minut :P aż takiej róznicy nie masz w mocy. że sie przesiadasz z 5 koni na 500 koni. 10 koni to nie jest jeszcze jakas porywająca moc. wiec spokojnie ogarniesz jak umiesz jeździc. jedynie bedzie sie inaczej prowadził. wiec do wszystkiego bedzie sie trzeba przyzwyczaic. osobiscie nie polecał bym jechac 500 km od razu. moto jest niesprawdzone, ty nie masz na nim doswiadczenia. osoboscie sam 100 km robiłem z myslami że cos moze sie posypac :D a 500 km na takiej pierdziawce :P wolałbym przetransportować, posprawdzac wszystko. i potem ewentualnie robic traski
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez niutek1202 » 22/7/2011, 00:06

też mi się wydaje że dasz radę, odrazu wyczujesz moto i jak będziesz ostrożny to bez problemu :D ale po 500 km to tyłek ci odpadnie :D
niutek1202
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 16/11/2008, 14:16

Postprzez tomera » 22/7/2011, 09:52

tomera napisał(a):czy moto moglo mi mega kopcic jak sie tylko tłok konczył??
kopcił na biało a czasem niebiesko


wypowiedzcie sie

oraz kolejne pytanie czy jak kupie uszczelki n caly silnik to beda tam uszczelki na pompe wody, oring na nia,
oraz uszczelka na pokrywe silnika i miedzy kartery
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez henio12323 » 22/7/2011, 10:30

tak to wtedy zapewne konczy sie tłok. jak na biało to moze byc jeszcze za duzo oleju albo woda idzie na tłok. ale jak niebiesko na rozgrzanym to 99% tłok sie konczy.

pytania zadajesz dziwne. skoro uszczelki na cały silnik. to na cały silnik. a nie na pół silnika. to chyba logiczne. ale nie zawsze dają oringi.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tomera » 22/7/2011, 17:57

niby na caly silnik ale miedzy kartery nie ma
http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-na- ... 10285.html
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez henio12323 » 22/7/2011, 22:02

bo w tych silnikach seryjnie nie było uszczelki między kartery. kumpel ma stara yamahe DT 80 i tez dostał uszczelki na wszystko ale nie miedzy kartery. co jest podstawą. poczytał info na necie i doszedł że tam seryjnie uszczelki nie ma.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tomera » 28/7/2011, 14:57

jak wyciagnac stara linke ze slimaka ?? bo sie urwała w srodku
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez henio12323 » 28/7/2011, 19:46

szczypcami jakos moze małymi wyciagniesz :P trzeba pokombinowac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tomera » 11/8/2011, 20:13

co sie stanie jak zamiast oleju silnikowego do silnika naleje tego co jest w gozowniku,
bo pali mi olej ze skrzyni a nie chce mi sie go rozbierac bo chce polatac jeszcze tydzien a pozniej juz to zrobie bo bede mial operacje i jazda mi odpadnie na troche
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez henio12323 » 11/8/2011, 20:31

daj sobie spokój. olej do dozownika po kontakcie ze zwykłym olejem tak sie zasyfi ze nie bedzie spełniał swojej funkcji. z kolei rozrzedzony olej silnikowy nie bedzie dobrze smarował sprzęgła i łozysk. daj sobie spokój. wymien to od razu a nie takie patenty., potem moto sie sypie i są opinie że to graty ;/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tomera » 11/8/2011, 21:57

nie,
ja nie daje takich opini nigdy,
jak sie ma sypnac to praktycznie tylko i wylacznie prze z niedlablosc urzytkowanika
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê