Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Landryss25 » 28/10/2008, 16:48

Jak jest przeznaczona do tego silnika co masz to nie ma prawa obcierać. Przecież do każdego silnika zębatka jest inna.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez C-bool » 28/10/2008, 17:36

krzysieg napisał(a): a jak sie liczy ?

1, 2, 3...
Po kolei :]
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Bostorn » 28/10/2008, 18:04

a do jakiego ty motoru chcesz wsadzic 17?? on wogle ruszy z miejsca ?? :P
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez krzysieg » 28/10/2008, 18:34

Jak jest przeznaczona do tego silnika co masz to nie ma prawa obcierać. Przecież do każdego silnika zębatka jest inna.

Chodzi o to że to nietypowy stary silniczek 50cm minareli nawet nikt nie potrafi powiedzieć co to za model , więc nie łatwo o oryginalną zebatke a co dopiero tuningową :)
Więc robie na zamówienie .

1, 2, 3...
Po kolei :]

Ok to już teraz będe wiedzieć pozostaje tylko co mam liczyć .

a do jakiego ty motoru chcesz wsadzic 17?? on wogle ruszy z miejsca ??

Do tego co mam pod tekstem ,50 cm

W tej chwili rusza bez problemu z 2 i bez rozpędzania podjeżdza pod niemałą górke ....
Ale za to Vmax to niecałe 60 km/h i żeby je osiągnąć to musze go piłować
na wysokich ,zbyt wysokich obrotach , po prostu brakuje biegów. .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Duriv » 28/10/2008, 18:39

Może nie używasz wajchy zmiany biegów ? :twisted:.
Sądze że może być to kwestia silnika. Jeżeli żyłowałeś go / poprzedni właściciel, tłok trzeba wymienić :P Lub blokady. Bo 60 km/h to mało troche.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez krzysieg » 28/10/2008, 18:55

Ten typ tak ma , gadałem z gosciem który też ma Mgx-a i ma takie same osiągi .Przełożenia są na moc czyli zbyt wolno sie tym jeździ na każdym biegu
To jest 4 biegowe , 6 biegowe sÄ… bardziej uniwersalne .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Bostorn » 28/10/2008, 19:26

hmmm ma blokady na bank.. i nie piłujesz cvhyba ze na 1...

gaźnik, zwęszka na wydechu, moze sam wydech, i air box musisz sprawdzic czy nie ma zwęrzek

bo jak dasz 17 to straci moc... na bank ma blokady masz artykuł o blokadach czytnij sobie i sprawdź jak to sie ma do twojego motoru
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez krzysieg » 28/10/2008, 20:34

Jak bym piłował na 1 to bym jechał wtedy może z 15 km/h .
Nietypowa przekładnia i tyle .
Nie ogranicza go moc tylko przekładnia ,jakby był za słaby to by nie miał tak wysokich obrotów .
Jadąc na ostatnim 4 biegu maksymalnie czyli ok 60 km/h silnik wyje i całe moto dostaje wibracji od obrotów .
Takie odgłosy wydaje jakbym jechał strasznie szybko :)
Po puszeniu gazu czuć ze silnik hamuje ,tak jak sie to dzieje
gdy redukujemy na bieg zbyt niski przy zbyt duzej predkości .

Podasz link do tego artykułu ? poźniej pomyśle o blokadach .

ps. Ja zawsze trafiam na jakiś nietypowy sprzęt ,taki inny :D
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Liolee » 31/10/2008, 15:30

wie ktoś czy można przystąpic do egzaminu praktycznego na kat a1 posiadając paszport.
czy trzeba mieć koniecznie tymczasowy dowód osobisty
Liolee
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1/7/2008, 11:08

Postprzez Landryss25 » 31/10/2008, 16:56

Bez dowodu ani rusz.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Draz » 31/10/2008, 17:08

Landryss25 napisał(a):Bez dowodu ani rusz.


Nie wiesz, wiec poco mylisz? :P :D

Liolee napisał(a):wie ktoś czy można przystąpic do egzaminu praktycznego na kat a1 posiadając paszport.
czy trzeba mieć koniecznie tymczasowy dowód osobisty


Oczywiscie że wystarczy Paszport:) On tez potwierdza Twoją tożsamość :) Nie bój Żaby, bój Sie Boćka:D

Informacja jest pewna. Sam zdawalem Na paszporcie 2 tyg temu:)
Memento Mori
Carpe Diem

Simson S51 -> Suzuki DR 125
Avatar użytkownika
Draz
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 18/7/2007, 17:39
Lokalizacja: zgorzelec

Postprzez Bostorn » 31/10/2008, 18:23

Landryss25 napisał(a):Bez dowodu ani rusz.



no coś ty... ja do prawka na B mam 4 miechy i moge na paszport je wyrabiac wiec spoko luuzik ;d dasz radę a przecież A1 jest od 16 roku zycia wiec wystarczy chyba albo paszport albo legitka nie jestem pewien jak jest A1 ale paszport na pewno da Ci przepustke do wyrabiania tej że kategori motocyklistycznej ^_^
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Fenek16 » 31/10/2008, 22:40

Paszport offcourse, legitymacje nie ma bata...

Sorry, że pytam, ale Bosti- 4miechy do prawka to tak jak ja i piszesz, że możesz brac lekcje? Bo tez już słyszałem, że kolo z marca sobie teraz zaczyna robić, wiec nie wiem, może coś nowego? Z drugiej strony i tak **ujnia, bo egzaminy dopiero po 18stce...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Landryss25 » 31/10/2008, 22:47

W takim razie to zależy od Firmy. Ja osobiście A1 nie robiłem ale kilku ludzi tak i właśnie na paszport nie dało rady. Powiedziałem jak jest u mnie bo tylko tyle wiedziałem.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez nowik123321 » 1/11/2008, 11:46

witem.krótkie pytanie czy jak dysza jest za duza to moze skutera mulic i maga mu spasc osiagi??
nowik123321
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15/5/2008, 16:46

Postprzez Draz » 1/11/2008, 11:55

Moim zdaniem tak ponieważ jest wtedy za dużo paliwa a za mało powietrza...
Lecz mogę się mylić...
Memento Mori
Carpe Diem

Simson S51 -> Suzuki DR 125
Avatar użytkownika
Draz
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 18/7/2007, 17:39
Lokalizacja: zgorzelec

Postprzez Maciekosss » 1/11/2008, 12:44

Mam pytanie może ktoś polecić łańcuch do Hondy REBEL 125 ???
Maciekosss
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 4/9/2008, 20:31

Postprzez Fenek16 » 1/11/2008, 16:19

Draz masz racja oczywiście, wtedy są objawy źle wyregulowanego gaźnika...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Herbi NSR » 4/11/2008, 19:19

Czy w waszych NSR tez tak mocno wali olejem z wydechu jak sie da na mocniejsze obroty na luzie????

Wiem ze o to juz pytalem ale nikt nie dal mi jednoznaczznej odp.

Czego to jest wina??
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Fenek16 » 4/11/2008, 19:35

Co mam Ci odpowiedzięć, to samo co wtedy? Miałeś podkręcany dozownik?
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê