Zobacz wÄ…tek - Problem z obrotami podczas jazdy
NAS Analytics TAG

Problem z obrotami podczas jazdy

i inne małe pojemności
_________

Problem z obrotami podczas jazdy

Postprzez Mianas » 7/3/2012, 18:40

Siema. Mam problem z obrotami w moim Zippie Shock a dokłądniej jeśli jade spokojnie na niskich obrotach to motro jest zrywny( jade sobie na połowie gazu te 60-65km/h) ale jesli dodam gazu i wejdzie na wyższe obroty to obroty znacznie wzrastaja a predkosc nie. Nawet jesli jade na 3 biegu też na wolnych obrotach jest wszystko ok ale jak juz puszcze go na wyższe dzieje sie to samo. Skrzynia biegów chodzi ciezko ale podczas zmiany biegów nie zgrzyta co jest tego przyczyna? Dostaje za mało paliwa,mieszanka zbyt uboga czy to bd cos z silnikiem?
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw


Postprzez komarcc » 7/3/2012, 21:34

Objawy wskazują na ślizgające się sprzęgło.. Popuść trochę linkę sprzęgła i zobacz co będzie.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez Mianas » 7/3/2012, 23:30

Próbowałem juz regulowac sprzegło na lince i to nic nie daje. przyczyna moze byc gaźnik?? dawka paliwa?? jakosc mieszanki?
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw

Postprzez tomera » 8/3/2012, 07:22

nie, tzn moze byc ale wtedy by sie gorzej wkrecał
sprezgło ci slizga, wymien olej (nie wiem jaki teraz masz) i jak to nie pomoze to tarcze sprzęgła
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez Mianas » 8/3/2012, 07:44

Wkreca sie własnie dobrze olej mam castrol power 1 GPS 10W-40 wiec to raczej nie bd wina oleju. Watpie zeby tarcze sie zuzyły bo jeszcze jak jeździłem jesienia na 50ccm to było wszystko ok dopiero teraz zima przerobiłem go na 110ccm i tak sie dzieje to mam wymieniac tarcze czy to kwestia jakiejs regulacji,czy mozesprzegło jest źle osazone?
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw

Postprzez komarcc » 8/3/2012, 13:37

Ślizga się, bo sprzęgło zostało zaprojektowane tak, by dało radę z cylindrem 50, a Ty zwiększyłeś pojemność o ponad 100%, musisz kupić sportowe sprzęgło, nic innego nie wymyślisz. Jak sprzęgła nie znajdziesz to sprężynki zmień na mocniejsze, choć lepsze by było całe kompletne sprzęgło, tylko nie wiem, czy do tego jest takie coś.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Mianas » 8/3/2012, 14:15

Ale inni przerabiali jakos na 110 z 50 i wszystko było ok wiec watpie ze po prostu sprzegło nie daje rady tym bardziej ze motor jest roczny a nawet nie. A wgl jak sprzegło moze sie slizgac skoro jak jade równym tempem na połowie gazu to sprzegła nie uzywam, na niskich obrotach jest ok, jesli z połowy manetki dam na full manetke to sie tak dzieje a sprzegła nie uzywam to jak sie moze slizgac?
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw

Postprzez motocyklista188 » 8/3/2012, 18:09

tak moze sie slizgaz wystarczy ze masz wpiety bieg i gwaltownie dodasz gazu i jak wiecej buczy niz jedzie to slizga sie sprzeglo. Obroty w gore a Ty nic nie poruszasz sie na przod
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Mianas » 8/3/2012, 18:36

Ale z regulacja juz prubowałem i ona prawie nic nie reaguje wiec pewnie musi byc cos źle sprzegło załozone albo niedokrecone bo co innego moze byc?
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw

Postprzez motocyklista188 » 8/3/2012, 18:40

moze poprostu sprzeglo sie juz skonczylo i czas wstawic nowe tarcze sprzegla:) to napewno pomoze
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Mianas » 8/3/2012, 18:54

Nie mozliwe po pierwsze motor ma 8 miesiecy a po drugie w grudniu na 50ccm było wszystko dobrze tylko teraz na 110ccm tak sie dzieje.
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw

Postprzez motocyklista188 » 8/3/2012, 19:20

musi byc mozliwe bo nic innego raczej powodem nie moze byc albo masz zly olej slabej jakosci alee raczej to odpada zostaje wyjechane sprzeglo zuzyte tarcze sprzegla
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez komarcc » 8/3/2012, 19:24

Skoro piszesz, że inni tak przerabiali i jeździli na seryjnym sprzęgle to prawdopodobnie Twoje sprzęgło jest do wymiany, być może trafiłeś na jakieś wadliwe sprzęgło i szybciej zakończyło swój żywot niż u innych, albo inni lepiej się z nim obsługiwali :P To, że na 50 dawało rade to żaden argument, mniejsza pojemność i mniej siły do przełożenia, przy 110 sprzęgło jest bardziej przeciążane i może się ślizgać.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Mianas » 8/3/2012, 20:43

hmm no nie pozostaje mi nic jak rozebrac sprzegło i zobaczyc. A wgl jak poznam czy sprzegło jest zuzyte?? ma ktos moze jakies zdjecia jak wygladaja zuzyte tarcze sprzegła??
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw

Postprzez motocyklista188 » 8/3/2012, 20:53

Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez komarcc » 8/3/2012, 21:33

Mogą być też te kostki starte, wtedy rowki pomiędzy nimi będą bardzo płytkie, w tragicznych sytuacjach rowków może nie być wcale :)
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Mianas » 8/3/2012, 21:34

A lepiej byłoby zmienic całe srzegło czy wystarczy ze zmienie tylko tarcze? A moze to bd wina spręzynek? Ale to wtedy twardsze sie zakłada i skad mam wiedziec jakie?
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw

Postprzez komarcc » 8/3/2012, 21:38

Sprężynek nie ruszaj, a tarcz na 99,9% nie kupisz oddzielnie, więc kupujesz całe kompletne sprzęgło i masz nowe tarcze oraz sprężynki i jest super!
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez motocyklista188 » 8/3/2012, 21:44

poprostu kup http://allegro.pl/sprzeglo-zipp-salmo-s ... 61749.html zmontuj pojezdzij i bedziesz wiedzial na 100% czy to jest to duzo nie stracisz cena nawet nawet:)
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Mianas » 8/3/2012, 21:49

ale to musze kupic same sprzegło czy tą zebatke duża tez? Jak kupie sprzegło nowe bd pasowac to tej zebatki?
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości




na górê