Zobacz wÄ…tek - Kapitalka ;/
NAS Analytics TAG

Kapitalka ;/

i inne małe pojemności
_________

Kapitalka ;/

Postprzez WhiteArmy00 » 11/7/2007, 16:37

Mam takie głupie i nie typowe pytanie :D co ile się robi kapitalkę np W Hondzie NSR 125? i ile takie coś kosztuje?

Szukałem nie znalazłem....
WhiteArmy00
Świeżak
 
Posty: 446
Dołączył(a): 12/12/2006, 22:43


Postprzez Majkel_007 » 11/7/2007, 16:39

nie ma określonego limitu km po których robi się kapitalny remont!!!! wszystko zależy od stanu motoru!!!!
pozdro :):)
R.A.M.O.N.E.S - We`re a Happy Family | www.ulicznik.net - najlepsze internetowe radio z muzykÄ… punk`owÄ… !!!
Avatar użytkownika
Majkel_007
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 16/6/2007, 08:53
Lokalizacja: Przemyśl


Postprzez WhiteArmy00 » 11/7/2007, 16:42

hmm :D a jak np poznać ,że moto wymaga kapitalke? no i najważniejsze ile takie coś kosztuje?
WhiteArmy00
Świeżak
 
Posty: 446
Dołączył(a): 12/12/2006, 22:43

Postprzez bmroczyk » 11/7/2007, 18:10

Jak wkreca sie na obroty od predkosci max ... itp ...
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY

Postprzez mar111cin » 11/7/2007, 18:15

ogólnie przyjęta zasada dla dwusuwa to około 25tys km.

Hmm a po czym poznać? spadek osiągów, większe spalanie, nierówna praca. Odkręc pokrywy boczne i poruszaj wałem góra-dół zobacz czy czujesz w dłoni że ma luz na łożyskach. Tak samo gładź cylindra czy nie jest porysowana. Czy jak włożysz do cylindra pierścienie, to nie pozostaje zbyt duża przerwa (wg zaleceń producenta).
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez vajda » 13/7/2007, 22:30

mar111cin ladnie wszystko opisal ale dodam ze zarowno w kmx, dt, tzr i w calej reszcie pierdziawek 125 2t kapitalke robi sie co 20-25 tys km i koszt to jakies 500zl pod warunkiem ze nicasil jest OK!:

tlok: 150-250zl
wal tyle samo
lozyska i zimeringi: 50zl
uszczelki na caly silnik: kolo 100zl
jesli skrzynia ok to zalac olejem (jakies 80zl) i docierac :)
vajda
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7/7/2007, 11:48
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kravec » 13/7/2007, 23:01

a jak nicasyl jest ok to co?? zostawia sie go?? i co kupuje wieksze pierscionki??
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez elco » 14/7/2007, 09:19

prawidlowo powinno sie wymieniac caly zestaw tlokowy z cylindrem. Nikasyl nie podlega obrobce i jakiekolwiek tloki nadwymiarowe czy szlify nie maja miejsca bytu - mowiac krotko: silnik nie wytrzyma kolejnych 20-25tys. km tylko na zmienionym tloku i pierscieniach. Koszt takiej naprawy wliczajac juz robocizne to ok. 900 - 1200zl
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez kravec » 14/7/2007, 21:50

o kutwa..... czyli nie mozna zeszlifowac starego nicasylu i pokryc cylindra nowym?? łołołoło... to ja nie wiem czy robic remat silnika czy moto popchnac...
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez igor_wsc » 14/7/2007, 22:25

motor droga rzecz...
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przeszedł Pan doktór:
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
igor_wsc
Świeżak
 
Posty: 464
Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
Lokalizacja: wsc

Postprzez kravec » 14/7/2007, 22:48

dobra.... ale policz sobie 2 razy tlok, twa razy korbowod, dwa razy cylinder plus wal korbowy.... 2000zl malo...
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez igor_wsc » 14/7/2007, 23:12

czemu 2?

jak za drogo to kup sobie 4suw
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przeszedł Pan doktór:
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
igor_wsc
Świeżak
 
Posty: 464
Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
Lokalizacja: wsc

Postprzez elco » 15/7/2007, 16:26

kravec napisał(a):o kutwa..... czyli nie mozna zeszlifowac starego nicasylu i pokryc cylindra nowym?? łołołoło... to ja nie wiem czy robic remat silnika czy moto popchnac...


istnieje mozliwosc regeneracji nikasilu, ale o ile mi dobrze wiadomo na terenie Polski nie mozna tego zrobic. Najblizej w Czechach. Zwykle naprawe nikasilu przeprowadza sie w wyczynowych motocyklach i dlatego spodziewam sie, ze taka regeneracja moze kosztowac wiecej niz nowy cylinder. Przykladowo Honda chciala bodajże 590zl.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Pisiu » 15/7/2007, 16:32

http://www.kemot.pl/tloki.php tutaj piszą,że jest możliwość regeneracji nicasilu,ale 600zł;/

PS mnie teraz czeka wymiana tłoka;/
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê