Aprilia rs 125 infromacje ogólne
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Aprilia rs 125 infromacje ogólne
Witam!
Nadszedł czas na sprzedaż mojego Rometa RS50 i zakup czegoś "poważniejszego"
Pomysł...Aprilia RS 125 z przedziału 2002/2005.
Chciałbym zadać wam,ekspertom kilka pytań na temat tego motocykla.
1.Jak wyglądają osiągi w tym motorze? Bo z tego co widzę to jeden ma 15km,drugi 38 a trzeci 42 i nie wiem czym to jest spowodowane,różne wersje silnikowe czy po prostu tuning?
2.Jak wygląda jazda z pasażerem w moim przypadku pasażerką,nie spadnie z tego "siedzenia" o ile można tak nazwać ten taboret,do tego jest wysoko i brak rączek?
3.Jak jest z wytrzymałością? Wiem,ze to zależy od tego co kupię,ale po czym mniej więcej rozpoznać "zarżniętego" 2T,jakieś znaki szczególne w Apce?
To by było chyba na tyle,jak cos mi się przypomni to dopiszę,z góry dziękuję.

Nadszedł czas na sprzedaż mojego Rometa RS50 i zakup czegoś "poważniejszego"
Pomysł...Aprilia RS 125 z przedziału 2002/2005.
Chciałbym zadać wam,ekspertom kilka pytań na temat tego motocykla.
1.Jak wyglądają osiągi w tym motorze? Bo z tego co widzę to jeden ma 15km,drugi 38 a trzeci 42 i nie wiem czym to jest spowodowane,różne wersje silnikowe czy po prostu tuning?
2.Jak wygląda jazda z pasażerem w moim przypadku pasażerką,nie spadnie z tego "siedzenia" o ile można tak nazwać ten taboret,do tego jest wysoko i brak rączek?

3.Jak jest z wytrzymałością? Wiem,ze to zależy od tego co kupię,ale po czym mniej więcej rozpoznać "zarżniętego" 2T,jakieś znaki szczególne w Apce?
To by było chyba na tyle,jak cos mi się przypomni to dopiszę,z góry dziękuję.

- SosiniakPL
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 9/6/2014, 22:01
- Lokalizacja: Modlin
Ja posiadam Apkę Rs 125 ma zdjęte wszystkie blokaty bo tak na prawdę są 3. Rozpędza sie podobno do 170 Km h ja jechałem nim 150 ale jeszcze cos bym z niego wydusił. Co do koni to zależy własnie od tego czy ma zdjęte blokady i czy ktos tuningował szczerze mowiąć nie widzałem apki 42 koniami tyle to ma Gs 500 heh ja mam w swoim cos ponad 30 koni. Co do siedzenia to jak twoja pani będzie z tobą jeździła to po prostu musi sie dobrze ciebie trzymać. Spaść raczej nie spadnie chodz siedzenie nie jest za wygodne ale da sie jeździć. Druga sprawa to jak sie chce jeździć z pasażerem to moze bys musiał uderzyć w motor bardziej turystyczny niż sportowy. Co do wytrzymałości i kupna to powiem ci tak ja zjeździłem pół polski za Apką. Nie napalaj sie na malowane gówna bo ja obejrzałem 3 i wszystkie w stanie hmm porażka. Są to motory głównie używane przez tak zwanych małolatów którym tata kupił motor i go dożynają. Więc jak odbierze tel tata to ja juz bym po to nawet nie jechał bo to strata czasu i paliwa. Ja kupiłem motor od kolesia który użytkowała go jego żona do jazdy do pracy. Mieli po 29 lat więc mozna było śmiało oglądać. Jeżeli chodzi o ten motor to musisz miec cholerne szczęście zeby kupić cos dobrego. Na co zwracać uwage hm ja zwracałem uwage na podstawowe rzeczy np na Lagi czy nie ciekną , napęd , opony jak odpala na zimnym apka ma to fajne ze jak jest zimny to na liczniku pisze cood więc jak odpali na zimnym na strzała jak moj to juz warto oglądać. No i przede wszystkim na to czy motor jedzie prosto czy nie był po wyjebce. Swoją przy 80 km h puściłem kierownice i jedzie prosto nie sciąga więc rama jest prosta balans ciałem motor wraca do jazdy na prosto nic nie sciąga to wtedy masz pewnosc ze rama jest prosta. Jak oglądalem jednego malowanego to jak puściłem kierownice przy 80 to bym sie prawie zabił tak go sciągało. No to sie własnie wiąże z tym ze jak na twoim miejscu a przerabiałem to nie szukał bym malowanego tyko patrz na oryginalne malowanie. Na oryginalne naklejki ! jak ktoś malował motor a juz jak malował rame to dla jajec tego nie robił jak słyszałem kolesi co mówili ze malowali dla lepszego wyglądu a pomalowali to jak walkiem do malowania to ja sie zastanawiałem z kogo oni robia głupka. Jak motor jest malowany to za zwyczaj 99 % cos z nim było nie tak. Mam nadzieje ze chodz troche ci pomogłem bo sam wiem jak cięzko jest znaleźć dobrą 125. Jak byś miał jeszcze pytania to pisz 

- fizol1990
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 27/4/2014, 11:48
Wielkie,wielkie dzięki
Naprawdę dużo mi pomogłeś i przybliżyłeś mnie do tematu.
A co do turystyka,to nie jestem do nich przekonany z tego względu,że wydają się dość "wołowe" i z takim na przykład wyprzedzeniem może być problem.
Co do malowania to nie jara mnie Aprilia obklejona jak z toru,a raczej jakaś spokojna czarno-czerwona ideał ;D
Ale nie zwracam na to większej uwagi.
Hmmm......a może jakaś inna 125-tka?
Byle nie CBR,nie dość że ma koła jak rower to jeszcze ten silnik 4T....wiem,wiem niezniszczalny,niskie spalanie ale jakoś za mną nie przemawia.
Kwotę jaką chce przeznaczyć to jakieś 5000zł.

Naprawdę dużo mi pomogłeś i przybliżyłeś mnie do tematu.
A co do turystyka,to nie jestem do nich przekonany z tego względu,że wydają się dość "wołowe" i z takim na przykład wyprzedzeniem może być problem.
Co do malowania to nie jara mnie Aprilia obklejona jak z toru,a raczej jakaś spokojna czarno-czerwona ideał ;D
Ale nie zwracam na to większej uwagi.
Hmmm......a może jakaś inna 125-tka?
Byle nie CBR,nie dość że ma koła jak rower to jeszcze ten silnik 4T....wiem,wiem niezniszczalny,niskie spalanie ale jakoś za mną nie przemawia.
Kwotę jaką chce przeznaczyć to jakieś 5000zł.
- SosiniakPL
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 9/6/2014, 22:01
- Lokalizacja: Modlin
A co do turystyków to juz wyższa pojemność np fazer 600 stka zbiera sie bardzo szybko nie ma problemu z wyprzedzaniem ale to jest motor taki po środku pół turystyk pół sportówka. Jeżeli chcesz 125 to typuj w aprilie nie zniszczalny motor jak tylko o niego odpowiednio dbasz i ma wiele zalet przede wszystkim jest najwygodniejszy z tych wszystkich 125. Oglądalem kiedyś derbi GPR 125 to siedzało sie jak na lawce w parku gosciu sam przyznał ze zrobił tym 50 km max bo mu plecy wysiadły taki nie wygodny a siedlisko to sama deska. Apka jest w miare wygodna chodz jak na każdej sportówcę trzeba leżeć. CBR to sobie odpuść fajny motor ale w pojemnosci 600 nie w 125. Patrz na aprilie i własnie zwracaj uwage na naklejki czy są orginalne ja mam nawet na kierownicy orginalną naklejkę Aprilia Racing. Wtedy masz pewność ze nikt przy niej za duzo nie robił. Zwracaj uwage na szczegóły bo one sa najważniejsze zas z tych szczegółów wychodzi co sie działo z motorem. Widzałem kiedyś Apke co miała zacisk z tyłu od Apki od 2001 r czyli czerwony z napisem aprilia a z przodu miała zloty brembo czyli te ktore wychodziły bodajżę do 2000 r na kierownicy była wytarta śruba ktora trzyma całe lagi czyli wnioski proste. Motor z 2003 roku tył z 2003 przód z max 2000r. Czyli składak a takiego na pewno nie chcesz bo to sie aby zas sypie no i oczywiscie był pomalowany bo lipe trzeba było zakryć. Jedź z jakims dobrym mechanikiem albo z kims co troche jeździ motorem to ci doradzi
bo 5 tysi to nie jest mało a kupić zwłoki jest łatwo, bo dobrego motoru niestety szuka sie jeszcze trudniej niż auta

- fizol1990
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 27/4/2014, 11:48
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości