problem z obrotami aprilia af1 80ccm
Posty: 7
• Strona 1 z 1
problem z obrotami aprilia af1 80ccm
Witam. Czy umie ktoś mi wyjaśnic. w czym lezy przyczyna. Na luzie gdy moto chodzi moge go wkrecic na 12,5 tys obrotow.. Gdy jade i manetka na full otwarta na ostatnim biegu czyli na piatce ( silnik am5) to moto kreci najwyzej do 10 tys... zastanawiam sie w czym lezy problem.. czy łańcuch juz jest az tak luźny czy moze nie odpowiednia zebatka tylnia.. czy cos jest zblokowane ?? Cylinder 80 ccm...
Z góry dzieki
Z góry dzieki

Pal gumÄ™ nie dusze. ;]
- wojtas1991
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 20/8/2007, 10:09
- Lokalizacja: Gdansk
Ja kupilem to moto w zeszlym roku tylko ustawialem gaznik.. jak ustawilem t okrecil do 11.3 tys obrotow.. w tym sezonie nagle cos sie stalo ze kreci tylko do 10 i to jest max.. na biegach od 1-3 kreci 11.5 tys 4-5 bieg juz max 10 tys... Myślalem nad wymiana cylindra i mysle nadal bo to co swoje to swoje
... ale mam tez strasznie luzny lancuch. czasem gdzies tam strzela o cos chaczy jak jade.. nawet czasem jest tak jak otwieram manetke zazwyczaj po dziurach
to sie robi tak ze nagle dostaje mega kopa. stopniowo sie wkreca a nagle jest taki kop jak by mu ktos nitro wcisnal i nagle stop trfa to moze 2 sek..


Pal gumÄ™ nie dusze. ;]
- wojtas1991
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 20/8/2007, 10:09
- Lokalizacja: Gdansk
Bardzo ciekawe, tylko wytłumacz mi co to 'trfa'. Może oglądałeś TV Trwam?
Skoro kręci mniej bez jakiegoś ubytku mocy to sprawdź ukł. paliwowy, mógł się delikatnie przytkać. Odnośnie zużycia napędu to tu nic nie zrobisz, musisz wymienić komplet bo nie zakłada się starych zębatek do nowego łańcucha i odwrotnie. Jeśli chodzi o 'nitro' to pewnie duch Walkera dodaje Ci po trochu NO2 do komory spalania. A tak serio to zachodzi rezonans w dyfuzorze, u mnie np od ok 7 tyś rpm. polega to na falowemu przepływowi gazów, spaliny wraz z świeżą mieszanką są wciągane do dyfuzora, odbijają się od jego ścianek i ładunek wraca do cylindra. Jeśli nie umiesz sobie tego wyobrazić a bardzo Cię to 'nitro' ciekawi, to w sieci jest mnóstwo schematów.
Skoro kręci mniej bez jakiegoś ubytku mocy to sprawdź ukł. paliwowy, mógł się delikatnie przytkać. Odnośnie zużycia napędu to tu nic nie zrobisz, musisz wymienić komplet bo nie zakłada się starych zębatek do nowego łańcucha i odwrotnie. Jeśli chodzi o 'nitro' to pewnie duch Walkera dodaje Ci po trochu NO2 do komory spalania. A tak serio to zachodzi rezonans w dyfuzorze, u mnie np od ok 7 tyś rpm. polega to na falowemu przepływowi gazów, spaliny wraz z świeżą mieszanką są wciągane do dyfuzora, odbijają się od jego ścianek i ładunek wraca do cylindra. Jeśli nie umiesz sobie tego wyobrazić a bardzo Cię to 'nitro' ciekawi, to w sieci jest mnóstwo schematów.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Miało być trwa
trwa 2 sekundy
hah trfa to co wgl. za słowo.. jaka sierota ze mnie... no ok dzięki za info..


Pal gumÄ™ nie dusze. ;]
- wojtas1991
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 20/8/2007, 10:09
- Lokalizacja: Gdansk
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości