Zobacz wÄ…tek - problem z obrotami aprilia af1 80ccm
NAS Analytics TAG

problem z obrotami aprilia af1 80ccm

i inne małe pojemności
_________

problem z obrotami aprilia af1 80ccm

Postprzez wojtas1991 » 29/5/2014, 14:52

Witam. Czy umie ktoś mi wyjaśnic. w czym lezy przyczyna. Na luzie gdy moto chodzi moge go wkrecic na 12,5 tys obrotow.. Gdy jade i manetka na full otwarta na ostatnim biegu czyli na piatce ( silnik am5) to moto kreci najwyzej do 10 tys... zastanawiam sie w czym lezy problem.. czy łańcuch juz jest az tak luźny czy moze nie odpowiednia zebatka tylnia.. czy cos jest zblokowane ?? Cylinder 80 ccm...

Z góry dzieki :D
Pal gumÄ™ nie dusze. ;]
wojtas1991
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 20/8/2007, 10:09
Lokalizacja: Gdansk


Postprzez MarSen » 29/5/2014, 15:18

Jaką masz kompresję? Brak mocy na kolejnych biegach świadczy zwykle o spadającej kompresji.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik


Postprzez cioracz » 29/5/2014, 19:41

Najprawdopodobniej pierścienie do wymiany, a kiedy sie to zaczęło dziać? Stopniowo czy nagle? Jakieś mody były?
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez klopsxD » 29/5/2014, 21:23

nie koniecznie dwie opcje jezeli na gazniku to regulacja gaznika lub łapie gdzies lewe powietrze albo jedno i drugie.
Suzuki GsxR 750. kawasaki zzr 1100.
klopsxD
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 26/3/2013, 15:29
Lokalizacja: warszawa

Postprzez wojtas1991 » 30/5/2014, 09:56

Ja kupilem to moto w zeszlym roku tylko ustawialem gaznik.. jak ustawilem t okrecil do 11.3 tys obrotow.. w tym sezonie nagle cos sie stalo ze kreci tylko do 10 i to jest max.. na biegach od 1-3 kreci 11.5 tys 4-5 bieg juz max 10 tys... Myślalem nad wymiana cylindra i mysle nadal bo to co swoje to swoje :)... ale mam tez strasznie luzny lancuch. czasem gdzies tam strzela o cos chaczy jak jade.. nawet czasem jest tak jak otwieram manetke zazwyczaj po dziurach :D to sie robi tak ze nagle dostaje mega kopa. stopniowo sie wkreca a nagle jest taki kop jak by mu ktos nitro wcisnal i nagle stop trfa to moze 2 sek..
Pal gumÄ™ nie dusze. ;]
wojtas1991
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 20/8/2007, 10:09
Lokalizacja: Gdansk

Postprzez SpeedyGonzales » 30/5/2014, 12:57

Bardzo ciekawe, tylko wytłumacz mi co to 'trfa'. Może oglądałeś TV Trwam?

Skoro kręci mniej bez jakiegoś ubytku mocy to sprawdź ukł. paliwowy, mógł się delikatnie przytkać. Odnośnie zużycia napędu to tu nic nie zrobisz, musisz wymienić komplet bo nie zakłada się starych zębatek do nowego łańcucha i odwrotnie. Jeśli chodzi o 'nitro' to pewnie duch Walkera dodaje Ci po trochu NO2 do komory spalania. A tak serio to zachodzi rezonans w dyfuzorze, u mnie np od ok 7 tyś rpm. polega to na falowemu przepływowi gazów, spaliny wraz z świeżą mieszanką są wciągane do dyfuzora, odbijają się od jego ścianek i ładunek wraca do cylindra. Jeśli nie umiesz sobie tego wyobrazić a bardzo Cię to 'nitro' ciekawi, to w sieci jest mnóstwo schematów.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez wojtas1991 » 30/5/2014, 13:51

Miało być trwa :D trwa 2 sekundy :D hah trfa to co wgl. za słowo.. jaka sierota ze mnie... no ok dzięki za info..
Pal gumÄ™ nie dusze. ;]
wojtas1991
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 20/8/2007, 10:09
Lokalizacja: Gdansk



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê