Problem - Większa dawka paliwa na RES, mała na ON
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Problem - Większa dawka paliwa na RES, mała na ON
Witam, jestem tu nowy więc jak coś źle umieściłem to z góry przepraszam. Przechodząc do problemu: posiadam Derbi Gpr 50 i zauważyłem że na rezerwie moto dostaje więcej paliwa niż na pozycji ON. Na rezerwie się lepiej wkręca podczas jazdy. Świeca po wykręceniu na jeżdżeniu w pozycji ON wygląda jakby dostawała za mało paliwa a za dużo powietrza, natomiast w pozycji RES dostaje już więcej paliwa - świeca ma śladowe ilości paliwa Chciałbym wiedzieć czym jest to spowodowane ponieważ za wiele nie wiem na temat mechaniki. Z góry dziękuję;).
-
Darex14692 - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 21/3/2014, 19:36
- Lokalizacja: Dęblin
-
Darex14692 - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 21/3/2014, 19:36
- Lokalizacja: Dęblin
Nie miałem czasu za bardzo, ale już mam tak więc wyczyściłem ten kranik lecz problem występuje nadal. Moto na ON ma lepsze przyspieszenie niż na RES ale no kreci do niższych obrotów, z kolei na RES wydaje mi się że ma trochę słabsze przyspieszenie natomiast idzie wyżej się wkręca. Świeca jest nowa ngk, próbowałem też ustawiać gaźnik lecz zarówno jak przykręciłem śróbkę od mieszanki oraz jak ją odkręcałem to moto juz nawet przy wrzucaniu biegów robił takie buuu i musiałem mu odjąć gazu i tak próbować by w końcu załapał, aktualnie juz gaźnik jest ustawiony i ciągnie na wszystkich biegach lecz problem o którym wspomniałem występuje nadal. A - i nie wiem czy to istotne, wcześniej zapomniałem o tym napisać, że moto nawet na luzie lepiej się wkręca na obroty jak manetka nie jest całkiem na maxa odkręcona, gdyż jak ją daję całkiem na maxa to słabnie.
-
Darex14692 - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 21/3/2014, 19:36
- Lokalizacja: Dęblin
Gaźnika nie reguluje się tylko śrubą ale też położeniem iglicy, poziom paliwa i dyszami. A to że na on lepiej się zbiera a na res wyżej kręci to raczej tylko Twoje odczucia bo to jest raczej nie realne
-
mati22252 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 805
- Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Żagań/ Poznań
Hm, ale na RES polecę 100 najczęściej, a na ON 95 czasem 98 no i na wyższe obroty się wkręcał, a co do regulacji gaźnika to teraz byś radził podnieść iglicę czy może opuścić?. Gdyż na maksymalnie odkręconej manetce moc nie powinna spadać raczej a spada. Gaźnik ma oryginalny dellorto pgva 14, dyszę nie wiem czy fabryczna czy jakaś większa i iglica też na chwilę obecną nie wiem jak jest ustawiona.
-
Darex14692 - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 21/3/2014, 19:36
- Lokalizacja: Dęblin
-
Darex14692 - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 21/3/2014, 19:36
- Lokalizacja: Dęblin
Dzięki chłopaki faktycznie problem był albo z iglicą albo z pływakiem. Albo pływak jakoś się przestawił albo była jakaś nieszczelność na iglicy przy tej zawleczce - poprawcie mnie jak coś. W każdym razie moto już normalnie na max manetce wkręca się do 14 tysięcy a nie tak jak wcześniej że na pełnej manetce spadała moc i trzeba było odejmować trochę gazu by w miarę jechać. Problem z ustawieniem kranika też się już nagle skończył, na ON tez już jedzie tak jak powinno. Jeszcze raz dzięki wielkie i LwG
.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Darex14692 - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 21/3/2014, 19:36
- Lokalizacja: Dęblin
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości