Zobacz wÄ…tek - Motocykl nie odpala
NAS Analytics TAG

Motocykl nie odpala

i inne małe pojemności
_________

Postprzez mati22252 » 22/2/2014, 20:01

183 Jest do nsr 72 i do innych 80 z hondy. Może zalewać ale jak przeprowadzisz dobrą regulację z doborem dysz to będzie jeździć jeżeli mocowanie jest to samo.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań


Postprzez MarSen » 22/2/2014, 20:35

Możesz jeszcze na tablicy itp. poszukać kogoś kto sprzedaje części i kupić sobie gaźnik używany, ale z używanymi częściami to nigdy nie wiadomo co się dostanie. Ja znalazłem nówkę, ale kosztuje 600zł ^^ Jak to części z ASO.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik


Postprzez bily47 » 22/2/2014, 23:00

Po zdj widziałem że model Hm 183 ma takie samo mocowanie, dysze mogę przełożyć z mojego modelu Hm 166 jeśli podpasują, ja za 200 zł kupiłem cały silnik z gaźnikiem, tylko niestety dostałem gaźnik z 125 a mój już nie nadaje się do użytku, także czekam teraz na gaźnik Hm 183 i bd informować czy udało mi się zrobić.
bily47
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28/11/2013, 22:22
Lokalizacja: Oława

Postprzez bily47 » 26/2/2014, 13:56

Dostałem gaźnik HM 183 różni się od mojego wielkością iglicy, także przełożyłem pływak i uszczelkę do mojego gaźnika i moto aż pluje paliwem, kompletnie zalewa świecę i nie reaguje, ktoś pomoże? ( Po zalaniu na tłok załapuje i później już nie reaguje)
bily47
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28/11/2013, 22:22
Lokalizacja: Oława

Postprzez mati22252 » 26/2/2014, 14:51

Bo dysze to nie wszystko. Jest jeszcze pod dyszą główną ( tą większą) dysza która jest stożkowa i zamyka ją iglica. Jeżeli iglica jest mniejsza to tak będzie pluło. Regulacjia to nie tylko podmiana dysz. Teraz przez ten gaźnik idzie więcej powietrza więc i dysza powinna być większa. Załóż iglicę od tego gaźnika co była. Ustaw ją na środek lub 2 ząbek od dołu i wtedy próbuj.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez bily47 » 26/2/2014, 15:42

Źle mnie zrozumiałeś, mam założony swój stary gaźnik z nowym garnkiem, uszczelką i pływakiem, a do nowego gaźnika nie dostałem iglicy także musiałem mój naprawić, próbowałem przed chwilą odpalić regulując przy tym dawkę powietrza i odpalił po długim kopaniu, po czym wkręcił się na obroty, pochodził kilka sekund i zgasł, teraz wgl nie załapuje.
bily47
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28/11/2013, 22:22
Lokalizacja: Oława

Postprzez mati22252 » 26/2/2014, 21:44

Poziom paliwa jest ustawiony w komorze pływakowej? Iglicę i inne części ciężko dostać do tego gaźnika wiem po sobie.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez MarSen » 26/2/2014, 21:58

Jakby co to na http://czescihonda.motorista.pl/szukaj/model można znaleźć wszystkie części oryginalne, ale drogo... Nie chodzi mi tutaj o reklamowanie, bo i tak nie mam w tym biznesu, tylko po prostu o to, żeby pokazać gdzie szukać w sytuacji bez wyjścia ;)
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez mati22252 » 27/2/2014, 00:26

To cię zadziwię. Do modelu 80 z silnikiem HD09 poza uszczelkami tłokiem i korbą nic nie dostaniesz w serwisach ze względu że te motocykle ni były w obrocie w Polsce i nie mają do nich części. szukałem łożysk na wał pół roku aż z niemiec ściągałem po 25E sztuka bo w Polsce nie dostępne a łożyska używane tylko w kilku motocyklach głównie na rynek azjatycki.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez bily47 » 27/2/2014, 09:06

mati22252 napisał(a):Poziom paliwa jest ustawiony w komorze pływakowej? Iglicę i inne części ciężko dostać do tego gaźnika wiem po sobie.

Tak ustawiłem i dalej pluł paliwem, no ale odpalił po regulacji dawki powietrz i dalej nie pali
bily47
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28/11/2013, 22:22
Lokalizacja: Oława

Postprzez mati22252 » 28/2/2014, 15:13

To opuszczaj systematycznie iglicę. Zamknij przepustnicę bo może masz zbyt mocno wkręconą śrubę od regulacji jałowego. Sprawdź ssanie czy zamyka się bo może nawet jak dźwignią zamkniesz to nadal działa. I spróbuj odpalić na pych bo może jest mocno zalana.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Poprzednia strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê