Stunt 50 ?
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Stunt 50 ?
Co Wy na to ?
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=7
A jest wiele kozaków na plastikach i góóówno umieją... a Ci chłopcy ?
Pozdr
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=7
A jest wiele kozaków na plastikach i góóówno umieją... a Ci chłopcy ?
Pozdr
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
wejdz w link który mam w opisie zobacz na chłopaków z polski
www.sts.go.pl <--- grzech nie wejść | | http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6146184318
-
stefek - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/6/2007, 14:57
tak tylko ten aerox jest po tuningu klasy for race i jest to pojemność 70ccm. A żeby tak skuter szedł koło 5tys nietwoje mi zeszło 5400zł jak sam wszystko wymieniałem a w serwisie już niewspomne...
Piaggio NRG Extreme Sport Series tuning 130 km/h !
CRASH !!! NRG ROZWALONY !!
CRASH !!! NRG ROZWALONY !!
- Piotrek_187
- Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 24/5/2007, 21:31
- Lokalizacja: Żory
Neos007 napisał(a):Ale o co chodzi w tym temacie? Przeciez skutery normalnie moga robic prawie to samo co scigi...
No mogą,ale jest napewno o wiele prościej,bo bez żadnych przeróbek masz już tylni hebel w ręce i nie ma biegów...
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Pisiu napisał(a):Neos007 napisał(a):Ale o co chodzi w tym temacie? Przeciez skutery normalnie moga robic prawie to samo co scigi...
No mogą,ale jest napewno o wiele prościej,bo bez żadnych przeróbek masz już tylni hebel w ręce i nie ma biegów...
90% trikow robionych na scigach zrobisz na skucie. Moze nie beda one wygladaly idealnie tak samo bo skutery maja mniejsza moc, ale za to jest trudniej.
-
Neos007 - Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 31/5/2007, 20:36
- Lokalizacja: ElblÄ…g
Fenek16 napisał(a):Chyba odwrotnie troche, bo masz hamulce pod palcami, biegi w manetce gazu i mniejszą wage. Czyli 100% kontroli pojazdu
Tez mi sie tak wydaje, ze na sqterze latwiej - pod tym wzgledem.
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
No jasne,że na skuterze jest łatwieij.Nie wiem co kolega Neos tu wypisuje hehe.Przecież wiadomo,że jak jest hebel w rece to łatwiej opanować i jak nie ma biegów to tez łatwiej,bo przecież nie trzeba sie meczyć z przełączaniem,tak mi sie wydaje:)
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Pisiu napisał(a):No jasne,że na skuterze jest łatwieij.Nie wiem co kolega Neos tu wypisuje hehe.Przecież wiadomo,że jak jest hebel w rece to łatwiej opanować i jak nie ma biegów to tez łatwiej,bo przecież nie trzeba sie meczyć z przełączaniem,tak mi sie wydaje:)
Ale zeby zrobic wheelie trzeba mocno sie zerwac do tylu przyciagajac manetki do sibie, a w scigach tak nie ma. I przy paleniu gumy trzeba podniesc udami skuter i oprzec sie na przedniej kierownicy czego tez nie ma w scigach. No niektore triki sa latwiejsze na scigu (latwiejsze nie znacza mniej niebezpieczne)
-
Neos007 - Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 31/5/2007, 20:36
- Lokalizacja: ElblÄ…g
Neos007 napisał(a):Pisiu napisał(a):No jasne,że na skuterze jest łatwieij.Nie wiem co kolega Neos tu wypisuje hehe.Przecież wiadomo,że jak jest hebel w rece to łatwiej opanować i jak nie ma biegów to tez łatwiej,bo przecież nie trzeba sie meczyć z przełączaniem,tak mi sie wydaje:)
Ale zeby zrobic wheelie trzeba mocno sie zerwac do tylu przyciagajac manetki do sibie, a w scigach tak nie ma. I przy paleniu gumy trzeba podniesc udami skuter i oprzec sie na przedniej kierownicy czego tez nie ma w scigach. No niektore triki sa latwiejsze na scigu (latwiejsze nie znacza mniej niebezpieczne)
Dobra, niekozacz, jak nie jeździłeś na pojeździe scigo podobnym, szczególnie o pojemności podobnej do skutera to radzę sie nie wypowiadać, bo pokazujesz tylko to jak mało wiesz na ten temat. Jedynie z tym paleniem się zgodzę, bo wheelie, na skuterze jest dużo łatwiej się nauczyć i ogólnie dawać niż na przykładowo NSR.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
wheelie jest gorsze na squcie mam małe porównanie z ścigiem i ścig jest bardzo stabilny ,squt niebardzo i stojąc załóżmy na siedzeniu żeby zrobić wheelie trzeba go poderwać podrywając może pujść za wysoko i trzeba momentalnie puścić z gazu i zahamować na tylni to znowu zmniejszyć uścisk manetki i zahamować i wtedy na 60% niezdążymy dać znów gazu ,żeby go ponownie poderwać to spadnie przy spadaniu jest najwiękrzy problem kierownica się skręca (u mnie w lewo) i ciężko utrzymać wtedy równowage .
Palenie gumy to banalna sprawa tylko przód wbić troche i smaży bo tak kółko przednie się zablokuje i pojedzie.
Na ścigu pewnie się trudniej stuntuje ale wydaje mi się,że jest to mniej niebezpieczne.
Palenie gumy to banalna sprawa tylko przód wbić troche i smaży bo tak kółko przednie się zablokuje i pojedzie.
Na ścigu pewnie się trudniej stuntuje ale wydaje mi się,że jest to mniej niebezpieczne.
Piaggio NRG Extreme Sport Series tuning 130 km/h !
CRASH !!! NRG ROZWALONY !!
CRASH !!! NRG ROZWALONY !!
- Piotrek_187
- Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 24/5/2007, 21:31
- Lokalizacja: Żory
Piotrek_187 napisał(a):wheelie jest gorsze na squcie mam małe porównanie z ścigiem i ścig jest bardzo stabilny ,squt niebardzo i stojąc załóżmy na siedzeniu żeby zrobić wheelie trzeba go poderwać podrywając może pujść za wysoko i trzeba momentalnie puścić z gazu i zahamować na tylni to znowu zmniejszyć uścisk manetki i zahamować i wtedy na 60% niezdążymy dać znów gazu ,żeby go ponownie poderwać to spadnie przy spadaniu jest najwiękrzy problem kierownica się skręca (u mnie w lewo) i ciężko utrzymać wtedy równowage .
Palenie gumy to banalna sprawa tylko przód wbić troche i smaży bo tak kółko przednie się zablokuje i pojedzie.
Na ścigu pewnie się trudniej stuntuje ale wydaje mi się,że jest to mniej niebezpieczne.
Boże co ty wypisujesz,mniej niebezpieczne;/ Wogóle wez sie zastanów co piszesz,potem pisz
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Fenek16 napisał(a):Wypowiedź Piotrka_187 jest rozbrajająca Rozwalił nas wszystkich tu
Pozdro
Co do wheelie to ma racje, bo skut ma mniejsza tylnia opone i jest mniej stabilny, ale
Na ścigu pewnie się trudniej stuntuje ale wydaje mi się,że jest to mniej niebezpieczne.
Z tym raczej sie nie zgodze
-
Neos007 - Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 31/5/2007, 20:36
- Lokalizacja: ElblÄ…g
Piotrek_187 napisał(a):wheelie jest gorsze na squcie mam małe porównanie z ścigiem i ścig jest bardzo stabilny ,squt niebardzo i stojąc załóżmy na siedzeniu żeby zrobić wheelie trzeba go poderwać podrywając może pujść za wysoko i trzeba momentalnie puścić z gazu i zahamować na tylni to znowu zmniejszyć uścisk manetki i zahamować i wtedy na 60% niezdążymy dać znów gazu ,żeby go ponownie poderwać to spadnie przy spadaniu jest najwiękrzy problem kierownica się skręca (u mnie w lewo) i ciężko utrzymać wtedy równowage .
Palenie gumy to banalna sprawa tylko przód wbić troche i smaży bo tak kółko przednie się zablokuje i pojedzie.
Na ścigu pewnie się trudniej stuntuje ale wydaje mi się,że jest to mniej niebezpieczne.
szczegolnie bardziej niebezpiecznie jest na squcie jak masz tylny hebel pod reka a nogi na siedzeniu.... nie pisz juz lepiej nic wiecej bo tylko sie pograzasz
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości