Zobacz wÄ…tek - Stunt 50 ?
 
NAS Analytics TAG

Stunt 50 ?

i inne małe pojemności
_________

Stunt 50 ?

Postprzez R1 » 21/6/2007, 11:58

Co Wy na to ?

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=7

A jest wiele kozaków na plastikach i góóówno umieją... a Ci chłopcy ? :lol:

Pozdr ;)
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
Avatar użytkownika
R1
Bywalec
 
Posty: 940
Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji


Postprzez stefek » 21/6/2007, 13:11

wejdz w link który mam w opisie zobacz na chłopaków z polski
Avatar użytkownika
stefek
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 3/6/2007, 14:57


Postprzez Neos007 » 21/6/2007, 13:56

Ale o co chodzi w tym temacie? Przeciez skutery normalnie moga robic prawie to samo co scigi...
Avatar użytkownika
Neos007
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 31/5/2007, 20:36
Lokalizacja: ElblÄ…g

Postprzez Piotrek_187 » 21/6/2007, 16:18

tak tylko ten aerox jest po tuningu klasy for race i jest to pojemność 70ccm. A żeby tak skuter szedł koło 5tys nietwoje mi zeszło 5400zł jak sam wszystko wymieniałem a w serwisie już niewspomne...
Piaggio NRG Extreme Sport Series tuning 130 km/h !

CRASH !!! NRG ROZWALONY !!
Piotrek_187
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 24/5/2007, 21:31
Lokalizacja: Żory

Postprzez Pisiu » 21/6/2007, 16:57

Neos007 napisał(a):Ale o co chodzi w tym temacie? Przeciez skutery normalnie moga robic prawie to samo co scigi...


No mogą,ale jest napewno o wiele prościej,bo bez żadnych przeróbek masz już tylni hebel w ręce i nie ma biegów...
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez Fenek16 » 21/6/2007, 19:54

Na squtach jest sporo Å‚atwiej o takie rzeczy...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Neos007 » 21/6/2007, 20:48

Pisiu napisał(a):
Neos007 napisał(a):Ale o co chodzi w tym temacie? Przeciez skutery normalnie moga robic prawie to samo co scigi...


No mogą,ale jest napewno o wiele prościej,bo bez żadnych przeróbek masz już tylni hebel w ręce i nie ma biegów...


90% trikow robionych na scigach zrobisz na skucie. Moze nie beda one wygladaly idealnie tak samo bo skutery maja mniejsza moc, ale za to jest trudniej.
Avatar użytkownika
Neos007
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 31/5/2007, 20:36
Lokalizacja: ElblÄ…g

Postprzez Fenek16 » 22/6/2007, 10:56

Chyba odwrotnie troche, bo masz hamulce pod palcami, biegi w manetce gazu i mniejszÄ… wage. Czyli 100% kontroli pojazdu 8)
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Traperoso » 22/6/2007, 11:11

Fenek16 napisał(a):Chyba odwrotnie troche, bo masz hamulce pod palcami, biegi w manetce gazu i mniejszą wage. Czyli 100% kontroli pojazdu 8)


Tez mi sie tak wydaje, ze na sqterze latwiej - pod tym wzgledem.
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Pisiu » 22/6/2007, 11:25

No jasne,że na skuterze jest łatwieij.Nie wiem co kolega Neos tu wypisuje hehe.Przecież wiadomo,że jak jest hebel w rece to łatwiej opanować i jak nie ma biegów to tez łatwiej,bo przecież nie trzeba sie meczyć z przełączaniem,tak mi sie wydaje:)
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez Neos007 » 22/6/2007, 16:09

Pisiu napisał(a):No jasne,że na skuterze jest łatwieij.Nie wiem co kolega Neos tu wypisuje hehe.Przecież wiadomo,że jak jest hebel w rece to łatwiej opanować i jak nie ma biegów to tez łatwiej,bo przecież nie trzeba sie meczyć z przełączaniem,tak mi sie wydaje:)


Ale zeby zrobic wheelie trzeba mocno sie zerwac do tylu przyciagajac manetki do sibie, a w scigach tak nie ma. I przy paleniu gumy trzeba podniesc udami skuter i oprzec sie na przedniej kierownicy czego tez nie ma w scigach. No niektore triki sa latwiejsze na scigu (latwiejsze nie znacza mniej niebezpieczne) :)
Avatar użytkownika
Neos007
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 31/5/2007, 20:36
Lokalizacja: ElblÄ…g

Postprzez Fenek16 » 22/6/2007, 21:19

Skuter od mini-ścigacza 50cm też wcale bardzo się nie rózni w mocy... Ma manuala i dlatego jest szybszy...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Manhatan » 22/6/2007, 22:52

Neos007 napisał(a):
Pisiu napisał(a):No jasne,że na skuterze jest łatwieij.Nie wiem co kolega Neos tu wypisuje hehe.Przecież wiadomo,że jak jest hebel w rece to łatwiej opanować i jak nie ma biegów to tez łatwiej,bo przecież nie trzeba sie meczyć z przełączaniem,tak mi sie wydaje:)


Ale zeby zrobic wheelie trzeba mocno sie zerwac do tylu przyciagajac manetki do sibie, a w scigach tak nie ma. I przy paleniu gumy trzeba podniesc udami skuter i oprzec sie na przedniej kierownicy czego tez nie ma w scigach. No niektore triki sa latwiejsze na scigu (latwiejsze nie znacza mniej niebezpieczne) :)


Dobra, niekozacz, jak nie jeździłeś na pojeździe scigo podobnym, szczególnie o pojemności podobnej do skutera to radzę sie nie wypowiadać, bo pokazujesz tylko to jak mało wiesz na ten temat. Jedynie z tym paleniem się zgodzę, bo wheelie, na skuterze jest dużo łatwiej się nauczyć i ogólnie dawać niż na przykładowo NSR.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Neos007 » 23/6/2007, 10:26

BÄ…czki tez sa trduniejsze bo trzeba sie maxymalnie pochylic do ziemi a na scigu mozna nawet na motorze stac...
Avatar użytkownika
Neos007
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 31/5/2007, 20:36
Lokalizacja: ElblÄ…g

Postprzez Piotrek_187 » 23/6/2007, 10:44

wheelie jest gorsze na squcie mam małe porównanie z ścigiem i ścig jest bardzo stabilny ,squt niebardzo i stojąc załóżmy na siedzeniu żeby zrobić wheelie trzeba go poderwać podrywając może pujść za wysoko i trzeba momentalnie puścić z gazu i zahamować na tylni to znowu zmniejszyć uścisk manetki i zahamować i wtedy na 60% niezdążymy dać znów gazu ,żeby go ponownie poderwać to spadnie przy spadaniu jest najwiękrzy problem kierownica się skręca (u mnie w lewo) i ciężko utrzymać wtedy równowage .

Palenie gumy to banalna sprawa tylko przód wbić troche i smaży bo tak kółko przednie się zablokuje i pojedzie.


Na ścigu pewnie się trudniej stuntuje ale wydaje mi się,że jest to mniej niebezpieczne.
Piaggio NRG Extreme Sport Series tuning 130 km/h !

CRASH !!! NRG ROZWALONY !!
Piotrek_187
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 24/5/2007, 21:31
Lokalizacja: Żory

Postprzez Szafa » 23/6/2007, 11:22

Ty jednak jesteś głupi.... :lol:
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Avatar użytkownika
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1682
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez Pisiu » 23/6/2007, 11:27

Piotrek_187 napisał(a):wheelie jest gorsze na squcie mam małe porównanie z ścigiem i ścig jest bardzo stabilny ,squt niebardzo i stojąc załóżmy na siedzeniu żeby zrobić wheelie trzeba go poderwać podrywając może pujść za wysoko i trzeba momentalnie puścić z gazu i zahamować na tylni to znowu zmniejszyć uścisk manetki i zahamować i wtedy na 60% niezdążymy dać znów gazu ,żeby go ponownie poderwać to spadnie przy spadaniu jest najwiękrzy problem kierownica się skręca (u mnie w lewo) i ciężko utrzymać wtedy równowage .

Palenie gumy to banalna sprawa tylko przód wbić troche i smaży bo tak kółko przednie się zablokuje i pojedzie.


Na ścigu pewnie się trudniej stuntuje ale wydaje mi się,że jest to mniej niebezpieczne.


Boże co ty wypisujesz,mniej niebezpieczne;/ Wogóle wez sie zastanów co piszesz,potem pisz :!: :shock:
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez Fenek16 » 23/6/2007, 11:29

Wypowiedź Piotrka_187 jest rozbrajająca :lol: :lol: :lol: Rozwalił nas wszystkich tu :lol: :lol: :lol: :lol:

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Neos007 » 23/6/2007, 14:27

Fenek16 napisał(a):Wypowiedź Piotrka_187 jest rozbrajająca :lol: :lol: :lol: Rozwalił nas wszystkich tu :lol: :lol: :lol: :lol:

Pozdro


Co do wheelie to ma racje, bo skut ma mniejsza tylnia opone i jest mniej stabilny, ale
Na ścigu pewnie się trudniej stuntuje ale wydaje mi się,że jest to mniej niebezpieczne.


Z tym raczej sie nie zgodze :D
Avatar użytkownika
Neos007
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 31/5/2007, 20:36
Lokalizacja: ElblÄ…g

Postprzez kravec » 23/6/2007, 15:38

Piotrek_187 napisał(a):wheelie jest gorsze na squcie mam małe porównanie z ścigiem i ścig jest bardzo stabilny ,squt niebardzo i stojąc załóżmy na siedzeniu żeby zrobić wheelie trzeba go poderwać podrywając może pujść za wysoko i trzeba momentalnie puścić z gazu i zahamować na tylni to znowu zmniejszyć uścisk manetki i zahamować i wtedy na 60% niezdążymy dać znów gazu ,żeby go ponownie poderwać to spadnie przy spadaniu jest najwiękrzy problem kierownica się skręca (u mnie w lewo) i ciężko utrzymać wtedy równowage .

Palenie gumy to banalna sprawa tylko przód wbić troche i smaży bo tak kółko przednie się zablokuje i pojedzie.


Na ścigu pewnie się trudniej stuntuje ale wydaje mi się,że jest to mniej niebezpieczne.


szczegolnie bardziej niebezpiecznie jest na squcie jak masz tylny hebel pod reka a nogi na siedzeniu.... nie pisz juz lepiej nic wiecej bo tylko sie pograzasz
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê