Problem z ustawieniem gaźnika
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Problem z ustawieniem gaźnika
Jest problem w motocyklu kingway challenger 200. Cięzko wyregulowac mu gaznik, a mianowice: na zimnym silniku gdy zakręce bardziej mieszanke powietrza w gazniku to silnik dobrze odpala, ale po rozgrzaniu falują mu obroty. Za to gdy odkrece bardziej powietrze ma wieksze problemy z odpalaniem ale ma równiejsze obroty. Macie jakieś pomysły?
- michalplock1993
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 20/12/2012, 18:34
Ja słyszałem, że to nie wystarczy. Trzeba najpierw pojeździć z 15 minut.
http://www.demoto.zz.mu | Najlepsze obrazki motoryzacyjne!
- maniakcar
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 31/10/2012, 18:45
- Lokalizacja: Gdańsk
No tak, wiem ze na rozgrzanym, właśnie na rozgrzanym silniku bardziej odpowiada mu takie ustawienie ze jest więcej odkręconego powietrza, ale jak juz sie zrobi zimny to ciezko ma odpalic, chyba ze mu sie znowu przykręci powietrze. I te obroty mu troche falują... może on łapie gdzieś tego lewego powietrza, chociaz wszystko rozkręcałem i uszczelniałem na nowo. nawet trochę strzela w tłumik
- michalplock1993
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 20/12/2012, 18:34
Jak już było wcześniej napisane to wiadomo że gażnik ustawia sie na rozgrzanym silniku po jeździe około 15 minut lub dłużej, tylko ze jest w tym taki problem, ze jak sie rozgrzeje silnik i ustawi mu sie takie obroty jakie powinien miec to na drugi dzień ciezko ma odpalic, bo wtedy ma troche za duzo odkręconego powietrza
- michalplock1993
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 20/12/2012, 18:34
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości