Enduro do wyboru
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Enduro do wyboru
Witam postanowiłem jednak kupić zwykłe lekkie enduro. Jednak mam dylemat mam do wyboru 125. A więc tak yamaha dt 125 r czy kmx 125 czy aprilia rx 125? (Może jakieś inne)
Z tego co widziałem to z tych 3 to yamaha najdroższa ale znowu jakoś kawasaki nie ufam i jeszcze ten wygląd... no ale cóż nie stać mnie na inne a co do aprili to chyba najmniej popularna z tych 3, jeździłem kiedyś aprilia rx 50/80 bardzo fajny sprzęt i w dodatku mocny, 2 sezony bez remontu dopiero w połowie 2 napęd siadł. No ale o 125 rx to nie mam pojęcia co sądzicie o tej:
http://allegro.pl/aprilia-rx-125-w-plas ... 03564.html
Aha i jeszcze 1 jak to jest z tymi remontami w tych endurach, co ile się tam robi remont? liczy się to na kilometry? z tego co wiem to w hard enduro jest całkiem inna sprawa.
Które z nich proponujecie?
Z tego co widziałem to z tych 3 to yamaha najdroższa ale znowu jakoś kawasaki nie ufam i jeszcze ten wygląd... no ale cóż nie stać mnie na inne a co do aprili to chyba najmniej popularna z tych 3, jeździłem kiedyś aprilia rx 50/80 bardzo fajny sprzęt i w dodatku mocny, 2 sezony bez remontu dopiero w połowie 2 napęd siadł. No ale o 125 rx to nie mam pojęcia co sądzicie o tej:
http://allegro.pl/aprilia-rx-125-w-plas ... 03564.html
Aha i jeszcze 1 jak to jest z tymi remontami w tych endurach, co ile się tam robi remont? liczy się to na kilometry? z tego co wiem to w hard enduro jest całkiem inna sprawa.
Które z nich proponujecie?
- cycu1233
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 22/3/2013, 09:35
wszystkie moto podobne, masz np ktma lc2 jeszcze. kmx brzydki, dt najbardziej popularna. RX nawet mocna i fajne zawieszenie ale mało popularna. wybór nalezy tylko do ciebie. ale warto zauwac kazdemu moto. wazne przy zakupie jest bardziej stan techniczny niz marka.
co do remontów one są dosyc tanie w utrzymaniu. remonty są 10-20 tys km. wiec trzeba sie troche napracowac zeby zarznac. a sam remont jest stosunkowo nie drogi
co do remontów one są dosyc tanie w utrzymaniu. remonty są 10-20 tys km. wiec trzeba sie troche napracowac zeby zarznac. a sam remont jest stosunkowo nie drogi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
RX to apka a wiec swojego rodzaju studnia bez dna, jak wszystkia apki
KMX jesli chodzi o mechanike do nie jest jakos specjalne zawodny i jego + to to ze ma mechaniczny zawor wydechowy
DT sprawdzona przez wiekszosc konstrukcja, mało awaryja, duzo czesci itp
remonty tak jak henio mowi a jak sie spokojnie jezdzi, na dobrym oleju, i czesci jakie zostały uzyte do poprzedniego remontu sa dobre to i nawet wiecej jak 20k km, srednio remont co 2 sezony, a koszt remontu nieraz to tłok + szlif wiec w miare tanio
KMX jesli chodzi o mechanike do nie jest jakos specjalne zawodny i jego + to to ze ma mechaniczny zawor wydechowy
DT sprawdzona przez wiekszosc konstrukcja, mało awaryja, duzo czesci itp
remonty tak jak henio mowi a jak sie spokojnie jezdzi, na dobrym oleju, i czesci jakie zostały uzyte do poprzedniego remontu sa dobre to i nawet wiecej jak 20k km, srednio remont co 2 sezony, a koszt remontu nieraz to tłok + szlif wiec w miare tanio
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości