Nieaktualne - proszę o usunięcie tematu
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Nieaktualne - proszę o usunięcie tematu
nieaktualne
Ostatnio edytowano 15/9/2013, 12:35 przez quba22, łącznie edytowano 2 razy
- quba22
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 1/11/2012, 11:35
A sprawdzałeś jaka jest średnia prędkość max. u innych użytkowników tych moto? To jest 125ccm w 4T, za wiele nie można od niego wymagać, tym bardziej, że nowy nie jest.
To, że nie kopci, nie bierze oleju i ma moc, nie oznacza, że cylinder jest w świetnym stanie, stan faktyczny można ocenić tylko po kompresji.
To, że nie kopci, nie bierze oleju i ma moc, nie oznacza, że cylinder jest w świetnym stanie, stan faktyczny można ocenić tylko po kompresji.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Cóż, ciężko coś powiedzieć, ale możesz sprawdzić w jakim stanie są rolki, zmierzyć szerokość paska, być może stał się za wąski i bardziej się ślizga, stan wariatora (jest z aluminium, wiec się ściera) stan dzwonu oraz okładzin sprzęgła, czyli wszystko to co odpowiada za przenoszenie mocy silnika na tylne koło.
Moduł i czujnik przepustnicy odpada, albo moc z silnika jest gorzej przenoszona na koło, albo silnik ma tej mocy mniej.
Jaki masz przebieg?
Moduł i czujnik przepustnicy odpada, albo moc z silnika jest gorzej przenoszona na koło, albo silnik ma tej mocy mniej.
Jaki masz przebieg?
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Moduły używane są drogie, nowych nie ma, dobrze by było, jakbyś miał inny na podmiankę, moim zdaniem poprawy nie będzie, ale jak tak bardzo Ci zależy na tych kilkunastu km/h więcej to możesz próbować, 80-90km/h w zupełności wystarczy do jazdy po mieście i na jakieś mniejsze trasy, poza tym trudniej o mandat 

-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Rozrząd napewno nie, silnik wtedy nie chodziłby tak jak trzeba, nie ta kultura pracy, mógłby gasnąć na wolnych, nierówno pracować, stuki też mogłyby się pojawić. Przy sprawdzeniu rozrządu wcale dużo roboty nie ma, wystarczy ściągnąć pokrywę zaworów i ustawić magneto w odpowiednim miejscu (niektóre silniki mają specjalny otwór, przez który widać w jakiej pozycji jest magneto), ewentualnie można też coś wsadzić w miejsce świecy i ustawić tłok w najwyższej pozycji.
Jeśli chcesz szybciej to zmień pojemność
Jeśli chcesz szybciej to zmień pojemność

-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości