Zobacz wątek - Zablokowało mi tylnie koło !
 
NAS Analytics TAG

Zablokowało mi tylnie koło !

i inne małe pojemności
_________

Zablokowało mi tylnie koło !

Postprzez LewySM » 25/10/2012, 19:24

Witam .. Mam problem z moją Derbi Sendą DRD, mianowicie dzisiaj jadąc zablokowało mi tylnie koło. Zjechałem na pobocze, prubuje kopnąć i nie da rady.. Po chwili sie odblokowało, koło kręciło sie normalnie. Próbowałem odpalić, i nic z tego. No to spróbowałem "na pycha" , wbiłem jedynkę, trzymam sprzęgło puszczam, koło nie stawia dużego oporu i dodając gazu strzela z tłumika.. Puściłem sprzęgło i pcham, czuje że nie ma oporu jak wcześniej, przed tym zdarzeniem.. Czym to może być spowodowane?
LewySM
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/10/2012, 19:21
Lokalizacja: Piła


Postprzez KAPELA911 » 25/10/2012, 19:43

teraz musisz dojsć czy siadło łożysko w kole czy problem ze skrzynią. rozepnij łańcuch i zobacz co z kołem i jak ze skrzynia
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni


Postprzez Arturo925 » 25/10/2012, 20:02

Mógł Ci tłok spuchnąć (jeśli nie odpala to nie wykluczaj też zatarcia). Ile masz przebiegu na aktualnym zestawie (cylek+tłok)? Miałeś płyn w chłodnicy?
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez LewySM » 25/10/2012, 20:04

płyn jest. Nie mam pojęcia, nie ma licznika.
LewySM
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/10/2012, 19:21
Lokalizacja: Piła

Postprzez LewySM » 25/10/2012, 20:06

Na pewno mniej niż 1000km .
LewySM
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/10/2012, 19:21
Lokalizacja: Piła

Postprzez henio12323 » 25/10/2012, 20:28

moze nie masz oleju do paliwa ? mi sie tak kilka razy w zyciu zdarzyło. gdzies nie było odpowiedniego smarowania, tłok puchł czyli blokowało tylne koło silnik gasł. ale po dosłownie chwili mozna było kopnąc i odpalic. i znów sie przygrzał i puchł. zdrowe to dla silnika nie jest. trzeba wtedy miec na uwadze chłodzenie, i własnie smarowanie jezeli chodzi o 2T. ew tak jak kolega napisał łozyska moga sie zacierac. jak to cos w silniku to raczej bedzie słychac że jest np wał zatarty. jak koło, to z kolei jak zablokuje to tak łatwo nie puszcza, ew przemieli sie, w kazdym badz razie miałbys w kole spore luzy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez LewySM » 25/10/2012, 20:35

Olej mam, ale jakiś chu*y .. No miałem juz tak kiedyś że mi sie zblokowało to koło, odstawiłem go, i stał przez jakiś miesiąc bo nie miałem czasu nawet do niego zajrzec. Przed wczoraj odpaliłem go, i dzisiaj powtórka z rozrywki, koło sie zablokowało .. Tylko martwi mnie jedna sprawa, dlaczego nie ma oporu w tylnim kole, na wbitym biegu ? Znaczy sie opór jest, ale nie taki jak wcześniej, przed awarią . Pcham, kręci, kręci ale odpalić nie chce .
LewySM
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/10/2012, 19:21
Lokalizacja: Piła

Postprzez Arturo925 » 25/10/2012, 20:49

Jak nie ma oporu, to nie ma kompresji czyli szukaj juz sobie nowego zestawu ;) Ma mniej niż 1000km, czyli rozumiem ze świeżo po docieraniu? Możliwe że przegiąłeś z katowaniem przy docieraniu i najzwyczajniej w świecie wykończyłeś tłok.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez LewySM » 25/10/2012, 20:51

To tak na oko moglibyście mi powiedzieć co bd musiał zakupić?
LewySM
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/10/2012, 19:21
Lokalizacja: Piła

Postprzez KAPELA911 » 25/10/2012, 21:29

najpierw to sprawdź co poszło i nie zakładaj odrazu najgorszego
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez komarcc » 28/10/2012, 23:25

Stawiam na zatartą górę silnika, tłok spuchł i zatrzymał koło w miejscu z powodu przegrzania, po ostygnięciu tłok wrócił do swoich rozmiarów, ale pierścienie mogły tego nie przeżyć i połowa jest teraz zapieczona w tłoku, a reszta została na cylindrze. Ściągnij cylinder to sam zobaczysz.

Tak na oko będziesz musiał zakupić, kompletny cylinder z tłokiem, pierścieniami, uszczelkami oraz z tym wszystkim co znajduje się w prawie każdym standardowym zestawie.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê