Zobacz wÄ…tek - DT am6!
NAS Analytics TAG

DT am6!

i inne małe pojemności
_________

DT am6!

Postprzez PacPac » 2/8/2012, 20:36

Gdy kręcę dt na postoju to nie kręci więcej niż 10k obrotów.
Nie odcina zapłonu! Po prostu nie przekracza bariery 10k obrotów.
Czy jest możliwe że kręci więcej tylko coś jest z licznikiem?
Wcześniej (przed remontem) jeździłem normalnie, kręciło do 12k obrotów w czasie jazdy.
Teraz kręci 10 na starym jak i nowym cylindrze.
Motor rozregulowany ale chyba powinien przy trzymaniu manetki wkręcić się na te 10,100 obrotów i przekroczyć magiczną granicę.
W czasie jazdy moto nie wkręca się więcej niż 9k obrotów, ale trzeba go o to prosić średnie obroty to 8-8,5. Co mam robić? Biorą mnie głupie aeroxy...
Motocykl idzie na sprzedaż za kilka dni i chcę go zrobić jak najlepiej.
Mój setup.

Cylinder Power Force żeliwo 70cc.
Wydech sport metra kit thower alu
Gaźnik Dellorto PHBG 19' na dyszy 88 (kupiłem go na dyszy 75 może zmienić?)
Z ważniejszych to tyle.
PacPac
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
Lokalizacja: Tuchowicz


Postprzez defc0n » 2/8/2012, 21:25

Nowa dysza = gaźnik do regulacji.
Wstawiając nowy wiekszy cylinder nie zapomnij ustawić dozownika ( o ile taki istnieje w DT ) oleju by podawał go więcej.
Przy tych obrotach co podajesz czyli 8.5 k podczas jazdy łapie muła? Jeśli tak to nie dostaje wystarczająco wiele powietrza by spalić więcej paliwa.
Avatar użytkownika
defc0n
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 27/9/2009, 14:18
Lokalizacja: Półwysep Helski


Postprzez Cinka » 3/8/2012, 16:47

dysza za mała
Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie

Postprzez PacPac » 3/8/2012, 21:08

Dt kupiłem z takim cylindrem co mam teraz (zmieniłem na nowy- 11k przebiegu miał).
Dysza była 75 w tym gaźniku i śmigało dobrze ponad 11k obrotów :)
Może coś po zmianach nie teges.
Tamten cylinder szlifowany do 47,60 i to tam zaczęło się tak dziać po szlifie.
Teraz nówka i to samo, niem mam pojęcia.
Może być to membrana? Wsadzałem jakąś zamienną i ma bardziej zagięte do środka te metalowe osłonki i mniejsza przepustowość na moje oko, jest węższa i to sporo.
PacPac
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
Lokalizacja: Tuchowicz

Postprzez komarcc » 7/8/2012, 15:05

Regulacja i czyszczenie gaźnika powinna pomóc.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê