DT am6!
Posty: 5
• Strona 1 z 1
DT am6!
Gdy kręcę dt na postoju to nie kręci więcej niż 10k obrotów.
Nie odcina zapłonu! Po prostu nie przekracza bariery 10k obrotów.
Czy jest możliwe że kręci więcej tylko coś jest z licznikiem?
Wcześniej (przed remontem) jeździłem normalnie, kręciło do 12k obrotów w czasie jazdy.
Teraz kręci 10 na starym jak i nowym cylindrze.
Motor rozregulowany ale chyba powinien przy trzymaniu manetki wkręcić się na te 10,100 obrotów i przekroczyć magiczną granicę.
W czasie jazdy moto nie wkręca się więcej niż 9k obrotów, ale trzeba go o to prosić średnie obroty to 8-8,5. Co mam robić? Biorą mnie głupie aeroxy...
Motocykl idzie na sprzedaż za kilka dni i chcę go zrobić jak najlepiej.
Mój setup.
Cylinder Power Force żeliwo 70cc.
Wydech sport metra kit thower alu
Gaźnik Dellorto PHBG 19' na dyszy 88 (kupiłem go na dyszy 75 może zmienić?)
Z ważniejszych to tyle.
Nie odcina zapłonu! Po prostu nie przekracza bariery 10k obrotów.
Czy jest możliwe że kręci więcej tylko coś jest z licznikiem?
Wcześniej (przed remontem) jeździłem normalnie, kręciło do 12k obrotów w czasie jazdy.
Teraz kręci 10 na starym jak i nowym cylindrze.
Motor rozregulowany ale chyba powinien przy trzymaniu manetki wkręcić się na te 10,100 obrotów i przekroczyć magiczną granicę.
W czasie jazdy moto nie wkręca się więcej niż 9k obrotów, ale trzeba go o to prosić średnie obroty to 8-8,5. Co mam robić? Biorą mnie głupie aeroxy...
Motocykl idzie na sprzedaż za kilka dni i chcę go zrobić jak najlepiej.
Mój setup.
Cylinder Power Force żeliwo 70cc.
Wydech sport metra kit thower alu
Gaźnik Dellorto PHBG 19' na dyszy 88 (kupiłem go na dyszy 75 może zmienić?)
Z ważniejszych to tyle.
- PacPac
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
- Lokalizacja: Tuchowicz
Nowa dysza = gaźnik do regulacji.
Wstawiając nowy wiekszy cylinder nie zapomnij ustawić dozownika ( o ile taki istnieje w DT ) oleju by podawał go więcej.
Przy tych obrotach co podajesz czyli 8.5 k podczas jazdy łapie muła? Jeśli tak to nie dostaje wystarczająco wiele powietrza by spalić więcej paliwa.
Wstawiając nowy wiekszy cylinder nie zapomnij ustawić dozownika ( o ile taki istnieje w DT ) oleju by podawał go więcej.
Przy tych obrotach co podajesz czyli 8.5 k podczas jazdy łapie muła? Jeśli tak to nie dostaje wystarczająco wiele powietrza by spalić więcej paliwa.
-
defc0n - Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 27/9/2009, 14:18
- Lokalizacja: Półwysep Helski
Dt kupiłem z takim cylindrem co mam teraz (zmieniłem na nowy- 11k przebiegu miał).
Dysza była 75 w tym gaźniku i śmigało dobrze ponad 11k obrotów
Może coś po zmianach nie teges.
Tamten cylinder szlifowany do 47,60 i to tam zaczęło się tak dziać po szlifie.
Teraz nówka i to samo, niem mam pojęcia.
Może być to membrana? Wsadzałem jakąś zamienną i ma bardziej zagięte do środka te metalowe osłonki i mniejsza przepustowość na moje oko, jest węższa i to sporo.
Dysza była 75 w tym gaźniku i śmigało dobrze ponad 11k obrotów

Może coś po zmianach nie teges.
Tamten cylinder szlifowany do 47,60 i to tam zaczęło się tak dziać po szlifie.
Teraz nówka i to samo, niem mam pojęcia.
Może być to membrana? Wsadzałem jakąś zamienną i ma bardziej zagięte do środka te metalowe osłonki i mniejsza przepustowość na moje oko, jest węższa i to sporo.
- PacPac
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
- Lokalizacja: Tuchowicz
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości