Witam czy warto wymienic caly silnik?
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Witam czy warto wymienic caly silnik?
Witam. Moj skuter byl ostatnio u mechanika i mechanik powiedzial ze jedna czesc silnika jest od jednego skutera a druga od drugiego. Powiedzial ze najleppiej by bylo jakbym kupil jakis uzywany silnik od tego samego skutera. Ja chcialbym sie Was zapytac co tam moga byc za czesci do wymiany w tym silniku? Bo mialem pomysl zeby doplacic te 150/200zł i kupic tam prawie wszystko nowe np firmy RMS bo nie jest az taka droga a jest w miare dobra.
- Provixi
- Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 25/6/2011, 10:41
nie wiadomo.... ale na moje myslenie moze chodzic o kartery
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Też myślę, że chodzi o kartery, tylko co to za różnica czy jest z jednego silnika czy z dwóch? Jeśli np. pęknie komuś taki karter jak w linku niżej, to trzeba wymieniać cały silnik, bo będzie się różniło kolorem?
http://allegro.pl/karter-maly-olejowy-4 ... 07869.html
Napisz dlaczego skuter trafił do mechanika, wtedy Ci napiszemy czy warto wymienić cały silnik, pamiętaj że kupując drugi silnik nigdy nie będziesz wiedział co tak naprawdę w nim siedzi, więc przygotuj się na ewentualne dodatkowe koszty.
P.S. Jaki masz skuter?
http://allegro.pl/karter-maly-olejowy-4 ... 07869.html
Napisz dlaczego skuter trafił do mechanika, wtedy Ci napiszemy czy warto wymienić cały silnik, pamiętaj że kupując drugi silnik nigdy nie będziesz wiedział co tak naprawdę w nim siedzi, więc przygotuj się na ewentualne dodatkowe koszty.
P.S. Jaki masz skuter?
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Ok, czyli już wiadomo, że masz 2T, ale nadal nie podałeś marki i modelu skutera.
To co napisałeś to nie są poważne awarie i nie trzeba wymieniać silnika, wystarczy trochę popracować przy tym co masz i będzie dobrze, ciekawi mnie tylko ten korbowód, ale z tego co widzę to nawet nie wiesz co jest naprawiane w Twoim skuterze, na dodatek masz trochę marne o tym pojęcie także będzie ciężko coś napisać.
Oddaj skuter do innego mechanika, jeśli też stwierdzi, że przydałby się inny silnik to znaczy, że pewnie tak jest, jednak po tych usterkach co napisałeś to nie wydaje mi się by silnik wymagał poważnej naprawy.
To co napisałeś to nie są poważne awarie i nie trzeba wymieniać silnika, wystarczy trochę popracować przy tym co masz i będzie dobrze, ciekawi mnie tylko ten korbowód, ale z tego co widzę to nawet nie wiesz co jest naprawiane w Twoim skuterze, na dodatek masz trochę marne o tym pojęcie także będzie ciężko coś napisać.
Oddaj skuter do innego mechanika, jeśli też stwierdzi, że przydałby się inny silnik to znaczy, że pewnie tak jest, jednak po tych usterkach co napisałeś to nie wydaje mi się by silnik wymagał poważnej naprawy.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Ale to wszystko juz jest naprawione. Powiedzial ze bylo duzo regulacji wymieniony zawor na RMS i cos z tym starterem pojechalo do tokarza. Mowil ze nie wie ile jeszcze ten silnik wytrzyma. Naped mam chyba od tgb bo na wariatorze i tym wentylatorze pisze TGB. Moj skuter to yamaha booster.
- Provixi
- Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 25/6/2011, 10:41
Provixi napisał(a):No byly problemy z gaznikiem dostawal za duzo powietrza, zalewał sie
zalewa sie powietrzem
pamietaj o tym ze połówko nigdy, ale to na prawde nigdy sie nie spotkalem ze cały silnik sie idealnie skłąda w idealną całosc
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
Jeśli wymieniałeś cylinder 4 miesiące temu i już masz tylko 8atm, to albo źle docierałeś, albo ten cylinder jakiś wadliwy jest. Jeśli w tak szybkim stopniu ten cylinder Ci się zużywa to zostało mu niewiele czasu, więc szykuj się na następny wydatek.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Kupując drugi używany silnik, nie wiadomo co w nim będzie siedzieć, może się zdarzyć, że będzie gorszy od Twojego, więc jeśli znasz swój silnik dobrze i wiesz, że masz do wymiany tylko cylinder to, wymień tylko to i lataj, chyba, że niedługo się cały rozleci to wtedy kupuj drugi.
W każdym razie cylinder kupuje się zazwyczaj nowy (jest to część eksploatacyjna) i wtedy wiesz, że przejedziesz na nim te +/- 20.000km, a z używanymi różnie bywa.
W każdym razie cylinder kupuje się zazwyczaj nowy (jest to część eksploatacyjna) i wtedy wiesz, że przejedziesz na nim te +/- 20.000km, a z używanymi różnie bywa.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości