Filter Stożkowy Router 50s
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Filter Stożkowy Router 50s
Witam,
Od niedawna jestem posiadaczemu Rometa Ruter 50s kupiłem go używanego i pomyślałem żeby założyć filterek stożkowy.
Mój problem polega na tym, że Po zamontowaniu filterka jak go odkręce na Maxa to dostaje za dużą ilość tlenu i spada z obrotów bywa i tak że gaśnie, więc wpadłem na pomysł żeby trochę okleić ten stożek i jest git.
Moje pytanie brzmi czy jest jakiś sposób żeby ten romet jeździł na normalnym stożku bez oklejania taśmą?
Pozdrawiam
Od niedawna jestem posiadaczemu Rometa Ruter 50s kupiłem go używanego i pomyślałem żeby założyć filterek stożkowy.
Mój problem polega na tym, że Po zamontowaniu filterka jak go odkręce na Maxa to dostaje za dużą ilość tlenu i spada z obrotów bywa i tak że gaśnie, więc wpadłem na pomysł żeby trochę okleić ten stożek i jest git.
Moje pytanie brzmi czy jest jakiś sposób żeby ten romet jeździł na normalnym stożku bez oklejania taśmą?
Pozdrawiam
- Orwin
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 22/7/2011, 19:40
- Lokalizacja: Warszawa
-
Mafinos - Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
- Lokalizacja: Wrocław
W pewnym sensie tak ale za nic nie wiem jak go wyregulować bo on i tak już pracuje na wystarczająco niskich obrotach a jak mu dodaje gazu to zdycha ... tak na 1/4 manetki jeszcze jedzie a później się rozpędzi troszkę i zaczynają spadać obroty ...
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Orwin
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 22/7/2011, 19:40
- Lokalizacja: Warszawa
jak nie wiesz to oddaj do mechanika niech ci ustawi. a jest sens montowania stożka ? wiecej syfu wpuszcza do silnika. a bez tuningu nie poprawi osiągów
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
Mafinos - Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
- Lokalizacja: Wrocław
Orwin napisał(a):No nie wiem przyspieszenia mu dodało trochę a co do regulacji to nie lepiej napisać mniej wiecej jak to się robi ? bo nie mam zamiarów latac i płacić bóg wie ile za głupie wyregulowanie.
Pozdro.
widzisz trzeba byc poniekad magikiem zeby naprawde dobrze wyregulowac gaznik

co do samego stozka to raczej sam w sobie nic nie poprawi a moze pogorszyc bo jak wczesniej napisal henio wiecej syfu wpada do silnika
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
Nie no wiesz odczuwalnie mocniejsze jest przyśpieszenie. Gadałem z ojcem mechanikiem to powiedział mi że może być za uboga mieszanka a dokładniej za mało paliwa może dostawać. Jeżeli jest to tego wina to, czy na seryjnym gaźniku da się ustawić tak żeby więcej sobie zasysał w momencie odkręcenia manetki ? czy raczej jakiś sportowy trzeba by było wstawić ?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Orwin
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 22/7/2011, 19:40
- Lokalizacja: Warszawa
W gaźniku masz dwie dysze (przynajmniej u mnie tak jest) paliwową i powietrzną Na gaźniku powinieneś mieć śrubki do niej. Wyciągnij świecę i sprawdź jaki ma kolor świecy. Jak jest czarna osmolona to dostaje za dużo benzyny jak biała(szara) to dostaje za dużo powietrza. Pamiętaj jak będziesz regulował gaźnik żeby robić to na rozgrzanym silniku.
- Ogier 900
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 21/6/2011, 10:36
- Lokalizacja: WGM
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości