Zobacz wÄ…tek - nsr 50 swap cylka na 70
NAS Analytics TAG

nsr 50 swap cylka na 70

i inne małe pojemności
_________

nsr 50 swap cylka na 70

Postprzez bloksi » 11/7/2011, 20:55

Witam mam nastepujące pytanie poniewarz czeka mnie remoncik (cisnienie 7,5 bar) to czy nie kupic kompletu do nsr 70 jest takie na allegr... niby głowica i cała reszta zostaje tylko cylek tłok i pierścienie wymiana czy jescze coś bym musiał wymieniac? czy pozosta przy 50 ccm . i Czego mozna by się spodziewa po takiej 70?

moja to NSR 50 96r odblokowana
Honda nsr 50 96r
bloksi
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:01
Lokalizacja: wielkopolska


Postprzez henio12323 » 11/7/2011, 21:47

mozna wsadzic przy nie duzym tuningu własciwie nic nie trzeba konkretnie wymieniać. czasem mozna dysze wieksze wsadzic do gaźnika żeby lepiej dostroić, no i na pewno sportowy wydech wycisnął by to co da sie wycisnąc z 70 ccm :P rakiety z tego nie zrobisz ale na pewno bedzie sie mniej męczył, bedzie lepiej sie zbierał z dołu, złapie v maxu na pewno, zwiekszy sie prędkosc przelotowa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez bloksi » 14/8/2011, 19:45

A wiec zmieniłem cylek na 70 moc przyrosła ale v-max nie, jestem na seryjnym gazniku hm 166 14 mm i dysza 72 .teraz pytanie czy zmieniac gaznik (na alledrogo brak hm183) na jakis inny do 2t co by podszedł czy jeszcze wieksze dysze wstawic i jakie przełozenie mogło by być dobre mam obecnie 17 na 47 v-max teraz 70 km/h
Honda nsr 50 96r
bloksi
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:01
Lokalizacja: wielkopolska

Postprzez tomera » 14/8/2011, 20:43

heh,
stwierdzam ze jestes idiota,
7.5 bara to lux cisnienie w nsr
w nsr zminia sie cyla przy okolo 4 barach,
ja na 3 barach jezdziłem normalnie,

jak masz zebatki 17 przód i 47 z tylu to powinienes robic na luzie 120 na odcince
ja na 16 z przodu i 47 z tylu mialem max 110(licznikowe, bo gps pokazuwal 99, 100)

jakie masz oznaczenie silnika,
i ile masz biegow bo cos mi sie wydaje ze masz grzebana skrzynie albo zle policzyles zeby na przodzie
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez bloksi » 14/8/2011, 21:03

nie sądze ze jestem idiotą i niezycze sobie takich insynuacji pod moim adresem, moze twoja nsr 50 z 4 barami smigała 110 km/h ale kto to widział i kto potwierdzi . A i zapewne masz BMW 5.0 litrów które pali przy pełnym bucie ze 3 litry paliwa . A wracając do tematu są 4 biegi a silnik ac 08 przełozenie napewno jest 17 na 47
Honda nsr 50 96r
bloksi
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:01
Lokalizacja: wielkopolska

Postprzez tomera » 14/8/2011, 22:00

nie
stwierdzam ze musi cos byc nie tak u ciebie,
nsr przy 4 barach miala problem na 13 z przodu jechac te 50km/h
na 70 leciala te 110 ale sie meczyla,
do ilu obrotów ci sie kreci

a i bmw mam 5 2.0 benzyna i w miescie nei wiecej jak 10 na 100 przy normalnej jezdzie ;p wiec sie nei spinaj jak baranie jaja,

kolejna sprawa to czy próbowales z 4 biegu brzebic na 5 i 6 w góre ???

napisz do mnie na gg 35494984 to ci pomoge bo moja nsr rozebralem do srubki i znam ja na wylot
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê