Zalewa świece + Cylinder
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Zalewa świece + Cylinder
Witam
Mam taki problem zalewa mi świece (jest cała czarna ) przez co nie można go czasami odpalić na tak zwany dotyk tylko jeżeli uda się za pierwszym razem a jeżeli nie to z po pychu myślałem , że to regulacja ale zdjąłem gaźnik
(17.5 dellorto) i patrze dysza 50 wiec wgl powinien mieć go za mało i nie wiem co z tym teraz zrobić. Następnym pytaniem jest czy tłok w cylindrze powinien być nieskazitelnie czysty tzn nie powinien mieć żadnych otarć bo miałem zamiar zmienić wydech i zaglądnąłem przy okazji do środka i patrze ze po bokach tłoka jest tak jakby w 2-3 miejscach troszkę poobcierany tak jakby o ścianki cylindra co to może oznaczać zatarty ?
http://imageshack.us/g/808/zdjcie0327c.jpg/
Posiadam Derbi Gpr (2009)
z góry dzięki za info
Mam taki problem zalewa mi świece (jest cała czarna ) przez co nie można go czasami odpalić na tak zwany dotyk tylko jeżeli uda się za pierwszym razem a jeżeli nie to z po pychu myślałem , że to regulacja ale zdjąłem gaźnik
(17.5 dellorto) i patrze dysza 50 wiec wgl powinien mieć go za mało i nie wiem co z tym teraz zrobić. Następnym pytaniem jest czy tłok w cylindrze powinien być nieskazitelnie czysty tzn nie powinien mieć żadnych otarć bo miałem zamiar zmienić wydech i zaglądnąłem przy okazji do środka i patrze ze po bokach tłoka jest tak jakby w 2-3 miejscach troszkę poobcierany tak jakby o ścianki cylindra co to może oznaczać zatarty ?
http://imageshack.us/g/808/zdjcie0327c.jpg/
Posiadam Derbi Gpr (2009)
z góry dzięki za info
- kowal510
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 1/5/2011, 16:38
co do tloka to on tak wylglada
jest ok
co do zalewania( podaje powody z ktorymi sie spotkalem w nsr125 .. konstrukcja sie az tak nie rozni wiec moze cos trafie)
regulacja gaznika, a w szczegolnosci pilot-screw
brak ssania na starcie na zimnym silniku lub ssanie zle wyregulowane
przewod pompy oleju ( jesli w tym motrku taka wystepuje) puszczony nad gaznikiem , powinien zawsze isc pod, gdyz po jezdzie sila grawitacji resztka oleju z przewodu scieka sobie do gaznika objawem tego jest tez nadmierne kopcenie na starcie
mam nadzieje ze chociaz podsunołem ci jakies pomysly do sprawdzenia
szerokosci

co do zalewania( podaje powody z ktorymi sie spotkalem w nsr125 .. konstrukcja sie az tak nie rozni wiec moze cos trafie)
regulacja gaznika, a w szczegolnosci pilot-screw
brak ssania na starcie na zimnym silniku lub ssanie zle wyregulowane
przewod pompy oleju ( jesli w tym motrku taka wystepuje) puszczony nad gaznikiem , powinien zawsze isc pod, gdyz po jezdzie sila grawitacji resztka oleju z przewodu scieka sobie do gaznika objawem tego jest tez nadmierne kopcenie na starcie
mam nadzieje ze chociaz podsunołem ci jakies pomysly do sprawdzenia
szerokosci
- Hubologista
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 15/3/2010, 22:34
haha moze ty śmigasz na takich tłokach
tłok jest podtarty. ja bym go wymienił. no chyba że on tak wyglada bo jesy brudny. weź szmatke i go wyczysc przez wydech i jezeli ma wyczuwalne pod palcem pionowe rysy to warto go wymienic. wiesz moze kiedy był wymieniany ?
ja bym zobaczył ustawienie ustawienia iglicy w gaźniku, i sprawdził bym czy zaworki membranowe są ok.

ja bym zobaczył ustawienie ustawienia iglicy w gaźniku, i sprawdził bym czy zaworki membranowe są ok.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dobra dzięki dzisiaj zabieram się za sprawdzanie. Kiedy był wymieniany to nie wiem poprzedni właściciel go zapewne katował tym bardziej że jest on nie oryginalny (obudowa czarna bez napisów) przy przebiegu 4k skoro mówisz, że jest lekko podtarty przecierałem to szmatą ale te plamki nie znikają
- kowal510
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 1/5/2011, 16:38
"na oko" to wiadomo.
Pomiar kompresji bez rozkrecania niczego.
Jeżeli nie trzyma kompresji to wtedy dopiero rozkrecasz.
Pamiętaj że przykręcenie głowicy "na oko" bez pomiaru momentu obrotowego klucza też uszkodzi tłok i odkształci cylinder (minimalnie, ale akurat na tyle żeby zatrzeć nowy tłok).
Pomiar kompresji bez rozkrecania niczego.
Jeżeli nie trzyma kompresji to wtedy dopiero rozkrecasz.
Pamiętaj że przykręcenie głowicy "na oko" bez pomiaru momentu obrotowego klucza też uszkodzi tłok i odkształci cylinder (minimalnie, ale akurat na tyle żeby zatrzeć nowy tłok).
- tnts
- Świeżak
- Posty: 151
- Dołączył(a): 27/6/2011, 19:05
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości