Aprilia 160 Przetarta
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Aprilia 160 Przetarta
Generalnie to sprawa jest taka nie całe 2 dni temu złożyłem aprilie z nowym cylindrem i tłokiem 160 polini głowica rozprężona i powiększone kanały w cylindrze
Moje moto nie ma zaworu wydechowego wiec cięzko się dociera
Olej to Ipone mi polecał gość z motor-tech ale został mi castrol to lałem więcej
TO że ciężko się dociera i to że rękę mam ciężko i kolega chciał się ścigać doprowadziło do 2 incydentów (zablokowanie tłoka) i momentalnie obroty w czasie jazdy spadły i zgasł ale zaraz odpalił
Podobno to wina , prędkości , oleju , zamałej dyszy w gaźniku
Bo temperatura była mała bo uważałem na to
Dzisiaj stało się do 3 raz i już nie odpalił , sprężanie 6 a było 10,5
Gość powiedział że albo pierścień się przypiekł i wystarczy go wyjać albo się lekko tłok przetarł , albo cały tłok do wyrzucenia
Obstawiamy , wiem że głupota tak zapier*** ale niektórzy i może rozumieją jak to jest
Jutro wyjmę silnik i się dowiem , ale od góry tłoczek jest cały , jak nowy , możę pierścień a może gorzej...
Moje moto nie ma zaworu wydechowego wiec cięzko się dociera
Olej to Ipone mi polecał gość z motor-tech ale został mi castrol to lałem więcej
TO że ciężko się dociera i to że rękę mam ciężko i kolega chciał się ścigać doprowadziło do 2 incydentów (zablokowanie tłoka) i momentalnie obroty w czasie jazdy spadły i zgasł ale zaraz odpalił
Podobno to wina , prędkości , oleju , zamałej dyszy w gaźniku
Bo temperatura była mała bo uważałem na to
Dzisiaj stało się do 3 raz i już nie odpalił , sprężanie 6 a było 10,5
Gość powiedział że albo pierścień się przypiekł i wystarczy go wyjać albo się lekko tłok przetarł , albo cały tłok do wyrzucenia
Obstawiamy , wiem że głupota tak zapier*** ale niektórzy i może rozumieją jak to jest
Jutro wyjmę silnik i się dowiem , ale od góry tłoczek jest cały , jak nowy , możę pierścień a może gorzej...
- tomekpiatek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 8/4/2011, 22:51
bez sensu zakładac temat o tym i ankiete. masz 3 opcje i kazda moze byc. a kto co zaznaczy to jedynie co sobie obstawi. od taki totolotek. zamiast siedziec i marnowac czas na pisanie lepiej było by pójsc o sciagnac cylek i sie dowiedziec 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ok
okazało się że jak na 160 nie tak źle ... 2 Pierścienie się lekko zapiekły z tego jeden połamałem jak wyciągałem mogę go załatwić sobie bo ciężko do 160 , ale gościu powiedział że to niema znaczenia i może na 1 chodzić....
Tłok był lekko przetarty co prawda Nie wyczuwalne ręką , ale polecił go porysować papierem w tych miejscach żeby było smarowanie , założyłem , działa
Musze kupić lepszy olej , zwiększyć dyszę i wolniej jechać bo 140 na 2 dni docierania
to przyginka i myslę że mi go nie będzie łapać wtedy , mam nadzieję bo jak dalej to trzeba nowy tłok

Tłok był lekko przetarty co prawda Nie wyczuwalne ręką , ale polecił go porysować papierem w tych miejscach żeby było smarowanie , założyłem , działa
Musze kupić lepszy olej , zwiększyć dyszę i wolniej jechać bo 140 na 2 dni docierania

- tomekpiatek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 8/4/2011, 22:51
hahaha coo ? jak to na 1 chodzic <lol2> jak masz tło k2 pierscieniowy to 2 muszą byc. ale jak chcesz
co do 2 to mam nadzieje że odpowiednia strone przeszlifowałeś. bo szlifuje sie takie rzeczy w nachyleniu 45 stopni do rys. nie w poprzek ani nie wzdłuż.
olej castrol power 2T bedzie odpowiedni. dyszy nie trzeba koniecznie zwiekszać, wystarczy na gaxniku podkręcic nieco.

co do 2 to mam nadzieje że odpowiednia strone przeszlifowałeś. bo szlifuje sie takie rzeczy w nachyleniu 45 stopni do rys. nie w poprzek ani nie wzdłuż.
olej castrol power 2T bedzie odpowiedni. dyszy nie trzeba koniecznie zwiekszać, wystarczy na gaxniku podkręcic nieco.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Powiem tak , gościu powiedział z motor-tech że może jeździć na 1 i się nic nie dzieje , mój kolega miał 160 i jeździł rok na 1 bo 2 mu wywiało ....
O nie , powiem szczerze ja już nie mam zaufania do castrola , wszyscy mówią że on to taki "jeżdżony najlepszych olejach castrol" a jak to powiedział mi pan z motor-techu taki olej to do odkurzaczy .... 1 liga to motul a Ipone jest z jego rodziny i on mi go polecił bo mówi że 160 wrażliwa i musi mieć olej pro
Castrola do tej pory używałem - I od wsadzenia 160 , trzy razy mi tłok złapało
A koledze też się coś stało
Bez urazy bo nie chce nic mówić bo pewnie niektórzy używają i jest ok , ja się tylko opieram na tym że gość z motor-tech powiedział że do odkurzaczy , to teraz kupuje Iphone
DOdam że wywaliłem dozownik bo do 160 się nie nadaje i leje do baku
O nie , powiem szczerze ja już nie mam zaufania do castrola , wszyscy mówią że on to taki "jeżdżony najlepszych olejach castrol" a jak to powiedział mi pan z motor-techu taki olej to do odkurzaczy .... 1 liga to motul a Ipone jest z jego rodziny i on mi go polecił bo mówi że 160 wrażliwa i musi mieć olej pro
Castrola do tej pory używałem - I od wsadzenia 160 , trzy razy mi tłok złapało
A koledze też się coś stało
Bez urazy bo nie chce nic mówić bo pewnie niektórzy używają i jest ok , ja się tylko opieram na tym że gość z motor-tech powiedział że do odkurzaczy , to teraz kupuje Iphone
DOdam że wywaliłem dozownik bo do 160 się nie nadaje i leje do baku
- tomekpiatek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 8/4/2011, 22:51
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości