Zobacz wątek - jakie przełozenie zebetak do nsr 50
NAS Analytics TAG

jakie przełozenie zebetak do nsr 50

i inne małe pojemności
_________

jakie przełozenie zebetak do nsr 50

Postprzez bloksi » 11/4/2011, 15:22

Mam takie pytanie w mojej NSR 50 mam zestaw 17 do 43 ale jest słaba o postawieniu na koło nie ma mowy na jedynce jak dociągam do 7tyś obrotów to wpada w rezonans i ciezko jest sie przebic przez te obroty na dwujce leci az do 12,5 tyś i ciągnie niezle narazie jaki v-max osiągnołem to 65 km \h czy to moze byc wina gaźnika czy zebatek ?
Honda nsr 50 96r
bloksi
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:01
Lokalizacja: wielkopolska


Postprzez henio12323 » 11/4/2011, 15:24

65 to nie za duzo ogólnie. moze masz blokady po prostu ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez riv3r » 11/4/2011, 15:41

Z pewnością masz blokady, jeżeli chcesz coś kombinować z prędkością to może zębatki pozmieniaj. Na przód większa a na tył mniejsza
riv3r
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/3/2011, 22:26
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez bloksi » 11/4/2011, 15:49

bardzo mozliwe ze są blokady ale czy one na moc tez działają czy tylko na predkosc?
Honda nsr 50 96r
bloksi
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:01
Lokalizacja: wielkopolska

Postprzez magik2208 » 11/4/2011, 17:03

Jak widzisz kreci sie do 12,5tys czyli nic z modulem, wyreguluj dobrze gaznik na start i sprawdz jaka dysza siedzi.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez tomera » 11/4/2011, 17:33

riv3r napisał(a):Z pewnością masz blokady, jeżeli chcesz coś kombinować z prędkością to może zębatki pozmieniaj. Na przód większa a na tył mniejsza

po co sie oddzywasz jak sie nei znasz,

oryginalne przelozenie to 13/47 i powinienes isc na nim jakies 80 max (tak ja mam)

blokowane w nsr sa tylko dyfuzory oraz jest na koncy tlumika zwezka, zeby ja wyciagnac muszisz rozpróc tlumik,

na kolo nsr jest ciezko wyrwac bo ma srodek ciezkosci bardziej z przodu... co nie znaczy ze sie nei da

nsr to nie byla zbyt udana konstrukcja hondy bo byla slaba i wolno smigala, wiec musisz sie przyzwyczaic do tej predkosci ewentualnie nie wbijaj tulei tylko kup silnik mtx'a/mbx'a/ns1 chłodzone ciecza bo pasuja
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez bloksi » 11/4/2011, 18:24

dzieki za odpowiedz jutro sprawdze jakie dysze są w gaźniku.
Ja dziś jechałem na stacje orlen po paliwko i rozbujałem ją do 70 km\h i zaczoła tanczy czy to jest przyczyna wyrobionej główki ramy ?, podczas chmowania pstryka w ramie z przodu
Honda nsr 50 96r
bloksi
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:01
Lokalizacja: wielkopolska

Postprzez magik2208 » 11/4/2011, 19:01

zapewne łożyska główki jak lata przód, zobacz na postoju, to jest wyczuwalne jak mają luz to do wymiany.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez tomera » 11/4/2011, 20:11

no,
na takich zebatkach to ona wyciaga chyba a czysta na godzine
zakladajac ze 1 zab z przodu to okolo 5 km/h to 20km/h wiecej bedziesz lecial na kazdym biegu

a dysze masz pewnie 72- przynajmniej ja mam taka przy cylku 70
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê