POMOC 125 2T & 4T
Posty: 3
• Strona 1 z 1
POMOC 125 2T & 4T
Witam wszystkich. Mam dylemat w wyborze 125 2t&4t
Posiadam yamahe aerox po tuningu i boję się że 4t będzie słabe ale przemawia do mnie spalanie i mniejsza awaryjnośc.
myśle nad:
yamaha dt 125 x
husqvarna sm 125s
aprilia mx 125
yamaha WR 125 4t
proszę o wypowiedzi typu awaryjność każdego z modeli, spalanie, remonty silnika itp... z góry dzięki
wyrzuciłem nawiasy z tytułu
jeszcze raz taki fajerwerk i udzielÄ™ warna
madcap
Posiadam yamahe aerox po tuningu i boję się że 4t będzie słabe ale przemawia do mnie spalanie i mniejsza awaryjnośc.
myśle nad:
yamaha dt 125 x
husqvarna sm 125s
aprilia mx 125
yamaha WR 125 4t
proszę o wypowiedzi typu awaryjność każdego z modeli, spalanie, remonty silnika itp... z góry dzięki


wyrzuciłem nawiasy z tytułu
jeszcze raz taki fajerwerk i udzielÄ™ warna
madcap
- oskarkrk
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 10/4/2011, 20:32
- Lokalizacja: kraków
Z tych co podałeś to Husqvarna albo Aprilia będą jedynym słusznym wyborem. Dostarczą Ci one najwięcej funu o co przecież chodzi w SM. Jakość wykonania jest bardzo dobra. Awaryjność jeśli dbasz i wymieniasz co trzeba na czas jest zerowa. Spalanie przy pałowaniu w przypadku Huski nie przekracza 7l (to wcale nie dużo bo to moto wiele potrafi).
Remont czyli jeden z największych mitów o 2 t... Nie są to wyczynowe motocykle i nie wymienia się w nich tłoka ci kilkadziesiąt MTH. W zależności od użytkowania pasowałoby wymienić tłok, łożyska i uszczelnienia co jakieś 15-20tyś. A że pasowałoby to nie znaczy że nie polatają więcej, koszty takich operacji jeśli są wykonywane na czas też nie są kosmiczne. Ale jeśli się to zaniedba i będzie się czekało aż moto stanie to koszta się mnożą. Wymiana tłoka w 2t co jakiś czas to coś zupełnie normalnego jak np wymiana oleju co 5tyś.
Miałem okazję porównać DT w sm do takiej Huski, Yamaha nie jedzie i nie skręca tak dobrze jak HVA. Czyli Wr w ogóle stoi w miejscu
Remont czyli jeden z największych mitów o 2 t... Nie są to wyczynowe motocykle i nie wymienia się w nich tłoka ci kilkadziesiąt MTH. W zależności od użytkowania pasowałoby wymienić tłok, łożyska i uszczelnienia co jakieś 15-20tyś. A że pasowałoby to nie znaczy że nie polatają więcej, koszty takich operacji jeśli są wykonywane na czas też nie są kosmiczne. Ale jeśli się to zaniedba i będzie się czekało aż moto stanie to koszta się mnożą. Wymiana tłoka w 2t co jakiś czas to coś zupełnie normalnego jak np wymiana oleju co 5tyś.
Miałem okazję porównać DT w sm do takiej Huski, Yamaha nie jedzie i nie skręca tak dobrze jak HVA. Czyli Wr w ogóle stoi w miejscu

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
wybierz co chcesz. na pewno 125 w 4T ma moc podobna do dobrej 50 w 2T. wiec praktycznie nie przesiadasz sie o duzo. 125 ma juz troche tej mocy wiecej. no ale i wiecej spalania. nie doradze ci bierz to lub to bo kazdy czegos innego oczekuje. np u mnie koleś na XT 125 w 4T lata juz ze 3 sezon. moc mu nie jest potrzebna a sobie pyrka swoja predkoscia na stacje benzynową praktycznie nie przyjeżdża
a sam moto jest niemalże bezawaryjny i bezobsługowy. z kolei inny kumpel ma cagive mito 125 bo chciał mocny motocykl do 125 ccm i to jedno z mocniejszych motocykli na prawko do 125 ccm. no i ma moc ale i ma płacz bo co chwile musi tankować. sam wybierz

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości